تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

نظافت محیط‌های اداری

به طور معمول افراد زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، دارای اهمیت بالایی است. فضای کاری تمیز و منظم می‌تواند برای یک سازمان، بسیار مفید باشد. علاوه بر مزایای آشکار سلامتی، نظافت محیط باعث تأثیر مثبت بر روی کارمندان و مشتریان نیز خواهد شد. سرمایه‌گزاری در نظافت صنعتی برای دستیابی و حفظ نظافت محیط کاری، مزایای متعددی دارد.

NT 90/2

چرا نظافت محیط‌های اداری اهمیت دارد؟

برای داشتن محیطی شاد، سالم و سازنده، نظافت محیط کاری یک عنصر کلیدی به حساب می‌آید. زمانی که یک محیط کاری به خوبی نظافت شود، نشان دهنده آن است که شرکت علاوه بر ظاهر به راحتی و سلامت کارکنان خود نیز اهمیت می‌دهد. نظافت صنعتی، خدمت بسیار ارزشمندی است که می‌تواند مزایای زیادی را با خود به همراه داشته باشد. برخی از مزایای نظافت فضای اداری به شرح زیر است:

بهداشت محیط‌های اداری

اشیایی که در محیط‌های کاری وجود دارند،‌ یکی از بزرگترین منابع تجمع میکروب‌ها به حساب می‌آیند. از کامپیوتر، تلفن تا در ورودی و دستگیره‌ها، همگی سطوحی هستند که روزانه افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند سرمنشأ بسیاری از امراض و مریضی‌ها باشد. تمیز و بهداشتی نگه داشتن یک محیط اداری، بهترین راه کمک به کم کردن ریسک پخش شدن بیماری از یک کارمند به کارمند دیگر است.

در حقیقت، یک محیط اداری تمیز تا ۸۰٪ می‌تواند از پخش ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری کند. علاوه بر اینکه، به طور کلی نیز باعث کاهش ۶۰ درصدی ویروس‌های موجود بر روی سطوح می‌شود. در حالی که بیماری‌های مزمن برای برجسته کردن اهمیت نظافت صنعتی کافی است، نظافت می‌تواند بروز سایر مسائل بهداشتی را به حداقل میزان خود برساند. آلودگی، کپک، تار عنکبوت و بسیاری از مواد دیگر باعث تحریک سلامت تنفسی می‌شود. تمیز نگه داشتن و ضدعفونی کردن ادارات به از بین بردن باکتری‌های مضر کمک کرده و بر سلامت کارکنان اثر می‌گذارد.

ایمنی کارکنان

ایمنی کارکنان باید یکی از موارد مهم در محیط کاری تلقی شود. در صورت به حاشیه رفتن مبحث سلامتی در محیط کاری، احتمال بروز خطرات ایمنی افزایش پیدا می‌کند. نظافت منظم می‌تواند از بروز این خطرات جلوگیری کند. برای مثال در نظر داشته باشید که اگر سطح زمینی که افراد بر روی آن چندین بار در روز راه می‌روند کثیف باشد، آلودگی‌ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن در فضا پخش می‌شود. نظافت منظم سطوح، خطرات ایمنی را به حداقل میزان ممکن می‌رساند.

جو محیط کار

یک محیط اداری باید محیطی پذیرا داشته باشد. فضایی که به خوبی نظافت شده باشد باعث می‌شود کارکنان احساس بهتری داشته باشند و در نتیجه بهتر روی مسئولیت‌های خود تمرکز کنند. برخی از وظایف کلی نظافتی وجود دارد که باید به صورت منظم انجام شود تا بتوان فضایی تمیز و عاری از آلودگی داشت. سطوح کف باید دائم جارو کشیده شود، زباله‌ها جمع و در و پنجره تمیز شود.

یکی از مهمترین قسمت‌هایی که باید مورد توجه قرار داد، سرویس بهداشتی است. نظافت سرویس‌های بهداشتی هم از نظر راحتی و هم بهداشت مکانی بسیار مهم تلقی می‌شود. زباله‌های داخل سرویس باید به صورت روزانه جمع شده و مناطقی که زیاد استفاده می‌شوند مانند آیینه‌ها، سینک، سرویس‌های بهداشتی باید به صورت عمقی نظافت و ضدعفونی شود.

اسکرابر BD 50/50

مزایای محیط کاری تمیز

در نوشتار بالا به برخی از دلایل نظافت محیط کاری اشاره شد. حال در این قسمت ما برخی از مزایی محیط کاری تمیز را نیز ببرسی خواهیم کرد.

ترویج برند برتر

ظاهر یک اداره یا شرکت کاملا به نظافت آن بستگی دارد. در صورت نداشتن ظاهری تمیز و آراسته مراجعه کنندگان حس بدی پیدا کرده و به صورت مستقیم بر روی کسب و کار شما تأثیر می‌گذارد. نظافت اصولی اداره نشان دهنده تمیز و مشخص بودن کسب و کار شماست.

افزایش بهره‌وری کارمندان

محیط‌ آلوده و کثیف باعث از بین رفتن تمرکز افراد می‌شود. از آنجایی که عدم داشتن تمرکز می‌تواند هزینه زیادی برای شرکت داشته باشد،‌ موردی است که باید از آن اجتناب کرد. تمیز نگه داشتن اداره یا شرکت، راه بسیار خوبی برای بالا بردن تمرکز کارمندان است.

افزایش انگیزه کارمندان

با تمیز کردن مداوم محیط کاری، کارفرما بر روحیه کارمندان تآثیر مثبتی می‌گذارد. همه افراد ترجیح می‌دهند که در محیطی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی کار کنند.

تضمین سلامت نیروی انسانی

نظافت باعث کاهش امکان ابتلای نیروی انسانی به مریضی می‌شود. افراد بیشتر وقت خود در طول روز در محیط‌ کاری خود می‌گذرانند به همین علت آلودگی‌های باکتریایی با سرعت بالایی در این محیط‌ها رشد می‌کند. تمیز نگه داشتن محیط، باعث کاهش مریضی می‌شود.

کاهش خطرات

همانطور که نظافت باعث جلوگیری از مریض شدن افراد شده، تمیز نگه داشتن محیط نیز باعث نجات افراد می‌شود. برای مثال، در زمان آتش سوزی بهتر است مسیر راهروها باز باشد. نظافت منظم ساختمان می‌تواند به شما کمک کند تا هر چیزی که ممکن است در مواقع ضروری مشکل ساز باشد، از میان برداشته شود.

اداره کردن بی دردسر محیط کار

زمانی که محیط کاری خود را نظافت می‌کنید، بهتر می‌توانید امور خود را سازماندهی کنید. راحت تر می‌توانید جای گیری ابزار، اسناد و وسایل خود را در ذهن نگه دارید.

اسکرابر BD 50/50

برای نظافت محیط‌های اداری از دستگاه‌های بسیار متنوعی می‌توان استفاده کرد. با انجام نظرسنجی، بیش از صد نظر مثبت از مشتریان کارن تجارت نام چند دستگاه نظافت صنعتی به کرات دیده می‌شود. یکی از این دستگاه‌ها، دستگاه اسکرابر مدل BD 50/50 است. این دستگاه اسکرابر برای فضاهای پر تردد دستگاه بسیار مناسبی است. برس دیسکی این اسکرابر باعث می‌شود تا دستگاه به راحتی در فضاهایی که کمبود فضا دارند، نظافت را انجام دهد.

علاوه بر اینکه این اسکرابر دستی دارای قدرت مانور بالایی بوده که با استفاده از آن می‌توان به راحتی گوشه‌ها، لبه‌ها و فضاهایی با دسترسی سخت را نظافت کرد. از دیگر قابلیت‌های مهم این دستگاه، داشتن تیغه لاستیکی از جنس پلی اورتان ضدخش است. با استفاده از این تیغه می‌توان تا بالای ۹۰٪ فضا را خشک کرد. تیغه لاستیکی استفاده شده در این اسکرابر دو لبه بوده و در محیط‌های صنعتی از ۳ تا ۵ سال قابل استفاده است. علاوه بر اینکه باعث می‌شود تا بتوان بلافاصله از فضا استفاده کرد.

اسکرابر BD 50/50

یکی دیگر از دستگاه‌های پر استفاده در فضاهای صنعتی،‌ جاروبرقی صنعتی NT 90/2 است. این دستگاه نظافت صنعتی مخزنی با حجم ۹۰ لیتر داشته و توان مکش آلودگی‌های خشک و تر را دارد. حجم بالای مخزن این جاروبرقی باعث شده تا در میانه نظافت محیط، نیاز با تخلیه مخزن نباشد.

قدرت مکش این جاروبرقی بسیار بالا بوده و با طراحی ارگونومیک دستگاه می‌توان به راحتی دستگاه را در محیط حرکت داد. از بارزترین ویژگی‌های دستگاه می‌توان به دو موتوره بودن آن اشاره کرد. در صورت زیاد بودن حجم آلودگی‌های محیط ، می‌توان هر دو موتور دستگاه را روشن کرد. این در صورتی است که با روشن کردن یک موتور نیز می‌توان از دستگاه به عنوان یک جاروبرقی نیمه صنعتی استفاده کرد.

اسکرابر BD 50/50

فیلتراسیون استفاده شده در جاروبرقی آب و خاک NT 90/2، از نوع کارتریجی بوده و باعث محافظت از موتور جاروبرقی می‌شود. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای نازل‌های مختلفی بوده که با استفاده از آنها می‌توان مکان‌های مختلف را نظافت کرد.

اسکرابر صنعتی کرشر مدل B 200 R D 90

این مدل اسکرابر دارای مخزن ۲۰۰ لیتری بوده و برای نظافت فضاهای بزرگتر از ۴۰۰۰ متر، دستگاه مناسبی است. این اسکرابر قابلیت ارائه برس غلطکی و دیسکی را دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp

استفاده از اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp، راه حلی منطقی برای نظافت محیط‌های کوچک است. این اسکرابر بدون سیم بوده و در صورت استفاده از ماده شوینده توان ضدعفونی کردن محیط را نیز دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید