تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

آشنایی با انواع واترجت صنعتی

واترجت صنعتی

آشنایی با انواع دستگاه واترجت صنعتی

استفاده از انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی به شکل روز افزون در حال افزایش می‌باشد، این محصولات انواع متعددی دارند که یکی از مهمترین انواع آنها دستگاه‌های واترجت صنعتی می‌باشد. جالب است بدانید که اولین دستگاه واترجت آبگرم صنعتی توسط شرکت کرشر آلمان و در سال ۱۹۵۰ طراحی و تولید شده است. همچنین واترجت‌های کرشر در دو مدل خانگی سری K و صنعتی سری HD تولید می‌شوند. در این نوشتار قصد داریم جهت آشنایی با انواع دستگاه واترجت صنعتی کرشر ارائه دهیم.

واترجت‌های آب گرم و سرد

معمولاً عمومی‌ترین دسته‌بندی واترجت‌ها تقسیم آنها به کارواش آب گرم و سرد می‌باشد. انواع جت واش‌های آب سرد که معمولا قابلیت پاشش آب تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد را دارند و به منظور شستشو و نظافت آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار و دستگاه‌های آب گرم برای شستشو و نظافت آلودگی‌های چرب و روغنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضمن اینکه کارواش‌های آب گرم قابلیت پاشش آب در بازه دمایی ۸۰ تا ۱۵۵ درجه سانتی گراد را دارند.

واترجت صنعتی hds کرشر

قابلیت پاشش مواد شوینده

انواع واترجت‌های صنعتی کرشر آلمان قابلیت پاشش مواد شوینده را دارند. پاشش مواد شوینده در دستگاه جت واتر کرشر به دو صورت امکان پذیر است. در روش اول از یک شلنگ جانبی که به بدنه دستگاه متصل است، برای پاشش مواد شوینده استفاده می‌شود. در این روش مواد شوینده بعد از عبور آب از پمپ به آب عبوری اضافه می‌گردد که این امر سبب افزایش طول عمر پمپ دستگاه می‌شود. در روش دیگر یک نازل به نام نازل کف ساز (فوم پاش) به تفنگی دستگاه کارواش صنعتی کارچر اضافه می‌شود. در این روش مواد شوینده به مخزن پایینی نازل فوم پاش اضافه می‌گردد.

انواع منابع تأمین انرژی واترجت‌های صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی به لحاظ تأمین انرژی به دو دسته برقی و بنزینی تقسیم می‌شوند. انواع واترجت‌های برقی به منظور استفاده در محیط‌هایی که وجود آلودگی‌های ناشی از سوخت فسیلی می‌تواند مشکل ساز شود و محیط‌هایی که دسترسی به برق وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارواش‌های بنزینی نیز عمدتاً برای استفاده در محیط‌هایی که دسترسی به انرژی برق وجود ندارد، مناسب است. معمولاً دستگاه‌های بنزینی به منظور استفاده در صنایع سنگین کاربرد دارند.

انواع واترجت صنعتی

فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب دستگاه واترجت برای صنایع

به طور کلی در آیتم‌های مختلف مشخصات فنی یک دستگاه واترجت که در هنگام انتخاب آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، دبی و فشار آب خروجی می‌باشد. این دو مشخصه قدرت کارواش را در انجام امور نظافتی مشخص می‌کنند. اما علاوه بر این موارد، نوع منبع تأمین انرژی دستگاه، ابعاد ، گرم و سردی آب همگی از عوامل مؤثر بر کارایی این دستگاه‌ها می‌باشند. شرکت کارن تجارت به نماینده کمپانی Kärcher آلمان انواع دستگاه‌های شستشوی فشار قوی آب را عرضه می‌کند. محصولات کرشر آلمان دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای نیز بوده که این محصولات از سایر محصولات کمپانی‌های دیگر متمایز می‌کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع محصولات کمپانی Kärcher آلمان با شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی خانگی خاک مدل VC3 plus کارچر

جاروبرقی خانگی خاک مدل VC 3، یک دستگاه حرفه ای و کاربردی با طراحی زیبا و فوق العاده و توانایی بسیار بالا به منظور انجام امور نظافتی در منازل مسکونی کوچک و بزرگ است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید