تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع فلزکاری

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع فلزکاری

صنایع فلزکاری به صنایعی گفته می‌شود که در آن به وسیله تجهیزات گوناگون و بسیار حرفه‌ای به فلزات فرم و تغییر شکل می‌دهند تا بتوانند با تغییر شکل ظاهری آنها، محصولات گوناگون و متنوع فلزی تولید نمایند. علاوه بر فرم دادن به فلزات، استحکام بخشی به فلزات نیز بسیار مهم است. این گونه صنایع تأثیر به سزایی در اقتصاد کشور داشته و از رکن‌های اصلی اقتصاد می‌باشند.

بحث نظافت، از مبحث‌های اساسی و بسیار مهم در این گونه صنایع می‌باشد. انواع آلودگی‌ها و زباله‌های خشک و مرطوب در طول فرآیند کاری، در محیط پیدا می‌شود. این آلودگی‌ها علاوه بر آنکه فرایند کاری را دچار اختلال می‌کنند، بهداشت و سلامت محیط را به خطر می‌اندازند. پس نیاز است با داشتن برنامه‌ریزی منظم و استفاده از تجهیزات حرفه‌ای، نظافت در این گونه به شکل کاملاً مکانیزه و اساسی انجام بگیرد.

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی و حرفه‌ای برای نظافت مکانیزه، دستگاه جاروبرقی صنعتی است. این تجهیزات کاربردی انواع گوناگونی دارند. جاروبرقی‌های صنعتی دارای انواع موتور بای پس و توربینی می‌باشند. جاروبرقی‌های که دارای موتور بای پس هستند، باید در بازه‌های زمانی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند و برای استفاده مداوم نمی‌باشند.

پس از استفاده طولانی، دستگاه نیاز به استراحت دارد. این نوع دستگاه‌های مکنده به صورت تک، دو و سه موتوره تولید شده است. برعکس، دستگاه‌های جاروبرقی که دارای موتور توربینی می‌باشند، قادر به کار به صورت سه شیفت و مداوم بوده است. این دستگاه‌ها معمولاً از برق سه فاز برای انجام امور نظافتی استفاده می‌کنند. توان مکش و قدرت هوادهی در این گونه از دستگاه‌ها نسبت به جاروبرقی‌های با موتور بای پس قابل مقایسه نیست.

جاروبرقی مجتمع تجاری

به منظور نظافت صنعتی انواع سطوح، ماشین آلات و تجهیزاتی مانند ماشین‌های تراش و همچنین جمع آوری انواع آلودگی‌هایی تر مانند روغن، گریس یا چربی بهتر است از مکنده‌های صنعتی دائم کار با موتور توربینی استفاده کرد که دارای توان و قدرت مکش بسیار بالا هستند. با استفاده از این نوع از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی حتی قادر هستید آلودگی‌های خشک و تر را جدا نموده و از آن در تولید محصولات دیگر استفاده نمایید.

یکی از موارد بسیار مهم در دستگاه‌های مکنده صنعتی، استفاده از فیلتراسیون پیشرفته است. استفاده از فیلتراسیون خوب، باعث عدم بازگشت مواد و آلودگی‌های بسیار ریز به محیط می‌شود. فیلتر یک دستگاه جاروبرقی قادر است تا ذرات در اندازه میکرون را به دام بیندازد. مشهورترین، کاربردی‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم فیلتراسیون، فیلتر هپا (HEPA) است.

جنس بدنه جاروبرقی‌های موتور توربینی، می‌بایست مقاوم بوده تا در برابر حوادث ناگهانی که ممکن است در محیط رخ دهد، مقاوم و پایدار باشد. معمولاً بدنه آنها از جنس استیل ضد الکتریسیته ساکن است. قبل از خرید دستگاه، حتماً با کارشناسان حوزه صنعت نظافت مشورت نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید جاروبرقی صنعتی داشته باشید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید