تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

۶ نکته برای موفقیت در نظافت بهار

۶ نکته برای نظافت موفق در بهار

گل‌ها شکوفا می‌شوند، پرندگان آواز می‌خوانند ولی خانه هنوز حال و هوای زمستانی دارد. نظافت بهاری سنتی است که به ما امکان می‌دهد خانه‌های خود را هماهنگ با طبیعت تازه کنیم. این قضیه کاری سخت تلقی می‌شود، اما با برنامه‌ریزی می‌تواند آسان‌تر ‌شود.

در اینجا شش نکته برای شروع نظافت بهاری خانه آورده شده است.

اتاق به اتاق تمیز کنید

نظافت اتاق به اتاق موثرترین راه برای تمیز کردن عمیق خانه است. برای کمک به سازمان‌دهی و یادآوری مناطقی که نیاز به توجه بیشتری دارند، برای هر اتاق چک لیست نظافت ایجاد کنید. با خیال راحت از مناطقی که اخیراً تمیز شده‌اند بگذرید و روی قسمت‌هایی از خانه خود که در زمستان بسیار مورد غفلت واقع شده بود تمرکز کنید.

مرتب کردن تخت خواب

به خانه نظم دهید

یکی از بزرگترین قسمت‌های نظافت بهاری اغلب خلاص شدن از شر بی‌نظمی‌ها است. یک رویکرد چهار مرحله‌ای سیستماتیک می‌تواند برای این امر مفید باشد. مناطق مشکل‌دار را شناسایی کنید، دلایل بی‌نظمی را تجزیه و تحلیل کنید، راه‌حل‌ها را تعیین کنید و روش‌های درمانی را پیاده‌سازی کنید.

مرتب کردن وسایل خود به چهار دسته – دور ریختنی، قابل اهدا کردن، قابل ذخیره یا کنار گذاشتن – تقسیم می‌شود که می‌تواند در طی مراحل پاکسازی بهاری موثر باشد.

نظافت بهاری

همه اعضای خانه را درگیر کنید

نظافت بهاری را یک کار خانگی در نظر بگیرید. حتی کودکان خردسال نیز می‌توانند یاور بسیار خوبی باشند. کارهای متناسب با سن آنها را تعیین کنید، اجازه بدهید همه احساس کنند که شامل این کارها می‌شوند. سعی کنید همراه با موسیقی کار نظافت را انجام دهید یا پاداشی را به عنوان مشوقی برای انجام کار تعیین کنید.

نظافت بهار

با کارهای فصلی مقابله کنید

بسیاری از کارها باید به صورت فصلی انجام شود، خصوصاً آمادگی در برابر آب و هوای گرم. بنابراین آنها را در برنامه نظافت بهاری خود بگنجانید. به عنوان مثال، به محض گرم شدن هوا کارهایی مانند تمیز کردن کولر، پاسیو و چارچوب پنجره‌ها، را در لیست نظافت قرار دهید. همچنین لباس‎‌های زمستانی، پتوها، دکوراسیون و سایر وسایل را ذخیره کنید. و وسایل بهاری خود را بیرون بیاورید تا به خانه شما جلوه‌ای تازه ببخشد.

نظافت فیلتر کولر

استفاده از محصولات تمیزکننده را به حداقل برسانید

اگر برای تمیز کردن بهاری نیاز به خرید محصولات تمیزکننده جدید دارید، خرید خود را به حداقل برسانید. وسایل تمیز کردن زیاد می‌تواند بی‌نظمی ایجاد کند و احتمالاً برای تمیز نگه داشتن خانه خود نیازی به همه آنها ندارید. پارچه‌های تمیز کننده و میکرو الیاف خوب و همه منظوره را انتخاب کنید. این موارد نظافت اکثر سطوح خانه شما را پوشش می‌دهد. سپس، سایر لوازم نظافتی ویژه را فقط در صورت نیاز خریداری کنید.

خونه تکونی بهار

عادت‌های نظافتی جدید ایجاد کنید

تمیزکاری کامل بهاری که کل خانه را در بر می‌گیرد، فرصتی عالی برای ایجاد عادت‌های تمیزکاری مداوم است، که می‌تواند نظافت بهار بعدی را حتی راحت‌تر کند. به عنوان مثال، سعی نکنید تمام کار نظافت بهاری خود را در یک روز یا حتی یک آخر هفته انجام دهید. درعوض، هر روز فقط به مدت ۱۵ دقیقه مواردی که در لیست کارهای تمیز کردن بهاره قرار دارند را انجام دهید. این به شما کمک می‌کند حتی بعد از اتمام کارهای نظافت بهار، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز را به مرتب‌سازی اختصاص دهید.

زمین‌شوی کارچر مدل FC 7 CORDLESS

زمین‌شوی کارچر مدل FC 7 CORDLESS از محصولات جدید کمپانی کارچر آلمان بوده که در سال ۲۰۲۰ طراحی و سپس به بازارهای جهانی معرفی شد. این زمین‌شوی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، یکی از بهترین دستگاه‌های زمین شوی در دنیا است.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

زمین‌شوی شارژی کارچر مدل FC 3 CORDLESS (EWM2)

زمین‌شوی شارژی کارچر مدل FC 3 CORDLESS به راحتی آلودگی‌های سطوح کف را از بین برده و سطح را خشک می‌کند. این دستگاه بدون نیاز به کشاندن سطل به اطراف توان نظافت محیط را دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix، طراحی جمع و جور داشته و برای نظافت سریع فضاهای نسبتا آلوده دستگاه مناسبی محسوب می‌شود. نازل EasyFix دستگاه، امکان جارو کشیدن سطوح کف را نیز امکان پذیر می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید