تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاوربرقی صنعتی رستوران و راهکار نظافتی

نظافت رستوران با جاروبرقی صنعتی

اگر شما در یک رستوران کار می‌کنید و یا صاحب یک رستوران هستید بهتر از هر شخص دیگری می‌دانید که مبحث نظافت و رعایت بهداشت در تمام قسمت‌های یک رستوران از موارد بسیار حساس و حیاتی به شمار می‌رود. در محیط سالن رستوران شما در کنار کیفیت غذا و سایر جذابیت‌های بصری مساله بهداشت برای مشتریانتان امری بسیار چشمگیر خواهد بود و عدم تمیزی کامل محیط یک رستوران می‌تواند به راحتی مشتریان را از اعتماد مجدد به شما منصرف نماید.

رعایت نظافت در آشپرخانه یک رستوران نیز امر بسیار مهمی تلقی می‌شود. عدم وجود بهداشت در آشپزخانه اگرچه ممکن است از چشم مشتریان شما دور بماند اما قطعا مشکلات متعددی را برای شما به همراه خواهد داشت. وجود آلودگی در محیط آشپزخانه می‌تواند به سادگی منجر به بیماری پرسنل و یا حتی مسمومیت مشتریان شود. گاهی نیز حضور نابهنگام یک مامور بهداشت در آشپزخانه رستوران شما می‌تواند سبب غافلگیری، دردسر و زحمت شما شود.

پس بهتر است برای جلوگیری از بروز هرگونه اتفاق ناخوشایندی با حفظ بهداشت محیط خاطر خود، پرسنل و مشتریانتان را کاملا آسوده نمایید. وجود یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران می‌تواند شما را در نظافت قسمت‌های مختلف رستورانتان به راحتی یاری نماید. در میان جاروبرقی‌های صنعتی، مدل‌های آب و خاک به دلایلی که در ادامه ذکر خواهیم کرد برای یک رستوران مناسب و ایده‌آل محسوب می‌شوند.

جاروبرقی بیمارستان

نظافت سالن با یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران

در بخش سالن پذیرایی رستوران فعالیت‌های نظافتی متعددی لازم است. بخش اول نظافت گرد و غبار روزانه بر روی سطح کف، قرنیزها، قفسه‌ها و مبلمان است که وجود یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران با موتورهای قدرتمند به راحتی شما را برای انجام این امر یاری خواهد نمود. در واقع یک جاروبرقی صنعتی رستورانی که بتواند در قسمت سالن کاملا نیازهای شما را مرتفع نماید لازم است از موتوری قدرتمند متناسب با کار مداوم روزانه‌، طراحی مناسب و قدرت مانور بالا‌، مخزن نسبتا بزرگ متناسب با مساحت رستوران و نیاز شما‌، قدرت مکش بالا و همچنین نازل‌های چندگانه برای مرتفع نمودن انواع نیازهای نظافتی یک رستوران بهره‌مند باشد.

نکته دیگر اینکه در سالن یک رستوران ممکن است گاهی با گل و لایی مواجه شوید که توسط کفش‌های مشتریان در یک روز بارانی به سالن وارد شده است، شیشه نوشابه‌ای که با سقوط از میز شکسته باشد و یا ظرفی از سس که ناخواسته بر روی زمین واژگون شده باشد. در چنین زمان‌هایی درمی‌یابید که پیشنهاد ما به شما برای خرید یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک پیشنهادی طلایی بوده است. چرا که یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران که علاوه بر جذب خاک توانایی جمع‌آوری مایعات را نیز داشته باشد به راحتی می‌تواند در چنین موقعیت‌هایی به یاری شما آمده و به آسانی محیط را نظافت نموده و مشکل را مرتفع نماید.

جاروبرقی صنعتی سری t

نظافت آشپزخانه و بخش پخت و پز با جاروبرقی صنعتی رستورانی

آشپرخانه بخش مهمی از رستوران محسوب می‌شود که آلودگی آن ریسک‌ها و دردسرهای متعددی را برای شما به دنبال خواهد داشت‌. وجود یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران که از توانایی نظافت آب و خاک برخوردار باشد بسیار شما را در نظافت این بخش یاری می‌نماید. در محیط آشپزخانه یک رستوران به طور مداوم عملیات پخت و پز و شستشو در حال انجام است که سبب می‌شود در اغلب مواقع سطح کف خیس و مرطوب باشد. در مرحله اول وجود آب در سطح زمین ممکن است موجب سر خوردن پرسنل و گاها آسیب‌دیدگی غیر قابل‌ جبران آنها شود.

در مرحله بعد نیز وجود رطوبت در سطح کف می‌تواند محیط را برای رشد انواع باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها مناسب سازد. این موجودات موذی به راحتی و با سرعت زیادی تکثیر می‌شوند و به راحتی می‌توانند محیط آشپزخانه شما را تسخیر نمایند. وجود آنها در آشپزخانه عواقب احتمالی بدی را به دنبال خواهد داشت از جمله امکان ایجاد بیماری برای پرسنل یا مشتریان شما که هیچ‌کدام اتفاق خوشایندی نخواهد بود.

به کمک یک جاروبرقی صنعتی رستورانی که آب و خاک را مکش می‌نماید شما به راحتی می‌توانید از شر گرد و غبار و سایر آلودگی‌های جامد و همچنین مایعاتی که احتمالا در نقاط مختلف یک آشپزخانه از جمله سطح کف و یا سطح روی کانترهای کاری ریخته شده‌اند خلاص شوید و به سادگی آنها را مکش و جمع‌آوری نمایید. نظافت آلودگی‌های جامد و مایع و جمع‌آوری آنها از سطح آشپزخانه محیط را از حالت مساعد برای رشد میکروارگانیسیم‌ها خارج کرده و مبارزه شما با آنها را امری ساده‌تر و محتمل‌تر می‌نماید.

گاهی نیز یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران با توانایی جمع‌آوری آلودگی‌های خشک و مرطوب می‌تواند خدماتی خارج از عرف و سورپرایزکننده به شما ارائه کند. در آشپزخانه یک رستوران گاها بر اثر بی‌مبالاتی پرسنل آشغال و ذرات غذا در مسیر خروجی آب سینک ظرفشویی جمع می‌شوند و خروج آب را در داخل سینک با اختلال مواجه می‌کنند. در این حالت نیز ممکن است یک جاروبرقی صنعتی رستورانی آب و خاک با مکش نمودن مواد خیس و مرطوب جمع شده در داخل راه آب ظرفشویی مسیر خروج آب را باز نموده و شما را از یک کار پرزحمت برای باز کردن و تمیز نمودن کل مجاری آب سینک ظرفشویی نجات دهد.

در آشپزخانه یک رستوران غیر از آلودگی‌های جامد و مایع اغلب اوقات با تجمع چربی نیز مواجه می‌شویم. در اثر پخت و پز روزانه اغلب ذرات چربی بر روی دیوار، کابینت، گاز، فر و سایر قسمت‌های آشپزخانه می‌نشیند و با گذشت زمان لایه‌ای قطور از چربی بر روی وسایل شکل می‌گیرد. یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران ما را در جمع‌آوری اغلب آلودگی‌های جامد و مایع یاری می‌کند اما حذف چربی از روی دیوارها و وسایل کار دشواری است که به راحتی توسط یک بخارشوی صنعتی قابل انجام است.

وجود یک بخار شوی صنعتی به شما کمک می‌کند تا به سادگی و با صرف کمترین انرژی چربی را از سطح دیوارها، گاز، فر و سایر وسایل آشپرخانه خود پاک کنید. کارچر در این زمینه نیز تولیدات مناسبی را ارائه نموده است که در انتهای مقاله به عنوان نمونه یک مدل را معرفی خواهیم نمود.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

نظافت رختکن و محل استراحت پرسنل با جاوربرقی صنعتی رستورانی

در رستوران‌های بزرگ معمولا محلی برای تعویض لباس و یا استراحت پرسنل در نظر گرفته می‌شود. این بخش از یک رستوران نیز قطعا نیاز به نظافت دائم و برنامه‌ریزی شده خواهد داشت. وجود آلودگی در هر نقطه‌ای از یک مجموعه ارائه دهنده خدمات تغذیه‌ای امری ناخوشایند و دردسرآفرین خواهد بود چرا که همیشه احتمال انتقال آلودگی، میکروارگانیسم‌ها یا حشرات موذی از یک بخش به بخش دیگر وجود خواهد داشت. وجود یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران با یک موتور قدرتمند، با قدرت مکش بالا و داشتن یک برنامه روتین و منظم برای نظافت محل استقرار پرسنل به راحتی می‌تواند شما را از تجمع آلودگی، انتشار میکروارگانیسم‌ها یا لانه گزینی حشرات موذی نجات دهد.

جاروبرقی‌های صنعتی کمپانی کارچر فیلترهای کارتریجی قدرتمندی دارند که علاوه بر فیلتر نمودن ذرات درشت‌تر، از خروج ذرات غبار از موتور جاروبرقی نیز جلوگیری کرده و مانع از پخش مجدد غبار در هوا می‌شوند و ذرات ریز را تا حد میکرون جمع‌آوری و فیلتر می‌کنند. به این ترتیب به سادگی محیطی تمیز با هوایی عاری از غبار را به شما ارائه خواهند داد.

جاروبرقی صنعتی NT45/1

نظافت محوطه با استفاده از جاروبرقی صنعتی

در ادامه اگر رستوران شما محوطه بیرونی بزرگی دارد قطعا این محوطه نیز به صورت برنامه‌ریزی شده نیاز به نظافت خواهد داشت تا بتواند به عنوان اولین محلی که در معرض دید مشتریان شما قرار می‌گیرد به اندازه کافی برای آنها تمیز و دلچسب جلوه نماید. برای نظافت محوطه بیرونی لازم است تا از دستگاه‌های سوییپر استفاده نمایید.

سوییپرها دستگاه‌هایی هستند که اصطلاحا جاروب صنعتی خوانده می‌شوند. این دستگاه‌ها معمولا از یک برس مرکزی و یک یا دو برس کناری بهره می‌برند برس‌های کناری آلودگی‌ها را به سمت برس مرکزی هدایت کرده و سپس برس مرکزی آنها را جمع‌آوری می‌نماید. در ادامه شما را با تعدادی جاروبرقی صنعتی مناسب برای رستوران که توسط کمپانی کارچر طراحی و تولید شده‌اند آشنا خواهیم کرد.

جاروبرقی صنعتی NT22/1

انواع دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی برند Kärcher آلمان

جاروبرقی‌های سری NT کمپانی کارچر، جاروبرقی‌های صنعتی آب و خاک دارای شاسی‌های بسیار مقاوم، چرخ‌های روان و بی‌صدا و موتورهای قدرتمند و کم‌ صدا می‌باشند که با ابعاد و گنجایش‌های مختلف برای استفاده در تمامی محیط‌های صنعتی از جمله رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی مناسب و کاربردی محسوب می‌شوند. اگر محیط رستوران شما خیلی بزرگ نباشد شاید یک جاروبرقی صنعتی NT 27/1 برای تامین نیازهای شما گزینه مناسبی محسوب شود.

جاروبرقی NT 27/1 یک جاروبرقی صنعتی مناسب رستوران محسوب می‌شود. یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک با مخزنی به گنجایش ۲۷ لیتر که از موتور قدرتمند، مکش بالا و قدرت مانور مطلوبی برخوردار است. این دستگاه بدنه پلی‌اتیلن مقاوم و صدای کارکرد پایینی دارد. به علاوه سپر محافظی ساخته شده از پلی‌اتیلن فشرده بر روی بدنه دستگاه به کار رفته است که از آسیب رسیدن به جاروبرقی توسط لوازم موجود در محیط در صورت برخورد جلوگیری می‌کند.

بر روی دستگاه فضایی مناسب به منظور قرار گرفتن لوازم و متعلقات دستگاه تعبیه شده است که امکان حمل تجهیزات به همراه دستگاه را در حین کار فراهم می‌کند. سیستم مکانیکی خودکاری به منظور قطع کردن مکش دستگاه در زمان پر شدن مخزن بر روی آن تعبیه شده است این سیستم از وارد شدن فشار به موتور دستگاه در اثر پر شدن مخزن جلوگیری می‌نماید.

جاروبرقی صنعتی NT 70/3 نیز یک جاروبرقی صنعتی رستورانی محسوب می‌شود. یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک از سری NT که از سه موتور صنعتی و یک مخزن به گنجایش ۷۰ لیتر بهره می‌برد. به علت وجود یک مخزن بزرگ ۷۰ لیتری در دستگاه جهت آسان‌سازی تخلیه مخزن زباله یک شیر تخلیه در پشت دستگاه تعبیه شده است و به کمک یک خرطومی به آسانی می‌توان دستگاه را تخلیه و شستشو نمود.

وجود سه موتور در دستگاه که هر یک قابلیت کار به صورت جداگانه را دارا می‌باشند انعطاف‌پذیری دستگاه را به منظور کاربری‌های مختلف افزایش می‌دهد. در صورت وجود یک موتور در دستگاه جاروبرقی به منظور جلوگیری از ایجاد فشار بر موتور لازم است به ازای هر ۲۰ دقیقه کار حداقل ۵ الی ۱۰ دقیقه استراحت برای موتور در نظر گرفته شود اما با وجود سه موتور مجزا در دستگاه، اپراتور می‌تواند با استفاده از جابه‌جا کردن موتور فعال و تقسیم زمان کار بین موتورها ساعات متمادی بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه به کار کردن ادامه دهد. بدنه جاروبرقی از جنس پلی‌اتیلن فشرده است که نسبت به ضربات محیطی مقاوم است.

در این جارو برقی صنعتی رستورانی نیز فضایی مناسب به منظور قرار گرفتن لوازم و متعلقات دستگاه تعبیه شده است که امکان حمل تجهیزات به همراه دستگاه را در حین کار فراهم می‌کند. این دستگاه از ۲۰۸m bar قدرت مکش و به ازای هر موتور از ۵۶l/s قدرت هوادهی برخوردار است و از یک فیلتر کارتریجی بهره می‌برد که از قدرت فیلتراسیون خوبی برخوردار است.

با توجه به تمام ویژگی‌های ذکر شده جاروبرقی NT 70/3 نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای یک رستوران یا آشپزخانه صنعتی محسوب شود. در بحث سوییپر نیز کارچر نمونه‌های متعدد را با ابعاد و کاربردهای گوناگون متناسب با نیاز کاربران طراحی و تولید نموده است. در زیر یک نمونه سوییپر دستی را جهت آشنایی شما با این جاروهای شهری معرفی می‌نماییم.

جاروبرقی سطلی صنعتی

انواع سوییپر صنعتی برند Kärcher آلمان

سوییپر صنعتی KM 75/40 یک سوییپر صنعتی دارای موتور رانش یا جلو برنده اتوماتیک است. که در دو مدل باطری‌دار و بنزینی تولید و عرضه می‌شود. این دستگاه به راحتی زباله‌های درشت را برداشته و به مخزن زباله ۴۰ لیتری خود هدایت می‌کند و مخزن زباله دستگاه به راحتی از بدنه جدا شده و روی چرخ‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده است به سمت محل تخلیه حمل می‌شود. ارتفاع برس مرکزی و برس کناری دستگاه به راحتی قابل تنظیم است.

این دستگاه برای استفاده بر روی سطوح مختلف نظیر آسفالت، بتن مسطح، موزاییک و حتی موکت مناسب و کاربردی می‌باشد. دستگاه فیلتر بزرگی با ابعاد مناسب دارد که فیلترینگ مناسبی را ایجاد می‌کند و به وسیله یک اهرم مخصوص و به صورت مکانیکی نظافت می‌شود. دسته دستگاه قابلیت خم شدن بر روی بدنه را دارد که سبب می‌شود دستگاه در هنگام نگهداری فضای کمتری را اشغال کند. دستگاه توانایی نظافت ۳۳۷۵ مترمربع در ساعت را دار می‌باشد. در صورتی که شما در مجموعه خود از یک محوطه بیرونی متوسط یا نسبتا بزرگ برخوردار هستید این دستگاه گزینه مطلوبی برای مجموعه کاری شما محسوب می‌شود.

نظافت مدارس با جاروبرقی صنعتی

بخارشوی‌های صنعتی سری SGV

همچنان‌که در بالا توضیح دادیم وجود یک بخارشوی صنعتی کمک مناسب و خوبی برای نظافت آشپزخانه شما محسوب خواهد شد. کمپانی کارچر بخارشوی‌های صنعتی متنوعی را تولید و بازار عرضه نموده است. از جمله بخارشوی‌های صنعتی کمپانی کارچر می‌توان به بخارشوی صنعتی مدل SGV 8/5 اشاره کرد. این بخارشوی صنعتی دارای موتور مکنده صنعتی آب و خاک همراه با قابلیت پاشش بخار، مواد شوینده و آب داغ می‌باشد که امکان شستشو و خشک کردن سطوح مختلف را به این دستگاه داده است. دستگاه از نازل‌های بسیار حرفه‌ای برخوردار است که کار با دستگاه را بسیار آسان ساخته است و کیفیت نظافتی بالایی را حاصل می‌نماید.

این دستگاه توانایی شستشوی انواع سطوح سنگ، سرامیک، لمینت، کف‌پوش، دیوار، شیشه، فلز، فرش، موکت , مبلمان را دارا می‌باشد. امکان کنترل تمامی عملکردها از طریق دکمه‌های موجود برروی دسته دستگاه فراهم است و این امر کارکردن با دستگاه را برای اپراتور بسیار آسان و راحت ساخته است. طراحی بدنه دستگاه نیز به شیوه‌ای است که جایگاهی برای قرارگیری تمام نازل‌ها و تجهیزات بر روی بدنه تعبیه شده است و امکان حمل کلیه تجهیزات را به همراه دستگاه در حین انجام کار فراهم ساخته است.

جاروبرقی صنعتی ارزان

کارن تجارت بهین نماینده رسمی کارچر آلمان در ایران

برای آشنایی بیشتر با انواع جاروبرقی‌های صنعتی، سوییپر، بخارشوی و سایر دستگاه‌های صنعتی کارچر می‌توانید به سایت شرکت کارن تجارت بهین مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما به شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید