تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

۶ مرحله برای شستشوی مبلمان

۶ مرحله برای شستشوی مبلمان

۶ مرحله شستشوی مبلمان در خانه

اگر مبلمان و صندلی‌های راحتی شما فرسوده و کثیف به نظر می‌رسند و شما بودجه کافی برای تهیه مبلمان جدید ندارید، باید در نظر داشته باشید که راه دیگری به جز خرید مبلمان جدید هم وجود دارد و آن استفاده از روش‌های نظافت خانگی یا استفاده از همان دستگاه مبل‌شوی می‌باشد. مطمئن باشید کار سختی نیست و در نهایت لبخند رضایت را بر روی لب‌های شما نمایان خواهد کرد.

مرحله اول: جذب لکه‌ها

اجازه ندهید لکه‌ها جذب سطح شوند، انجام فرایند نظافت به نحو احسن مهم‌تر از سریع عمل کردن می‌باشد. برای این امر می‌توانید از پارچه یا دستمال استفاده کنید ولی خیلی مراقب باشید که لکه‌ها و آلودگی‌ها پخش نشود وگرنه به پارچه‌ی مبلمان آسیب جدی وارد می‌شود.

نازل را از بیرون لکه و منطقه‌ی آلوده به سمت داخل هدایت کنید و از روی بخش اصلی لکه عبور دهید، این کار را تا زمانی که آلودگی به صورت کامل رفع شود ادامه دهید. اگر می‌توانید مواد خوراکی یا مایعاتی که روی مبلمان ریخته است را قبل از هدایت نازل با وسیله‌ای شبیه به قاشق بردارید و فقط پاک کردن کثیفی‌های روی سطح را به دستگاه مبل‌شوی صنعتی محول کنید.

مرحله دوم: جارو و مکش کردن مبلمان

سعی کنید از همه‌ی لوازم و نازل‌های جانبی برای نظافت و جاروب کردن همه‌ی نقاط مبلمان حتی سطوح دور از دسترس استفاده کنید. برای شیارها و شکاف‌های تشک‌ها و کوسن‌های مبلمان نیز قطعا نیاز به استفاده از نازل‌های مختلف جارو دارید. تکه‌های درشت کثیفی و موی حیوان خانگی از جمله چیزهایی هستند که باعث کثیف‌تر شدن سطح بعد از شستشو با دستگاه مبل‌شوی می‌شوند.

مبل شوی puzzi10/1 کارچر

مرحله سوم: شناسایی انواع لکه‌ها

مواد غذایی، خاک، فضولات و خرابکاری‌های حیوانات خانگی، نوشابه‌ها و لکه‌ی قهوه به خوبی نسبت به شستشو با بخار واکنش نشان می‌دهند. لکه‌های بیشتر و همچنین لکه‌های کوچکتر نیاز به توجه بیشتری دارند. اما برای لکه‌های چرب و روغنی احتیاج به استفاده از مواد شوینده شیمیایی داریم.

مرحله چهارم: تگ‌های راهنمای مبلمان را بخوانید

پیش از اینکه نظافت با دستگاه‌های خانگی را شروع کنید در ابتدا دفترچه راهنما یا تگ‌های لوازم و مبلمان خود را به دقت مطالعه کنید. در این راهنما‌ها اطلاعات مفیدی در زمینه شیوه نظافت و مواد لازم برای شستشوی مبلمان خود به دست می‌آورید. اگر راهنما را پیدا نمی‌کنید می‌توانید به وبسایت سازنده مراجعه کرده تا شاید جزئیات لازم را به دست بیاورید. در صورتی که موفق به این کار هم نشدید بهتر است نظافت را از نقطه‌ای که دور از دید است امتحان کنید تا در صورت بروز مشکل، آسیب جدی به سطح آشکار مبلمان وارد نشود.

مرحله پنجم: استفاده از دستگاه مبل‌شوی

اگر در سال بیشتر از دو بار نیاز به استفاده از مبل‌شوی را احساس می‌کنید، پس در خرید دستگاه مبل‌شوی تردید نداشته باشید. دستگاه شستشوی مبل نیز مانند سایر دستگاه‌ها شامل نازل‌ها و لوازم جانبی مختلفی است که برای نظافت سطوح دور از دسترس طراحی و تولید شده‌اند. قیمت دستگاه مبل‌شوی صنعتی بسته به نوع نظافت مورد نیاز متفاوت است، پس در انتخاب دستگاه مناسب دقت کنید.

مرحله ششم: براورد هزینه نظافت لوازم منزل

برندهای مختلف دستگاه‌های نظافتی، مدل‌های متفاوت لوازم و وسایل شستشوی خانگی، وسعت محیط و مقدار کثیفی، همه و همه در هزینه‌ی نهایی نظافت تاثیر مستقیم دارند. انتخاب همه‌ی این موارد به عهده خودتان و بر اساس نیازتان بوده و هیچ اجباری در کار نیست.

در هنگام خرید دستگاه مبل‌شوی حتما به سازگار بودن با محیط و ضرر نداشتن برای کودکان و حیوانات خانگی خود اطمینان حاصل فرمایید.

فرش و موکت شوی صنعتی کارچر مدل BRC 30/15 C

فرش شوی و موکت شوی و مبل شوی صنعتی مدل BRC 30/15 C کارچر یکی از محبوب ترین محصولات کارچر است که برای استفاده صنعتی ساخته شده است.

فرش و مبل شوی صنعتی کارچر مدل Puzzi 10/1

دستگاه فرش و مبل شوی مدل PUZZI کمپانی شهیر کارچر آلمان برای استفاده مداوم و صنعتی طراحی و ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید