تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تمیز کردن محوطه ورودی فروشگاه‌ها با واترجت

تمیز کردن محوطه ی ورودی فروشگاه ها با واترجت

جذب مشتری به منظور رونق یافتن کسب و کار، هدف هر سازمان و شرکتی نیز می باشد. محصولات با کیفیت و فوق العاده، امکان خرید از طریق روش های مختلف، قیمت مناسب تنها برخی از پارامترهای مهم و اساسی برای هر کسب و کار موفق می باشد. علاوه بر این، مهمترین چیزی که نباید فراموش نمود، تمیز بودن و پاکیزگی محیط است.

اگر شما تمامی موارد فوق را انجام داده باشید ولی محیط تمیزی نداشته باشید، به هدف خود که همان کسب رضایت و جلب مشتری می باشد نخواهید رسید. در اصل می توان گفت چه کسی وارد یک فروشگاه کثیف خواهد شد؟

همانطور که نظافت داخل فروشگاه اهمیت زیادی دارد، نظافت محوطه فروشگاه هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. شک نکنید شما به عنوان صاحب یک فروشگاه بزرگ یا کوچک، اگر محوطه ای تمیز و عاری از هر گونه آلودگی مانند محوطه داخلی فروشگاه داشته باشید، مشتریان به سمت شما جذب خواهند شد.

اما یکی از بحث های اساسی نحوه نظافت محوطه می باشد که صاحبان فروشگاه ها را به فکر فرو برده است.

کاربرد کارواش صنعتی

خوشبختانه امروزه دستگاه های نظافتی مکانیزه ای توسط کمپانی های تولید کننده نجهیزات نظافتی طراحی، تولید و روانه بازار شده است. یکی از این تجهیزات که بسیار کاربردی حرفه ای و محبوب می باشد و مناسب برای نظافت محوطه ی فروشگاه ها و هایپرمارکت ها است، دستگاه های کارواش یا واترجت می باشد.

این دستگاه ها یا تجهیزات نظافتی آب را با فشار کم از ورودی دریافت نموده و پس از فعل و انفعالاتی که در درون دستگاه اتفاق می افتد، آب را با فشار بسیار بالا بر روی سطح پاشش می نماید. دستگاه های کارواش در انواع آب گرم و آب سرد موجود می باشند که به طور معمول برای نظافت محوطه ها از نوع آب سرد استفاده می شود.

البته لازم به ذکر است که دستگاه های آب سرد می توانند تا دمای ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل نمایند. مهم ترین ویژگی دیگری دستگاه واترجت، قابلیت استفاده از مواد شوینده می باشد. مواد شوینده باعث افزایش کیفیت نظافت می شوند. همچنین در زمان خرید دستگاه های کارواش، لوازم های جانبی متنوعی در دستگاه قرار دارند که شما را در نظافت مکانیزه کمک می کنند. به عنوان مثال نازل های متنوع … .

معمولاً در محوطه ها و فضای اطراف فروشگاه ها و هایپرمارکت ها گرد و خاک، لکه های روغنی، باقیمانده مواد غذایی و … موجود می باشد که به راحتی توسط این تجهیزات حرفه ای و کاربردی از بین می روند.

به علاوه بدنه مستحکم و مقاوم به منظور مقاومت در برابر حوادث گوناگون، فشار کاری فوق العاده، دبی خروجی بالا، قابلیت سیار بودن و حمل و نقل راحت و بسیاری موارد دیگر از ویژگی های دستگاه های واترجت صنعتی می باشند.

قبل از خرید دستگاه های کارواش، به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه توجه ویژه ای داشته باشد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید