تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اساس کار دستگاه فرش‌شوی در نظافت نوین

اساس کار دستگاه مبل شوی و فرش شوی در شیوه ی نظافت نوین

دستگاه مبل شوی و فرش شوی در شیوه ی نظافت نوین

نظافت همیشه از بدو تولد تا زمان مرگ امری انکار نشدنی بوده و خواهد بود. از آنجایی که حفظ سلامتی لازمه ی بقا می باشد باید به نظافت و پاکیزگی توجه خاصی داشته باشیم. در عین حال از پیشرفت تکنولوژی و پیدا شدن روش های نوین برای انجام فرایند نظافت، نمی توان غافل شد. شستشو و نظافت مبل و فرش توسط دستگاه فرش شوی و مبل شوی یکی از همین روش هاست که با گذشت زمان دستخوش تغییراتی بوده است.

در روش های قدیمی و سنتی نظافت، برای شستشوی مبلمان در ابتدا از یک دستگاه جاروبرقی یا جارو های دستی برای جمع آوری اولیه آلودگی های درشت تر استفاده می شد، سپس با استفاده از مواد شستشو شیمیایی مختلف و مقدار زیادی آب که ممکن بود آسیب جدی به بافت مبلمان وارد نماید، شستشو را انجام می گرفت.

این روش علاوه بر آسیب رساندن به مبلمان در اتلاف وقت و هزینه هم بسیار تاثیر گذار بود. با بالا رفتن نیاز ها و گسترش سطح توقع ، شرکت های تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی به این فکر فرو رفتند که دستگاهی تولید کنند که همه ی مراحل این فرایند نظافت را به تنهایی انجام دهد و نیاز به استفاده از چند دستگاه وجود نداشته باشد.

در نظافت فرش و موکت هم روش های سنتی، آسیب های بسیار جدی ای را به بافت فرش و موکت وارد می نمایند. در ادامه مقاله درباره دستگاه های که می توانند فرایند نظافت فرش، موکت و مبل را به نحو احسن انجام دهند، صحبت می نماییم.

فرش شوی

شیوه ی کار دستگاه فرش و موکت و مبل شوی

این دستگاه ها شامل یک مخزن آب کثیف و یک مخزن آب تمیز می باشند، نازل هایی برای دسترسی به بخش های مختلف مبلمان و یک موتور مکنده که در دستگاه تعبیه شده و نازلی برای پاشش آب و مواد شوینده.

اساس کار دستگاه نیز بدین صورت است که در ابتدا آلودگی های درشت و قابل جمع آوری را تمیز کرده و سطح را برای شروع فرایند شستشو آماده می کنیم، با بهره گیری از نازل هایی که بر روی دستگاه موجود می باشد شستشوی اصلی را شروع می کنیم.

ابتدا مخلوط آب و مواد شوینده و یا حتی آب خالی را (بسنه به میزان آلودگی) از مخزن آب تمیز دستگاه، بر روی سطح موردنظر پاشش کرده و سپس توسط موتور مکنده دستگاه آب کثیف به جای مانده روی محیط را مکش کرده و به مخزن آب کثیف منتقل می کند. این مخزن در هر زمان که شما نیاز داشته باشید قابلیت تخلیه می باشد.

از مزیت های شیوه ی جدید شستشو می توان به کمترین میزان استفاده از آب و مواد شستشو و از همه این ها مهم تر، زمان می باشد. در مقایسه با روش های قدیمی تر باید به این نکته نیز اشاره کرد که بعد از شستشو با مقدار زیاد آب مصرفی در شستشو و نظافت به روش سنتی، زمان خشک شدن و استفاده مجدد از مبلمان بسیار طولانی تر بوده زیرا آب زیادی به بافت مبلمان نفوذ کرده است.

پس پیشنهاد ما برای شما که احتیاج به نظافت فرش، موکت و مبلمان خود دارید استفاده از دستگاه فرش شوی و دستگاه شستشو مبل می باشد.

لازم است توجه داشته باشد که دستگاهی انتخاب می کنید علاوه بر سالم بودن از لحاظ ظاهری، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد تا در زمان های حساس، دیگر نگرانی ای بابت تعمیر و تأمین قطعات دستگاه نداشته باشید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید