تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تمیز و ضدعفونی کردن اسباب بازی کودکان

تمیز و ضدعفونی کردن اسباب بازی

نوزادان و کودکان نوپا اسباب‌بازی‌های زیادی دارند که بیشتر آنها در دهانشان قرار می‌گیرد. اگر اسپری کردن با مواد ضدعفونی کننده یا خیساندن اسباب بازی ها در سفید کننده برای شما جذاب نیست، شستشو با بخار یک راه عالی برای ضدعفونی بدون مواد شیمیایی است.

راز تمیز کردن با بخار در ترکیب قدرتمند فشار، سرعت و دما نهفته است. ذرات بخار میکروسکوپی حتی به سخت ترین شکاف ها و کوچک ترین شکاف ها راه می یابند تا ذرات کثیفی را کاملاً شل کنند.

از آنجایی که در تمیز کردن بخار از هیچ گونه مواد شوینده شیمیایی استفاده نمی شود، از ایجاد بقایای آلرژی زا بر روی سطوح تمیز شده جلوگیری می کند. این یک محیط امن به ویژه برای کودکان کوچک فراهم می کند، کسانی که دوست دارند چیزها را در دهان خود بگذارند و مبتلایان به آلرژی نیز می توانند نفس راحتی بکشند.

تمیز کردن در مقابل ضد عفونی کردن اسباب بازی ها: تفاوت چیست؟
آشکارترین تفاوت بین تمیز کردن و ضدعفونی کردن اسباب‌بازی‌ها این است که تمیز کردن معمولاً شامل شستن اسباب‌بازی‌ها به منظور از بین بردن کثیفی آشکار است و می‌توان آن را با چشمان خالی از سطح اسباب‌بازی‌ها با آب و/یا صابون دید.

با این حال، ضدعفونی کردن اسباب‌بازی‌ها شامل فرآیند تمیز کردن کامل‌تری است که هدف آن حذف باکتری‌ها، هاگ‌ها و سایر میکروارگانیسم‌هایی است که با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نیستند.

فرآیند تمیز کردن معمولاً شامل یک محلول تمیزکننده ملایم تر مانند صابون و مواد شوینده است در حالی که محلول تمیزکننده خشن تر مانند سفید کننده یا در مورد ما فقط بخار داغ برای اهداف ضد عفونی استفاده می شود.

چه زمانی اسباب بازی های کودک را تمیز و ضدعفونی کنیم
توصیه می شود اسباب بازی های کودک را روزانه تمیز کنید و اسباب بازی های کودک را هر هفته ضد عفونی کنید. ما باید در مورد مسائل بهداشتی اسباب‌بازی‌های کودک دقت بیشتری داشته باشیم، زیرا نوزاد تازه متولد شده نسبت به میکروب‌ها بسیار حساس است و سیستم ایمنی بدن آن‌ها برای مبارزه با میکروب‌های به ظاهر بی‌ضرر مانند بزرگسالان قوی نیست. بنابراین، ما باید به تمیزی اسباب‌بازی‌های کودک توجه بیشتری داشته باشیم تا کودک در معرض خطر قرار نگیرد.

موارد دیگری که نیاز به تمیز کردن اضافی دارند:

● اسباب بازی روی زمین می افتد.

● اسباب بازی با خاک، استفراغ، غذا یا شیر پوشیده شده است.

● نوزاد بیمار بوده است.

نحوه تمیز کردن و ضد عفونی کردن اسباب بازی های کودک
انواع مختلف اسباب بازی نیاز به انواع مختلفی از فرآیندهای تمیز کردن و ضد عفونی کردن دارند. بنابراین، ما بهترین روش های تمیز کردن و ضد عفونی کردن انواع اسباب بازی ها را به شرح زیر فهرست می کنیم:

1. تمیز کردن اسباب بازی های پلاستیکی

اسباب بازی های پلاستیکی یکی از ساده ترین اسباب بازی ها برای تمیز کردن هستند. می توانید به سادگی آنها را در یک سطل آب گرم و صابون فرو ببرید و سپس آنها را با آب شیر بشویید و با پارچه تمیز خشک کنید. می‌توانید از مسواک برای تمیز کردن قسمت‌های کوچکی که به راحتی کثیفی را جذب می‌کنند، استفاده کنید.

یا می توانید به سادگی ماشین ظرفشویی خود را با اسباب بازی های پلاستیکی پر کنید و دستگاه را در اختیار داشته باشید که تمیز کردن را برای شما انجام دهد. لطفاً مراقب باشید که قبل از قرار دادن اسباب‌بازی‌ها در ماشین ظرف‌شویی، مطمئن شوید که از 100% پلاستیک ساخته شده‌اند و به شکاف باتری مجهز نیستند.

برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن اسباب‌بازی‌های کودک از باکتری‌ها، می‌توانید با تکیه بر فشار و بخار داغ بخارشوی کارچر کار را به طور موثر و بدون برجای گذاشتن اثری از مواد شیمیایی انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید که قبل از ضدعفونی کردن آنها با بخارشوی، مجدداً بررسی کنید که این اسباب بازی ها به بخار داغ حساس نیستند.

تمیز کردن کامل با بخارشوی Kärcher 99.99٪* از تمام باکتری های معمولی خانگی را از سطوح سخت معمولی خانگی پاک می کند.

2. تمیز کردن اسباب بازی های چوبی

اسباب بازی های چوبی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و غوطه ور کردن آنها در آب صابون باعث آسیب به مواد چوبی می شود.

می توانید سرکه سفید مقطر را با آب مخلوط کنید تا یک ماده تمیز کننده ایجاد کنید، مقداری از ماده را با یک پارچه تمیز بدون پرز بمالید و سطح چوب را تمیز کنید.

می‌توانید با استفاده از مقداری الکل روی گلوله‌های پنبه، لکه‌های تمیز تمیز را تشخیص دهید و چند بار روی لکه‌ها بروید و سپس آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

گاهی اوقات می توانید اسباب بازی های چوبی را با الکل یا دستمال های ضد باکتری ضدعفونی کنید.

3. تمیز کردن اسباب بازی های نرم

اسباب بازی های پارچه ای، اسباب بازی های مخمل دار و عروسک های پر شده از جمله اسباب بازی های نرم هستند. نحوه تمیز کردن این نوع اسباب بازی ها احتمالاً متداول ترین سؤالی است که پرسیده می شود زیرا حیوانات عروسکی به دلیل ماهیت نرم و نوازش خود محبوب ترین اسباب بازی های کودک هستند.

ساده ترین راه برای شستن خرس عروسکی استفاده از ماشین لباسشویی است. با این حال، مکانیسم چرخش شدید ماشین لباسشویی ممکن است شکل اسباب بازی های نرم را کمی تغییر دهد. این زمانی است که بخارشوی Karcher به کارتان می آید.

ترکیبی از فشار، سرعت و دما، تمیز کردن و ضدعفونی نهایی اسباب‌بازی‌های پرشده شما را بدون تأثیر بر شکل و حالت اصلی اسباب‌بازی‌های پر شده، ارائه می‌کند.

همچنین می‌توانید با پاک کردن سطح اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار کثیف با دستمال‌های ضدباکتری کودک، لکه‌های تمیز کردن مواد غذایی یا استفراغ را تشخیص دهید تا قبل از تمیز کردن کامل‌تر با بخارشوی، از نفوذ بیشتر لکه‌ها به پارچه جلوگیری کنید.

یکی دیگر از راه‌های طبیعی ضدعفونی کردن اسباب‌بازی‌های پارچه‌ای این است که آن‌ها را زیر آفتاب داغ قرار دهید، اجازه دهید اشعه ماوراء بنفش تمام میکروب‌ها و میکروارگانیسم‌ها را در این فرآیند از بین ببرد.

4. تمیز کردن اسباب بازی های حمام

فقط به این دلیل که اسباب بازی های حمام همیشه در آب حمام غوطه ور هستند به این معنی نیست که تمیز هستند. با این اوصاف، قطعاً نباید تمیز کردن اسباب بازی های حمام را از دست بدهید.

برای تمیز کردن اسباب‌بازی‌های حمام، می‌توانید آن‌ها را به سادگی در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا کار را انجام دهند.

یا می توانید آنها را به مدت 20 دقیقه در مخلوط سرکه سفید مقطر و آب داغ خیس کنید و سپس با آب بشویید.

نتیجه
سرمایه گذاری روی بخارشوی کارچر قطعا تصمیم عاقلانه ای است که باید برای اطمینان از ایمنی و سلامت کودک خود اتخاذ کنید. نه تنها عملکرد تمیز کردن با بخار می تواند آلودگی، باکتری ها و کپک ها را به طور موثر 100٪ بدون مواد شیمیایی حذف کند، یک بخارشوی همچنین می تواند روند تمیز کردن اسباب بازی های کودک شما را سرعت بخشد و این یعنی با یک تیر دو نشان!

برای آزمایش ضد عفونی کننده اسباب بازی برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن اسباب بازی های کودک، از نزدیکترین فروشگاه Kärcher در نزدیکی خود دیدن کنید!

*تمیز کردن کامل با بخارشوی Kärcher 99.99 درصد از باکتری های معمولی خانگی را از سطوح سخت معمولی خانگی پاک می کند.

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید