تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

استفاده از فیلتر مناسب

استفاده از فیلتر مناسب

ریه و سیستم تنفسی ما برای نفس کشیدن در هوایی که میزان گرد و غبار آن زیاد است، ساخته نشده است. دقیقا همین حجم زیاد ذرات است که باعث خطرناک شدن هوای تنفسی ما می‌شود. بیماری‌های مزمن تنفسی، سومین بیماری شایع در بین انسانها است. سلامتی برای شما چه میزان ارزشمند است؟

کیفیت یک جاروبرقی به فیلتر آن بستگی دارد.

فیلترهای تولید شده توسط شرکت کرشر، همگی فیلترهایی درجه یک هستند. در صورت نبود گرد و غبار، سلامتی افراد نیز به خطر نمی‌افتد. چنین اثری تنها با استفاده از ابزار درست امکان پذیر است. اگر این مسئله امکان پذیر نباشد، روش‌های زیادی برای جلوگیری از پخش شدن گرد و غبار و ذرات در هوا وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد.

این فیلترها از هر نظر، برتری دارد.

فیلترهای ساخته شده توسط شرکت کرشر با توجه به کاربری‌شان و با استفاده از کد رنگی علامت گذاری شده‌اند. برای مثال فیلترهای قهوه‌ای رنگ برای ذرات چوب و فیبر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلترهای قرمز رنگ مختص فیلتر هپا و مشکی رنگ برای کاربری‌های سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین فیلتر آبی به معنی همه کاره بودن فیلتر است و رنگ سبز آن برای ذرات خشک و کاربری مقرون به صرفه کاربرد دارد.

فیلتر مخصوص چوب

فیلتر کارتریجی مخصوص سطوح چوبی (قهوه‌ای رنگ)

این فیلتر در تمام جاروبرقی‌های تک موتوره کرشر با نام Kärcher Tact قرار می‌گیرد. این فیلتر از ۸ کارتریج با روکش PTFE ساخته شده که برای گرد و غبار و همچنین الیاف چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیلتر از هر نوع کارآمد است و نرخ جداسازی ذرات آن ۹۹.۹٪ می‌باشد.

  • این فیلتر برای اولین بار جارو کردن بدون استفاده از کیسه فیلتر را امکان پذیر کرده است.
  • قدرت مکش بالا بدون گرفتگی را تضمین می‌کند.
  • در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم است.

*کلاس ذرات: M+L

فیلتر هپا

فیلتر پلیسه صاف ایمن/ هپا (قرمز رنگ)

این فیلتر نخستین فیلتر کلاس H مناسب جاروبرقی مرطوب و خشک بوده که تک مرحله‌ای است و یکی از محصولات منحصر به فرد کرشر است. نرخ جداسازی گرد و غبار توسط این فیلتر ۹۹.۹۹۵٪ می‌باشد.

  • این فیلتر برای مکش ذرات خطرناک و قابل انفجار مناسب است.
  • فیلتر جدید PTFE H، اولین فیلتر قابل شستشو در بازار می‌باشد. این فیلتر مکش میزان قابل توجهی از ذرات ریز را بدون استفاده از کیسه فیلتر، امکان پذیر می‌کند.
  • یک ست فیلتر ایمن یا کیسه دفع برای مکش ذرات خطرناک و قابل انفجار مورد نیاز است.

*کلاس ذرات: H

فیلتر همه کاره

فیلتر پلیسه صاف همه کاره (سیاه رنگ)

فیلتر جدید PTFE شرکت، بهترین فیلتر برای مواردی است که باعث به وجود آمدن گرد و غبار می‌شوند. برای مثال: سنباده زدن بتن تازه یا کار کردن با تونرها. این فیلتر می‌تواند در تمامی دستگاه‌های تک موتور NT Tact و همچنین Ap به کار رود و نرخ جداسازی گرد و غبار تضمینی فیلتر، ۹۹.۹٪ تخمین زده شده است.

  • در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم است.
  • به دلیل عمر طولانی مدت فیلتر، مقرون به صرفه محسوب می‌شود.
  • قدرت مکش بالای تضمین شده بدون گرفتگی را امکان پذیر کرده است.

*کلاس ذرات: M+L

فیلتر مخصوص سطوح خشک و مرطوب

فیلتر پلیسه صاف برای سطوح مرطوب و خشک (آبی رنگ)

فیلترهای PES (ویژگی استاندارد در جاروبرقی‌های جدید NT Tact)، نتیجه بسیار خوبی برای سطوح مرطوب و هم سطوح خشک فراهم می‌کند. نرخ جداسازی گرد و غبار تضمینی این فیلتر، ۹۹.۹٪ است.

  • مقاوم در برابر رطوبت و پوسیدگی
  • به دلیل عمر طولانی مدت فیلتر، مقرون به صرفه محسوب می‌شود.
  • ایده‌آل برای تعویض مکرر بین جاروبرقی‌های مرطوب و خشک

*کلاس ذرات: M+L

فیلتر مربوط به سطوح خشک

فیلتر پلیسه صاف برای سطوح خشک (سبز رنگ)

این فیلترهای کاغذی، برای کاربری‌های خشک انتخابی عالی به حساب می‌آید. این فیلترها در تمام مدل‌های جاروبرقی‌های تک موتوره NT Tact و Ap قابل استفاده بوده و نرخ جداسازی گرد و غبار این فیلتر یه صورت تضمینی ۹۹.۹٪ است.

  • قدرت بالای مکش در هنگام مکش گرد و غبار ریز.
  • میزان بالای نگهداری گرد و غبار
  • پس از مکش مایعات، جاروبرقی باید خشک شود.

*کلاس ذرات: M+L

کلاس‌های مختلف ذرات

ذرات کلاس (Low) L

این ذرات به دسته‌ای گفته می‌شود که کار کردن با آنها اصلا خطرناک نیست. این ذرات شامل گرد و غبار و یا حتی براده‌های چوب است. برای مثال جاروبرقی‌های مخصوص این دسته‌بندی، بیش از ۹۹٪ گرد و غبار محیط با اندازه کمتر از ۲ میکرون را در خود حبس می‌کند.

ذرات کلاس (Moderate) M

این دسته، به ذرات نسبتا خطرناک اتلاق شده و شامل ذراتی مانند چوب، سیمان، بتون و مس است. این کلاس، برای ذرات بزرگتر از ۰.۱ میلی گرم در متر مکعب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مثال جاروبرقی کلاس M، برای محدود کردن خطر ذرات خطرناک برای کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان دارد در گذر زمان، ریسک ابتلا به بیماری‌، افزایش پیدا کند. میزان خطرناک بودن این ذرات، متوسط تلقی می‌شود.

ذرات کلاس H (High)

دسته‌بندی سوم، ذرات کلاس H است. این دسته بندی به شدت خطرناک هستند. برای مثال ذراتی مانند باکتری‌ها، میکروب‌ها، ویروس‌ها، کپک، کادمیوم، فرمالئید و پتاسیم دی کرومات در این دسته‌بندی جای می‌گیرند.

دستگاه‌هایی که مخصوص استفاده در این نوع محیط‌ها هستند، در محیط‌های پر خطر به کار می‌روند. کار کردن در محیط‌هایی که ذرات H در آن وجود دارد، خطر ابتلا به بیماری را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد.

برای مثال، جاروهایی که در محیط‌هایی از این دست مورد استفاده قرار می‌گیرند، برای نظافت ایمن به کار رفته و با استفاده از فیلتر هپا ذرات با اندازه حداقل ۰.۳ میکرون را جذب خود می‌کنند.

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید