تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بهترین زمین‌شوی صنعتی

انواع اسکرابر

بهترین زمین‌شوی صنعتی

اسکرابرهای صنعتی، دستگاه‌های نظافتی بسیار خوبی هستند که در ابعاد و اندازه‌های مختلف، توان برآورده کردن انواع نیازهای نظافتی یک مجموعه را دارند. دستگاه‌های نظافتی بسیاری ادعا دارند که توان از بین بردن ریزترین لکه‌ها را هم دارند، پس انتخاب بهترین زمین‌شوی و اسکرابر صنعتی کار سختی است. شما باید برای خرید دستگاه مناسب، دانش کافی درباره انواع دستگاه‌های کف‌شوی و اسکرابر را داشته باشید.

به لطف نوآوری‌ها و تکنولوژ‌ی‌های روز، بهترین اسکرابرهای صنعتی که امروزه در بازار استفاده می‌شوند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان نظافت راحت محیط را برای کاربر فراهم می‌کنند. زمین‌شوی‌های صنعتی بر اساس فناوری گریز از مرکز کار می‌کنند و به طور خاص برای تمیز کردن سطوح کف در مراکز تجاری، مدارس، ادارات و فروشگاه‌ها طراحی شده‌اند.

سرمایه‌گذاری برای خرید دستگاه اسکرابر صنعتی، می‌تواند باعث صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها شود. انتخاب دستگاهی مناسب متناسب با جنس سطوح کف، به شما کمک می‌کند تا از تجهیزات خود نهایت استفاده را ببرید. انواع مختلفی از اسکرابرهای صنعتی وجود دارد، اما چطور می‌توان بهترین اسکرابر صنعتی را انتخاب کرد؟

انتخاب دستگاه اسکرابر مناسب

دستگاه‌های کف‌شوی زیادی در بازار وجود دارند. برای انتخاب بهترین دستگاه زمین‌شوی صنعتی باد به موارد زیر توجه داشت.

اندازه مخزن

دقت داشته باشید که اندازه مخزن دستگاه اسکرابر به اندازه باشد تا برای تخلیه و دوباره پر کردن مخزن زمان صرف نشود.

اندازه دستگاه

اسکرابرهای ایستاده برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

منبع تغذیه

دستگاه‌های زمین‌شویی که با باتری کار می‌کنند، انعطاف‌پذیری و قدرت مانور بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند. با استفاده از دستگاه‌های باطری‌دار، نیازی به وجود پریز برق نیست. علاوه بر آن، نداشتن سیم باعث می‌شود ایمنی در محل افزایش پیدا کند.

صدای دستگاه

صدای تولید شده از دستگاه، برای نظافت محیط‌هایی مانند بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان و یا مراکز درمانی که نیازمند سکوت است، اهمییت زیادی دارد.

کنترل پنل

آیا کار با دستگاه آسان است؟ برای خرید دستگاه نظافتی مناسب محیط، باید تمامی جوانب سنجیده شود.

تنظیمات فشار و غلظت مواد شوینده

آیا می‌توان نظافت را نسبت به میزان آلودگی افزایش داد؟ آیا می‌توان میزان مصرف مواد شوینده را تغییر داد و آیا نظافت بدون مواد شوینده امکان پذیر است؟

نیازهای نظافتی هر محیط، با یکدیگر تفاوت دارد. شما باید دستگاه اسکرابری انتخاب کنید که متناسب با جنس کف و چیدمان فضای شما باشد. انتخاب بهترین دستگاه کف‌شوی صنعتی متناسب با کف، کمک می‌کند تا بهترین نظافت را تجربه کنید.

جنس کف‌پوش

اغلب دستگاه‌های کف‌شوی صنعتی، برای تمیز کردن سطوحی با جنس مختلف استفاده می‌شوند. اما این موضوع در مورد برس‌های نظافتی صدق نمی‌کند.

بتون

به طور معمول گاراژها، انبارها و پارکینگ‌های فضای باز کف‌پوش‌ بتونی دارند و نیازمند نظافت منظم هستند. ممکن است سطوح بتونی در فضای باز،نیازی به دستگاه کف‌شوی صنعتی نداشته باشد. اگر سطح مد نظر مستعد آلوده شدن است، شما به یک اسکرابر صنعتی نیاز خواهید داشت. و برای نظافت این دسته از محیط‌ها، باید از برس مخصوص سطوح سخت را انتخاب کنید.

چوب

با کفپوش‌های چوبی سخت نباید مانند سطوح بتنی رفتار کرد. برای جلوگیری از خراشیده شدن سطوح چوبی می‌توان از زمین‌شوی با برس نرم استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که سطوح چوبی متخلخل هستند، آب اضافی می‌تواند به داخل نفوذ کرده و باعث آسیب آن شود. دقت داشته باشید که طبق توصیه شرکت سازنده از دستگاه زمین‌شوی استفاده کنید. اجازه ندهید رطوبت برای مدت طولانی روی سطح چوبی باقی بماند.

وینیل

کفپوش‌های از جنس وینیل باید مانند کفپوش‌های چوبی مراقبت شود. برای نظافت این سطوح از کمی آب و محلول شیمیایی استفاده کنید. تمام مایعات اضافی به داخل درزها نفوذ کرده و به سطح سطح آسیب می‌رساند. همچنین شما می‌توانید برای جلوگیری از خراشیدن سطح یک اسکرابر صنعتی با برس نرم استفاده کنید.

کاشی

سطوح کاشی‌ شده مستعد خراشیده شدن هستند. با این حال به دلیل وجود درزهای کاشی‌ها نیاز به تمیز کردن و نظافت عمقی دارد. یک دستگاه زمین‌شوی صنعتی با یک برس نرم و ظریف قادر به پاکسازی کامل سطح کاشی‌ شده بدون هیچ‌گونه خراشی است.

تجهیزات شما چقدر بزرگ است؟

اندازه تأسیسات در انتخاب بهترین اسکرابر یا زمین‌شوی صنعتی به شما کمک می‌کند. اسکرابرهای ایستاده برای استفاده در فضاهای کوچک یا متوسط مناسب هستند. استفاده از دستگاه‌های اسکرابر ایستاده برای نظافت فضای بزرگتر بیشتر طول می‌کشد. از طرف دیگر استفاده از اسکرابرهای سرنشین‌دار، روشی راحت و سریع برای پاکسازی فضاهای بزرگ هستند.

اسکرابرهای سرنشین‌دار کارآیی اپراتور را افزایش می‌دهند. برای فضاهای کوچکتر هم می‌توانی از زمین‌شوی‌های صنعتی استفاده کرد اما به خاطر داشته باشید که با استفاده از تجهیزات بزرگ ممکن است برای عبور از فضاهای باریک با مشکل مواجه شوید. انتخاب بین زمین‌شوی سرنشن‌دار یا اسکرابر، بستگی به فضای شما دارد.

اگر به دنبال انتخاب بهترین اسکرابر صنعتی هستید، کارشناسان کارن تجارت بهین می‌توانند شما را در یافتن یک دستگاه کف‌شوی صنعتی راهنمایی کنند. از این نکات برای انتخاب نوع تجهیزات استفاده کنید که ضمن صرفه‌جویی در هزینه، کارایی کسب و کار شما را افزایش می‌دهد. قبل از خرید سؤالات خود را از کارشناسان کارن تجارت بهین بپرسید و در نهایت تجهیزات مناسبی برای فضای خود انتخاب کنید.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید