تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

در چه مواردی از جاروبرقی‌های چند منظوره کرشر استفاده کنیم؟

کاربرد جاروبرقی‌های چند منظوره

جاروبرقی چندمنظوره

جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر، دستگاه‌هایی مقاوم و ایده‌‌آل برای تمیز کردن سریع و دقیق تمام فضاهای داخل خانه یا فضای بیرونی هستند. برای مثال گاراژها، تراس‌ها، فضای حیاط و باغ. جاروبرقی‌های آب و خاک می‌توانند هرنوع آلودگی؛ ریز، درشت، مرطوب یا خشک را جمع‌آوری کنند. به لطف توانمندی و ویژگی‌های خاص این جاروها، انواع آلودگی‌ها را به راحتی مکش می‌کنند. قدرت مکش فوق‌العاده و نازل‌های مخصوص این دستگاه‌ها، حتی ذرات بزرگ خاک را نیز به راحتی جمع می‌کنند.

جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر، چالشی برای همه آلودگی‌ها

جاروبرقی‌های قدرتمند و چندمنظوره خانگی کرشر طیف گسترده‌ای از WD 1 تا WD 5 Premium داشته و راه‌حل بسیار مناسبی برای رفع تمام نیازهای نظافت داخلی شما هستند. قدرت فوق‌العاده مکش، این دستگاه‌ها را به بهترین انتخاب برای استفاده گاه به گاه، فشرده و مداوم تبدیل کرده است. به عنوان یکی از سفارشی‌ترین محصولات کرشر، این دستگاه سیستم فیلتراسیون ویژه‌ای داشته که قادر به جمع‌آوری انواع مختلف آلودگی‌ها است. از جمع کردن مایعات تا آلودگی‌های مربوط به حیوانات خانگی، پرز، موی پراکنده شده روی سطح فرش و موکت‌ها، هیچ چیز در مقابل این جاروبرقی‌های چندمنظوره توان مقاومت ندارد.

جاروبرقی آب و خاک کرشر
جاروبرقی خانگی آب و خاک
جاروبرقی خانگی پرقدرت

دستگاهی فوق‌العاده کاربردی و راحت!

نازل‌های این دستگاه را به سادگی می‌توان تغییر داد و از یک شلنگ مکش مناسب استفاده کرد تا از اثر نظافت چشم‌گیر این دستگاه اطمینان حاصل شود. این دستگاه حتی اگر برای نظافت همه فضاها کاربردی نباشد، برای تمیز کردن فضای داخلی خانه، فضای باز مانند گاراژها و همینطور برای نظافت ماشین، دستگاهی ایده‌آل است.

لوازم جانبی متعددی برای افزایش کارآیی این دستگاه طراحی شده است. دوام و انعطاف‌پذیری لوله‌‌ها بیش از هر زمان دیگری است و شلنگ مکش انعطاف‌پذیر، امکان عبور مطلوب جریان هوا را فراهم می‌کند و به دلیل قطر زیاد خرطومی امکان انسداد و توقف جریان هوا را به حداقل می‌رساند.

از آنجایی که جاروهای آب و خاک کرشر مجهز به فیلتر کارتریج مخصوص هستند، نیازی به تغییر فیلتر هم ندارند. این فیلتراسیون ویژه به شما این امکان را می‌دهد که بدون پخش ذرات غبار، کار تخلیه دستگاه انجام شود.

امکانات کاربردی مختلف جاروبرقی‌های آب و خاک کرشر

Kärcher همراه با جاروبرقی‌های چند منظوره خود، لوازم جانبی متعدد و مفیدی را برای استفاده‌ روزمره فراهم کرده است. از نازل کف مخصوص تا شلنگ‌های مناسب، سیستم فیلتراسیون تخصصی تمام اجزای این دستگاه برای کار با یکدیگر به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر را می‌توان در مناطق مختلف و برای رفع تمام نیازهای نظافتی استفاده کرد.

جاروبرقی همه کاره
جاروبرقی پرقدرت
جاروبرقی صنعتی آب

 دستگاهی ایده‌آل برای تمام نیازها

Kärcher برای همه نیازهای نظافتی داخل خانه راهکاری مناسب ارائه می‌دهد. به لطف طیف وسیعی از دستگاه‌ها با توان خروجی متفاوت، کرشر تجهیزات مناسب نیاز شما را خواهد داشت. می‌توانید به Kärcher اعتماد کنید.

قدرتمندترین دستگاه‌ها تاکنون

قدرت جاروبرقی‌های چندمنظوره، با جریان هوا (I/S) یا فشار خلاً (mbar) اندازه‌گیری نمی‌شوند بلکه با مقدار مکش (W) مشخص می‌شود. قدرت مکش دستگاه، مطابق استاندارد IEC 60312 از نازل مخصوص کف دستگاه اندازه‌گیری می‌شود. این استاندارد مقدار جریان هوا و میزان فشار خلاء را با هم ترکیب می‌‌کند که از نازل کف اندازه‌گیری می‌شود. هرچه قدرت مکش بیشتر باشد، قدرت جاروبرقی بیشتر می‌شود.

هدف کرشر از تولید دستگا‌ه‌های چندمنظوره، ساخت دستگاه‌های فوق‌العاده قدرتمند بود. دستگاه‌های چند منظوره جدید کرشر، ۲۰% بیشتر از مدل‌های قبلی قدرت دارند. عملکرد فوق‌العاده موتورهای جدید این دستگاه‌ها، مصرف انرژی کم، نازل‌های تخصصی و بهینه، شلنگ‌هایی که مجدداً طراحی شده‌اند، عایق‌بندی مطلوب دستگاه و اتصالات و لوازم جانبی آن. همه این عناصر با هم ترکیب شده‌ و باعث می‌شود این دستگاه‌ها نسبت به قبل عملکرد بهتری داشته باشند.

فیلتر جاروبرقی کرشر

ابتکاری‌ترین دستگاه

مدل برتر جاروبرقی Kärcher WD5 Premium تنها ۱۱۰۰ W مصرف می‌کند در حالی که عملکرد آن مطابق با جاروبرقی ۱۸۰۰ W است. علاوه بر این، از کارآیی و کاربری آسانی برخوردار است. فیلتر کارتریجی دستگاه با قابلیت خارج کردن و تمیز کردن سریع، تمیز کردن خودکار فیلتر برای بازیابی قدرت مکش، لوازم جانبی مناسب برای نظافت کامل تمام مناطق، مخزن بزرگ زباله و سیستمی برای ذخیره‌سازی ایمن برای کلیه لوازم جانبی دارد.

راحت‌ترین دستگاه برای کار کردن

لوازم جانبی استاندارد جدید به طور ویژه برای جاروبرقی‌های چندمنظوره جدید Kärcher تولید شده‌اند و در ترکیب با خود دستگاه‌ها، بازده نظافت فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند.

لوله مکش کرشر

دسته متحرک

دسته متحرک ارگونومیک جریان بهینه هوا را تضمین می‌کند. همچنین به شما امکان می‌دهد هنگام جارو کشیدن حالت راحتی داشته باشید، لوازم جانبی می‌توانند به سرعت و به راحتی مستقیماً به شلنگ مکش متصل شوند.

مزایا: عدم انسداد، جارو کشیدن ساده و راحت حتی در باریک‌ترین فضاها، محافظت ایمن در برابر برق ساکن.

جاروبرقی کرشر

شلنگ مکش بهینه

شلنگ‌های مکش جدید دارای قطر وسیع‌تری بوده و انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

مزایا: عدم انسداد، کارکرد مداوم و بدون وقفه، آزادی حرکت در استفاده.

لوازم جانبی جاروبرقی کرشر

لوله‌های مکش پلاستیکی مقاوم

کیفیت لوله‌های پلاستیکی جدید بهبود یافته، بسیار مقاوم و با دوام هستند.

مزایا: کیفیت بالاتر برای یک عمر کاری طولانی‌تر

جاروبرقی صنعتی کرشر

نازل‌های درجه یک

برای جمع‌آوری آلودگی‌های خشک و مرطوب، ریز یا درشت، نازل‌های کف مخصوص، مکش بهینه آلودگی را تضمین کرده، به راحتی روی زمین حرکت می‌کنند و می‌توانند با سرعت بالا و به راحتی با محیط مرطوب و خشک سازگار شوند. در مورد نازل کف کلیپسی، می‌توانید تعویض نازل را به راحتی و به وسیله پا، بدون خم شدن انجام دهید. نازل‌های مخصوص کف، رضایت همه جانبه نظافت را تضمین می‌کنند.

مزایا: زدودن سریع و کامل آلودگی، ایده‌آل برای آلودگی‌های خشک و مرطوب، جارو کشیدن بدون زحمت.

جاروبرقی کرشر

بهینه و کارآمد

دسته قابل جدا شدن

دسته ارگونومیک را می‌توان به راحتی از شلنگ مکش جدا کرد تا لوازم جانبی دیگری مانند برس را بتوان وصل کرد.

خارج کردن آسان فیلتر

این فناوری جدید باعث می‌شود خارج کردن و تمیز کردن فیلتر به راحتی و بدون تماس با آلودگی انجام شود.

بادوام

شلنگ پلاستیکی بسیار مقاوم و با دوام است.

مکش قوی آلودگی‎‌ها

از سوئیچ‌ها برای تنظیم نازل متناسب با نیاز خود در جاروبرقی (آلودگی خشک یا مرطوب) استفاده کنید.

مصرف انرژی کم

غلتک‌های جانبی، حرکت روان و آسان را تضمین می‌کنند.

هوادهی

مهر و موم محکم بین مخزن و لوله مکش، از نفوذ هوا به داخل جاروبرقی جلوگیری کرده و قدرت مکش دستگاه را حفظ می‌کند. نتیجه؟ قدرت مکش بسیار قوی.

موتور کارآمد

جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر به لطف طراحی پیشرفته موتور، بسیار کارآمدتر شده‌اند. این بدان معنی است که مکش قدرتمندتری را ارائه می‌دهند در حالی که همزمان انرژی کمتری نیز مصرف می‌کنند.

جریان بهینه هوا

شلنگ مکش انعطاف‌پذیر، دارای دهانه وسیع‌تری بوده تا در هنگام جاروبرقی از انسداد جلوگیری کند.

جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD 3 S V-17/4/20

جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD 3 S، یک دستگاه بسیار حرفه‌ای و کاربردی به حساب آمده و قادر به جمع‌آوری انواع آلودگی‌های از روی سطوح است.

جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل KWD 1 V-12/2/18

دستگاه جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل KWD 1، یک دستگاه بسیار حرفه‌ای و کاربردی به حساب آمده که قادر به جمع‌آوری انواع آلودگی‌های خشک، مرطوب، ریز و درشت از روی سطوح است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BV 5/1

جاروبرقی کوله ای مدل BV 5/1 کارچر آلمان دارای حجم مخزن زباله ۵ لیتری بوده و دارای توان کاری ای بالغ بر ۶۵۰ وات می باشد. وزن دستگاه ۸/۷ کیلوگرم است.

جاروبرقی سطلی صنعتی کارچر مدل NT27/1 بدنه استیل

مدل NT 27/1 توان مکش آلودگی‌های تر و خشک را دارد و برای استفاده در انواع محیط‌های تجاری قابل استفاده است. به لطف دارا بودن ابعاد کوچک و وزن سبک، حمل این محصول به‌سادگی، امکان پذیر است.

این جاروبرقی مخزن ۲۷ لیتری و موتوری با قدرت ۱۳۸۰ وات دارد که نظافت را به کار آسانی بدل می‌کند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 38/1

با وجود طراحی کوچک و جمع و جور جاروبرقی صنعتی NT 38/1، توان مکش بالای آلودگی‌های خشک و مرطوب را دارد.

گنجایش مخزن این مدل، ۳۸ لیتر است.

این جاروبرقی صنعتی، توان مکش حجم بالای مایعات، خاک و ذرات درشت را دارد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل IV 100/75

جاروبرقی صنعتی دائم کار IV 100/75 کارچر آلمان دارای توان پر قدرت ۷.۵ کیلو واتی بوده و حجم مخزن زباله آن ۱۰۰ لیتر گنجایش دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید