تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی و مکنده سه فاز Kärcher

جاروبرقی سه فاز

جاروبرقی سه فاز

امروزه دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی به منظور پاسخگویی به نیازهای نظافتی بخش‌های مختلف از جمله محیط‌های تمام صنعتی، محیط‌های اداری و تجاری می‌باشند. در این بین انواع مختلف محصولات، جاروبرقی سه فاز یا مکنده سه فاز برای استفاده در محیط های دارای مصارف سنگین مانند صنایع، تولید و ساخته شده است. موتورهای قوی و قدرتمند جاروبرقی صنعتی مختلف با توجه به قدرت بالاتری که دارند، قدرت مکش بالاتری داشته و زمان بیشتری هم می‌توانند فعالیت کنند.

کرشر آلمان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان اقدام به تولید مکنده صنعتی کرده است. هر کدام از انواع جاروبرقی تولید شده توسط کارچر، کاربرد خاص خود را دارد. در این بین دستگاه مکنده سه فاز به دلیل کاربری در محیط‌های خاص و استفاده‌های سنگین جایگاه ویژه‌ای دارد. در این نوشتار می‌ خواهیم با انواع دستگاه جاروبرقی سه فاز کمپانی Kärcher آشنا شویم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از دستگاه‌ها بر روی نام آن کلیک کرده تا به صفحه موردنظر انتقال داده شوید.

جاروبرقی سه فاز مدل IV 100/40 کارچر

جاروبرقی صنعتی IV 100/40 کارچر مانند سایر مکنده‌های سری IV 100  کارچر برای استفاده تمام وقت و ۲۴ ساعته طراحی و تولید شده است. توان مکش موتور این مکنده، ۱۸۰ میلی بار می‌باشد.

مکنده سه فاز IV 100/55

مکنده سه فاز قدتمند IV 100/55 کارچر مانند سایر جاروبرقی‌های سری IV از فیلتر سری M بهره می‌برند. این مدل جاروبرقی سه فاز Kärcher، برای استفاده در محیط‌های تمام صنعتی مانند صنایع نفت و گاز، سیمان، آهن، فولاد، نساجی و خودروسازی طراحی و ساخته شده‌اند. قدرت مکش موتور این جاروبرقی ۲۸۰ میلی بار است.

جاروبرقی سه فاز صنعتی IV 100/75

جاروبرقی سه فاز صنعتی IV 100/75 کارچر با توان مکش ۳۳۰ میلی بار کارایی بسیار بالایی برای استفاده در محیط‌های صنعتی دارد. این مدل جاروبرقی به اصطلاح با نام جاروبرقی دائم‌کار نیز شناخته می‌شوند. کمترین نیاز به تعمیر و نگهداری را داشته و از این طریق هزینه‌های عملیاتی جاروبرقی را به شدت کاهش می‌دهد.

مکنده سه فاز IV 60/30

مکنده قدرتمند IV 60/30 کارچر آلمان با موتور توربینی خود توان مکش ۲۸۶ میلی بار را نیز دارد و برای استفاده در محیط‌های صنعتی طراحی و تولید شده است. فیلتر این جارو برقی قدرتمند از نوع M می‌باشد.

مکنده سه فاز ivc 60/30 AP M Z22

مکنده صنعتی ivc 60/30 AP M Z22 کارچر آلمان، زیرمجموعه جاروبرقی‌های ضد انفجار کارچر است. این جاروبرقی به منظور استفاده در محیط‌هایی که در آنها خطر انفجار وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکنده صنعتی، مکنده دائم کار یا مداوم کار می‌باشد.

جایگاه کارچر آلمان

Kärcher آلمان سال‌ها است به عنوان رهبر جهانی صنعت تولید دستگاه‌های نظافت صنعتی مطرح می‌باشد. طیف نوآوری‌های این شرکت، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش ایده آل همگی این برند را به قابل اعتمادترین برند در این صنعت بدل کرده است.

قیمت جاروبرقی صنعتی

به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه قیمت گذاری دستگاه‌های کارچر بر روی کلمه قیمت جاروبرقی صنعتی کلیک کنید. شرکت کارن تجارت به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر آلمان مسئولیت عرضه و خدمات دهی محصولات این برند در ایران را عهده‌دار است. کرشر آلمان انواع دستگاه‌های نظافتی از جمله اسکرابر، بخارشوی، سوییپر، فرش شوی، پله برقی شوی، دستگاه کارواش دروازه‌ای و دستگاه آیس بلاست را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

مطالب مرتبط

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید