تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

۵ مزیت استفاده از دستگاه‌های پولیشر

۵ مزیت استفاده از دستگاه های پولیشر

برخی از شرکت ها و سازمان ها زمانیکه بودجه های خود را برنامه ریزی و تعیین می کنند احساس می کنند که امر نظافت مکانیزه جز اولویت نبوده و بودجه ای به آن اختصاص نمی دهند. از این رو این امر را غیر ضروری قلمداد می کنند و ترجیح می دهند از نظافت به شیوه و روش سنتی و قدیمی استفاده نمایند. در حالیکه نظافت مکانیزه علاوه بر اینکه سرعت فرایند نظافت را تسریع می بخشد، باعث افزایش کیفیت نظافت می شود. نظافت مکانیزه فرایندی است که با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات شستشوی تخصصی و بسیار حرفه ای انجام می شود. اگر مقالات ما را دنبال کرده باشد، درباره شستشوی مکانیزه سازمان ها و شرکت ها با استفاده از تجهیزات نظافتی گوناگون مطالبی آورده ایم که می توانید با مراجعه به مقالات قبلی اطلاعات زیادی در این زمینه کسب نمایید. در این مقاله به نظافت و شستشوی مکانیزه سازمان ها و ادارات با استفاده از دستگاه های پولیشر اشاره می نماییم. دستگاه های پولیشر، محصولاتی بسیار حرفه ای و کاربردی به منظور پولیش و صیقل دادن انواع سطوح می باشند. در این دستگاه ها از پد و پولیش به منظور جلا، صیقل دادن و برق انداختن انواع سطوح استفاده می شود. فرایند نظافت وشستشوی سطوح با استفاده از آب و مواد شوینده انجام می شود.

در ادامه به ۵ مزیت استفاده از دستگاه های پولیشر می پردازیم:

۱) افزایش سرعت و کیفیت نظافت با دستگاه های پولیشر

دستگاه های پولیشر، تجهیزاتی هستند که سرعت فرایند نظافت را بسیار بالا می برند. این دستگاه ها علاوه بر آنکه سطح را بسیار تمیز و انواع چرک و آلودگی را از روی سطوح پاک می گردانند. بلکه آن ها را در برابر عوامل مختلف و آسیب دیدن بسیار مقاوم می کنند.

پس از عملیات پولیش کردن، لازم است با استفاده از جاروبرقی های صنعتی آب و خاک یا دستگاه های زمین شوی تمامی آلودگی ها و محلول ها را از روی زمین جمع نمایید. سپس سطحی تمیز و بسیار عالی، عاری از هرگونه آلودگی و بسیار مقاوم خواهید داشت.

لازم به ذکر است که دستگاه های پولیشر کار جمع آوری آب کثیف را انجام نمی دهند. ( هرچند برخی کمپانی های معتبر، کیت مخصوصی تولید کرده اند که به دستگاه متصل شده و کار جمع آوری آلودگی ها را انجام می دهد. ) .

همانطور که ذکر شد به منظور جمع آوری آلودگی ها پس از عملیات پولیش می توانید از دستگاه های اسکرابر ( زمین شوی ) و جاروبرقی های آب و خاک استفاده نمایید.

۲) صرفه جویی در هزینه با دستگاه های پولیشر

یکی از مزایای استفاده از دستگاه های پولیشر، صرفه جویی در هزینه می باشد. یکی از مزیت های استفاده از این تجهیزات نظافتی، کاهش استفاده از نیروهای انسانی می باشد. از طرف دیگر تعداد دفعات نظافت با استفاده از دستگاه های پولیشر کاهش یافته و همچنین هزینه های مربوط به ترمیم و نوسازی کف به شدت کاهش می یابد.

۳) تنوع گوناگون دستگاه های پولیشر

دستگاه ها یا تجهیزات پولیشر دارای انواع متنوعی می باشند که می توانند انواع سطوح از قبیل: سطوح بتنی، سطوح چوبی، سنگ و سرامیک را به راحتی شسشتو و پولیش نمایند. این دستگاه ها در انواع گوناگونی می باشند. در برخی مدل ها به صورت دو برسه و در برخی دیگر تک برسه استفاده می شود. به عنوان مثال در هتل ها یک دستگاه به منظور نظافت سطوح کافی است.

۴) جایگزین روش های سنتی نظافت هستند

در روش های سنتی ها با استفاده از مواد شیمیایی و حلال های گوناگون سطوح را صیقل می دادند. امروزه دیگر این روش ها به دلیل مضر بودن و پیچیده بودن مورد استفاده قرار نمی گیرند. در عوض استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافت مانند پولیشر، این مشکلات را حل کرده اند.

۵) استفاده در مناطق پر تردد

دستگاه های پولیشر به راحتی می توانند در مناطق پر تردد مورد استفاده قرار بگیرند تا علاوه بر نظافت، سطح را مقاوم سازند.

اینها تنها ۵ دلیل استفاده از دستگاه پولیشر می باشند. استفاده از این تجهیزات نظافتی، نتایج فوق العاده ای برای شما به ارمغان خواهند آورد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید