تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

خرید اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

سرمایه‌گذاری در زمینه خرید زمین شوی، باید برای کاربر ارزش زیادی داشته باشد. اسکرابرهای تولید شده برند کرشر برای همین منظور طراحی و ساخته شده‌اند. در مقایسه با نظافت دستی، دستگاه‌های اسکرابر در استفاده از منابع بسیار به صرفه بوده و در نتیجه همزمان باعث افزایش کیفیت نظافت نیز می‌شود.

اسکرابر، راه حل نظافتی مقرون به صرفه

در مقایسه با روش‌های نظافت دستی، نظافت انواع سطوح کف با استفاده از اسکرابر خشک‌کن‌ها سرعت بالاتری داشته و بسیار مقرون به صرفه هستند. دستگاه اسکرابر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود. علاوه بر اینکه در مصرف مواد شوینده نیز تأثیر می‌گذارد. این دستگاه‌ها کاربری آسانی داشته و نیاز به تأمین و نگهداری کمی دارد.

برای هر نوع کاربری، دستگاهی مخصوص طراحی شده است. هرکدام از دستگاه‌ها، برای یک اندازه و نوع سطح طراحی و ساخته شده است. هر کدام از آنها متناسب با یک کاربری خاص است. اگر شما یک کسب و کار کوچک داشته باشید، رستوران‌دار باشید یا قصد نظافت سطح وسیعی از یک فرودگاه را داشته باشید، اسکرابر خشک کن‌ها بهترین و مؤثرترین دستگاه برای نظافت محیط‌های ۳۰ تا ۳۰.۰۰۰ متری به حساب می‌آیند.

انواع اسکرابرها و اسکرابر خشک کن‌ها

دستگاه‌های نظافت سطوح در اندازه‌های مختلف در بازار موجود است. این دستگاه‌ها برای کارایی مختلف گزینه‌های بسیار متفاوتی دارند. لوازم جانبی بسیار پیشرفته تولید شده در شرکت کرشر به کاربر کمک می‌کند تا با استفاده از دستگاه، کاری بیش از نظافت انجام دهید. در این قسمت شما با انواع این دستگاه‌ها آشنا شده و می‌توانید با توجه به نیاز خود بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را انتخاب کنید.

  • اسکرابر خشک کن کوچک و جمع و جور

این دسته از اسکرابرها برای نظافت سریع و انعطاف‌پذیر در محیط‌های کوچک و متوسط مانند رستوران‌، مغازه‌، آشپزخانه، هتل و دیگر محیط‌هایی که به صورت مداوم استفاده می‌شوند، کاربرد دارد.

  • اسکرابر خشک کن دستی

این دستگاه‌های اسکرابر خشک کن گزینه‌ای خوب برای نظفت اصولی محیط‌های متوسط مانند فروشگاه‌ها، استخرها، سالن‌ها، راهروها و بسیاری سطوح دیگر است.

  • اسکرابر خشک کن سرنشین‌دار

این مدل از دستگاه برای نظافت فضاهای بزرگ و وسیع ایده آل است. فضاهایی مانند لابی، انبارهای بزرگ و کارگاه‌های تولیدی، مراکز خرید، پارکینگ‌ها و هتل‌ها.

کارایی اسکرابر خشک کن‌ها به چه صورت است؟

تمامی مدل‌های اسکرابر، با برس رولی یا دیسکی به یک شکل کار می‌کنند. محلول تمیزکننده یا در مخزن آب تمیز زمانی که مواد پاک کننده به آن اضافه می‌شود یا در مورد سیستم‌های دوز خودکار، درست در جلوی سر برس مخلوط می‌شود. چرخش به همراه فشار تماس برس باعث از بین بردن لکه‌های آلودگی می‌شود. به لطف قدرت موتور توربینی و با قدرت مکش، آب آلوده به مخزن آب کثیف دستگاه انتقال پیدا می‌کند.

اما دستگاه‌های اسکرابر خشک کن مثل هم نیستند.

دستگاه‌های اسکرابر مانند ماشین هستند. کارکرد همه آنها یکسان بوده اما همه مدل‌ها برای تمامی کاربری‌ها مناسب نیستند. اما دستگاه‌های اسکرابر در اندازه، مدل برس، طراحی بدنه و بسیاری موارد دیگر تنوع بالایی دارند و کاربر می‌تواند مدل اسکرابر متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کند. کاربر اندازه سطح نظافتی خود و تمامی نیازهای جانبی محیط خود را به خوبی می‌شناسد. علاوه بر آن نوع و میزان آلودگی‌های موجود در محیط در انتخاب مدل اسکرابر تأثیرگذار است. کمپانی کرشر اطمینان می‌دهد که برای تمامی نیازهای شما دستگاهی ارائه دهد.

حوزه‌های کاربردی

یک دستگاه اسکرابر خشک کن با برس دیسکی، برای نظافت سطوح وسیع و نظافت عمقی آلودگی‌های موجود طراحی و ساخته شده است. سرعت چرخش برس این دستگاه‌های اسکرابر بسیار بالا بوده و نسبت به دیگر مدل‌های اسکرابر فشار تماس بیشتری را بر روی سطح وارد می‌کند. این سری برس هنگام مواجهه با آلودگی‌های درشت مزایای قابل توجهی را به کاربر ارائه می‌دهد.

زیرا غلتک‌های ضد چرخش ذرات را جذب کرده و سپس به مخزن مخصوص این آلودگی‌ها بازگردانده می‌شود. این به این معناست که دیگر نیازی به جارو کردن قبل از شروع کار نخواهد بود. اسکرابر خشک کن‌ها با برس دیسکی به طور معمول برای نظافت روزانه و سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌های نظافت سطوح برای محیط‌های هموار و حساس به صدا مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز درمانی طراحی و ساخته شده است.

کدام منبع انرژی برای کدام اسکرابر خشک کن

بسته به اندازه و مدل اسکرابر خشک کن‌های کرشر، با برق، باتری یا موتور محرک کار می‌کنند. نوع کاربرد نقض کلیدی در انتخاب مدل اسکرابر ایفا می‌کند. در سری کامپکت و سری اسکرابرهای دستی، دستگاه به صورت ایستاده طراحی شده و هزینه منطقی دارد. این دستگاه‌های برای نظافت محیط‌های داخلی کوچک در خارح از ساعات اداری دستگاهی ایده‌آل است.

اسکرابر باتری دار انعطاف پذیری بالایی را به کاربر ارائه می‌دهد و از خطر سقوط جلوگیری می‌کند. این دسته‌بندی اسکرابرها کوچک بوده ولی کارایی خوبی دارند. خط تولید کرشر محصولات سازگار با محیط زیست را به مشتریان ارائه می‌دهد. مدل‌های اسکرابری که با موتور کار می‌کنند، برای محیط‌های وسیع یا محیط‌های داخلی با تهویه اصولی بسیار مناسب است.

اسکرابر خشک کن‌ با یا بدون سرنشین

راحتی، وزن و کارایی آسان دستگاه، ویژگی‌های مهمی است که در تصمیم گیری انتخاب نوع دستگاه اثرگذار است. اسکرابری که سبک باشد مخزنی با حجم حدود 50 لیتر دارد. این اسکرابر به راحتی و بدون نیاز به راننده کارایی دارد. سرنشین دار بودن دستگاه نظافتی ویژگی منحصر به فردی است که برای فضاهای بزرگ قابل استفاده است. در فضاهای کوچک امکان استفاده از دستگاه‌های سرنشین‌دار وجود ندارد.

دستگاه‌های نظافت سطوح، با استفاده از برس چرخشی به راحتی قابل استفاده بوده و با حرکت دادن دستگاه نظافت را انجام می‌دهد. در این صورت انرژی که اپراتور صرف نظافت می‌کند، در کمترین میزان خواهد بود. موتور قابل تنظیم اسکرابرها کارایی طولانی مدت دستگاه را امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر خشک کن‌هایی متناسب با نیاز کاربر

دستگاه‌های نظافت سطوح با به کارگیری لوازم جانبی درست می‌تواند برای کاربری‌های خاص مانند حذف پوشش مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر تنوع در مدل‌ اسکرابر، لوازم جانبی، پد، برس‌ رولی و غلتکی، باتری و شارژر، دستگاه‌های نظافتی نیز از تنوع بالایی برخوردار است. با استفاده از این امکان، شما می‌توانید با استفاده از لوازم جانبی درست بهترین عملکرد را از دستگاه انتظار داشته باشید.

بهترین ماده تمیز کننده مناسب برای اسکرابر خشک کن

صرف نظر از جنس کف فضای مورد نظر، دستگاه نظافتی یا میزان آلودگی‌های موجود بر روی سطح، کمپانی کرشر طیف گسترده‌ای از مواد شوینده را به کاربر ارائه می‌دهد. این مواد علاوه بر سازگاری با محیط زیست دارای جدیدترین و به روزترین استانداردها است.

کاهش مؤثر میکروب در راستای افزایش سطح بهداشت

امکان جدیدی که اسکرابرها دارند، با استفاده از اسپری به کاربر کمک می‌کند تا سطح بالاتری از تمیزی و بهداشت را با صرفه‌جویی در زمان و هزینه امکان پذیر کند. پخش میزان درست مواد میکروب‌زدا از طریق لانس اسپری یا نازل مخصوص می‌تواند در کاهش در میزان میکروب‌ها بر روی زمین، دیوار و مبلمان تأثیرگذار باشد.

در صورت به کارگیری مواد ضدعفونی کننده درست، می‌توان نظافتی درست و اصولی را از دستگاه انتظار داشت. لوازم جانبی طراحی شده برای دستگاه‌های اسکرابر، اسکرابر را برای استفاده در ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها، ادارات و ساختمان‌های تجاری، مراکز سالمندان، مدارس، استخرها و سالن‌های ورزشی به دستگاهی ایده‌آل بدل می‌کند.

جارو کردن و شستشو در یک مرحله

دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر تولید شده توسط کمپانی کرشر، فضاهای محدود و همچنین بزرگ را به راحتی نظافت می‌کند.

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • نظافت سریع و عمقی فضاهای بزرگ
  • مؤثر در برابر آلودگی

بهتر از هر زمان دیگر

کارآمد، ماندگار و مقرون به صرفه. اسکرابر مدل BD 50/70 اکنون تمیز کردن مناطق متوسط مانند سوپر مارکت‌ها و انبارهای متوسط را آسانتر می‌کند. به لطف قطعات کاملا به روز، این دستگاه نتایج شگفت انگیزی در نظافت از خود نشان می‌دهد.

چشم انداز درخشان

جمع و جور، قابل انعطاف، راحت. اسکرابرهای سرنشین‌دار شرکت کرشر به راحتی فضاهای بزرگ ۱۵۰۰ متری به بالا مانند انبارها، پارکینگ‌ها و مراکز خرید را نظافت می‌کند. جایگاه نشستن در این دستگاه نظافتی به اپراتور حس تسلط بسیار خوبی را القا می‌کند. علاوه بر اینکه قابلیت مانور بسیار بالای دستگاه باعث بالا رفتن امکان نظافتی دستگاه می‌شود. با داشتن پنل کنترلی دستگاه، کارایی و استفاده از دستگاه کار بسیار آسانی است.

سرعت و انعطاف پذیری بالا

دیگر نظافت فضاهای پر از وسیله یا مانع مشکلی برای اپراتور ایجاد نخواهد کرد. اسکرابرهای جمع و جور کرشر توان نظافت فضاهای کوچک و متوسط مانند رستوران‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی، مغازه‌ها و هتل‌ها را در کمترین زمان ممکن دارد. قابلیت انعطاف بالای دستگاه باعث می‌شود تا امکان نظافت فضاهای کوچک و باریک نیز فراهم شود.

مدل‌های مختلف اسکرابر نتایج بهینه را در سطوح مختلف به دست می‌آورند و درخشش و نظافت را به تمامی پوشش‌های سطح باز می‌گرداند. با داشتن تکنولوژی مکش، سطوح تنها تمیز نمی‌شوند بلکه خشک هم می‌شوند. این قابلیت باعث می‌شود سطوح کف بلافاصله قابل استفاده باشند.

اسکرابر صنعتی کرشر مدل B 200 R D 90

این مدل اسکرابر دارای مخزن ۲۰۰ لیتری بوده و برای نظافت فضاهای بزرگتر از ۴۰۰۰ متر، دستگاه مناسبی است. این اسکرابر قابلیت ارائه برس غلطکی و دیسکی را دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp

استفاده از اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp، راه حلی منطقی برای نظافت محیط‌های کوچک است. این اسکرابر بدون سیم بوده و در صورت استفاده از ماده شوینده توان ضدعفونی کردن محیط را نیز دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید