تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اصول نگهداری و تمیز کردن بخارشوی

اصول نگهداری و تمیز کردن بخارشوی

اگر در حال حاضر یک دستگاه بخارشوی دارید، نکات ساده و در عین حال مؤثری وجود دارد که باید به منظور نگهداری و تمیز کردن بخارشوی خود و بهبود عملکرد و افزایش عمر آن رعایت کنید.

تمیز کردن بخارشوی

تمیز کردن بخارشوی

  • هر پارچه یا حوله ای که توسط بخارشوی استفاده می شود را فقط در آب داغ بشویید و از نرم کننده پارچه یا شوینده های شیمیایی استفاده نکنید. پس از شستن پارچه‌های بخارشوی، بهتر است آن‌ها را بگذارید تا در هوا خشک شوند
  • بخارشوی خود را قبل و بعد از هر بار استفاده با یک پارچه مرطوب پاک کنید. این امر به جلوگیری از جمع شدن گرد و غبار و سایر زباله های موجود در هوا که هنگام استفاده در خانه شما پخش می شوند، کمک می کند.
  • پس از هر بار استفاده از بخارشوی، مخزن آب آن را تخلیه کنید و اجازه دهید مخزن در هوا خشک شود.

رسوب زدایی بخارشوی

بر کسی پوشیده نیست که آب حاوی مواد معدنی است که می تواند به شکل رسوب آهک در مخزن آب بخارشوی شما باقی بماند و مانع عملکرد دستگاه شود.

برای اینکه بخارشوی شما به طور موثر کار کند، مهم است که هر گونه اثری از رسوب آهک را کاملا پاک کنید. این کار می تواند با استفاده از پودر رسوب زدای اختصاصی که همراه بخارشوی شما ارائه می شود یا با ساخت محلولی با استفاده از ۳۰ تا ۵۰ گرم جوش شیرین و 1 لیترآب به شکل زیر انجام شود:

  • مخزن بخارشوی خود را با مخلوط پر کنید.
  • بخارشوی را به طور معمول روشن کنید تا شروع به گرم کردن مخلوط کند.
  • اجازه دهید دستگاه گرم شود و آن را به مدت 1 تا 2 ساعت گرم نگه دارید.
  • از بخارشوی برای حدود یک دقیقه استفاده کنید تا مخلوط در دستگاه پخش شود.
  • دستگاه را از برق بکشید و قبل از اینکه مخلوط را از دستگاه خالی کنید، اجازه دهید 3 تا 4 ساعت خنک شود.
  • آب داخل سیستم را خالی کنید و مخزن را بشویید.

نکات کلی تمیز کردن با بخار

  • هنگام استفاده از بخارشوی خود، هیچ گونه مواد شیمیایی یا صابون اضافه نکنید. تنها زمانی که چیزی غیر از آب باید به دستگاه اضافه شود، زمانی است که در حال رسوب زدایی هستید (به دنبال توصیه های ذکر شده در بالا).
  • از آبی که توسط دستگاه تصفیه آب، تصفیه شده است استفاده نکنید. تصفیه کننده های آب کلسیم و منیزیم را از آب خارج کرده و سدیم را جایگزین آن می کنند. افزایش سطح سدیم در آب می تواند به بخارشوی آسیب برساند و عمر آن را کوتاه کند.
  • همیشه قبل از انجام هرگونه تعمیر و نگهداری از بخارشوی اطمینان حاصل کنید که کاملاً خنک شده است.

تمیز کردن بخارشوی

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید