تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

واترجت سه فاز و کارواش سه فاز

واترجت-سه-فاز

واترجت سه فاز و کارواش سه فاز

انواع مختلف دستگاه‌های واترجت صنعتی به منظور شستشو و نظافت سطوح مختلف استفاده می شوند. واتر جت ها به دو دسته کارواش آبگرم و کارواش آبسرد تقسیم می شوند. خود این دسته ها هر کدام دارای انواع مختلف دستگاه ها با مشخصات فنی متفاوت می باشند.

یکی از انواع این دستگاه ها انواع واترجت سه فاز می باشد که به منظور شستشوی آلودگی های سخت کاربرد دارد. در ادامه مطلب توضیحات کوتاهی درباره انواع واترجت سه فاز کارچر ارائه می دهیم.به منظور آشنایی دقیق تر با هر یک از این دستگاه ها بر روی عکس آن کلیک کنید.

واترجت سه فاز مدل HDS 10/20 کارچر (آب گرم)

وقتی از دستگاه کارواش صنعتی مدل HDS 10/20 به عنوان یکی از کاملترین، حرفه ای ترینو پر فروش ترین دستگاه های واترجت کمپانی Kärcher که مبدأ دستگاه های واترجت آبگرم در دنیا می باشد، یاد می شود دیگر نیازی به تعریف و تمجید از این واترجت سه فاز حس نمی شود.

کارواشی فوق العاده با فشار خروجی ۲۰۰ بار و دبی ۱۰۰۰ لیتر در ساعت و قابلیت ارائه دمای خروجی آب و بخار تا ۱۵۵ درجه سانتی گراد با کمک کوره آبگرم قدرتمند و بی نظیر دیزل. دستگاهی ایده آل برای مجموعه های فعال در زمینه صنعت نفت و گاز، اتومبیل، فولاد سازی، ساختمان و ماشین آلات سنگین و کشاورزی و … .

واترجت سه فاز

واترجت سه فاز مدل مدل HDS 8/18-4 C (آب گرم)

این کارواش سه فاز از سری واتر جت های سری کامپکت شرکت کارچر می باشد.حالت عملکرد کارایی بهینه، کارکرد و استفاده آسان با یک دکمه، مخازن چند گانه، جایگاه اختصاصی برای ابزار و نازل ها قابلیت آسان جابجایی و رسوب زدایی خودکار مجاری گرمکن برخی از ویژگی های این گروه از واترجت های آبگرم می باشند.

فشار عملیاتی این واترجت صنعتی ۳۰ الی ۱۸۰ بار است.همچنین حداکثر دبی آب خروجی از این کارواش آبگرم نیز ۸۰۰ لیتر در ساعت و بیشینه دمای خروجی نیز ۱۵۵ درجه سانتی گراد می باشد.

کارواش سه فاز

واترجت سه فاز مدل HDS-E 8/16-4M کارچر (آب گرم)

این واترجت سه فاز آبگرم برقی از یک بویلر صنعتی الکتریکی جهت گرم کردن آب استفاده می کند.این کارواش دارای حداکثر فشار ۱۶۰ بار و حراکثر دبی آب خروجی ۷۶۰ لیتر در ساعت و بیشینه دمای خروجی ۸۵ درجه سانتی گراد می باشد.

این دستگاه برای محیط هایی که نیاز به نظافت و شستشوی روزمره دارند و در عین حال نباید ذره‌ای آلودگی حاصل از سوختن گازوییل در محیط تولید شود، توصیه می شود.این واتر جت صنعتی دستگاهی کاملا اقتصادی و دوستدار محیط زیست به حساب می آید.

واترجت سه فاز آب گرم

واترجت سه فاز مدل HD 10/25-4 SX PLUS کارچر (آب سرد)

این کارواش سه فاز یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت کارچر می باشد. این مدل با فشار حداکثری ۲۷۵ بار و توان موتور ۹/۲ کیلو وات یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط های صنعتی است.

از امکانات این دستگاه می توان به سیستم محافظ الکتریکی در برابر نوسانات برق اشاره کرد. دو سیستم خنک کننده موتور که هم به وسیله جریان آب و هم به وسیله هوا موتور را خنک می کنند، موجب طول عمر و دوام بالاتر این کارواش می شوند. نمایشگر فشار، چرخ‌های مقاوم، مخزن شوینده و امکانات دیگر این مدل، آن را به یکی از بهترین کارواش های کارچر تبدیل کرده است.

واترجت سه فاز صنعتی

واترجت سه فاز مدل HD 7/18 C کارچر (آب سرد)

این واترجت صنعتی یا کارواش سه فاز کارچر از کاواش‌های سری کامپکت کارچر است که دارای حجم کم و قدرت مانور بالا در محیط های صنعتی می باشد.توان موتور بالا و پیستون های سرامیکی پمپ این واترجت سه فاز اجازه کارکرد طولانی را برای استفاده روزانه به این دستگاه می دهد.

چارچوب داخلی و دسته این واترجت سه فاز از جنس آلومینیوم می باشد که در عین سبکی از استحکام بالایی برخوردار است.

واترجت-سه-فاز

واترجت سه فاز مدل  HD 9/50 -4 cage کارچر(آب سرد)

این واترجت صنعتی از انواع دستگاه های فوق فشار قوی کارچر آلمان می باشد. این واترجت سه فاز دارای حداکثر فشار کاری ۶۴۰ بار است که به راحتی تمام نیاز های نظافتی را در یک محیط صنعتی رفع می کند.

فشار بالای این واتر جت امکان رسوب زدایی، لایه برداری(با نازل wet sandblast) و پاک کردن آلودگی های عمیق را فراهم می کند. شاسی و چارچوب مستحکم این مدل محافظت کاملی را برای تجهیزات داخلی ایجاد کرده و از سوی دیگر امکان جابجایی ایمن و راحت دستگاه را به کاربر می دهد.

همچنین موتور قدرتمند این واترجت سه فاز امکان کار مداوم را برای کاربر ایجاد کرده است.

واترجت سه فاز

کارواش سه فاز ضد انفجار مدل HD 10/16-4 cage EX کارچر (آب سرد)

کارواش سه فاز صنعتی ضد انفجار برای استفاده در محیط هایی که خطر انفجار در آنها وجود دارد، ایده آل است.این کارواش دارای حداکثر فشار ۲۲۰ بار و حداکثر دبی آب خروجی ۱۰۰۰ لیتر در ساعت می باشد.

صنایع نفت و گاز و به ویژه پالایشگاهها از عمده مشتریان این واترجت سه فاز محسوب می گردند. کارچر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان)، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

واترجت سه فاز ضد انفجار

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید