تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

در هوای محیط، ذرات معلق بسیار زیادی است که در بین آنها ذرات بیماری‌زا، گرد و غبار و گرده نیز می‌توان پیدا کرد. فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

ذرات جدا شده در فیلتر به دام افتاده و پس از مدتی از بین می‌روند. حتی زمانی که رطوبت هوا بالا باشد، چیزی مانع این اتفاق نمی‌شود. این مسئله به طور قابل توجهی غلظت پاتوژن در محیط‌های داخلی و خارجی را به حداقل می‌رساند.

دستگاه‌های تصفیه هوا

در دستگاه تصفیه هوای AF100 تولید شده توسط شرکت کرشر می‌توان ار فیلتر هپا ۱۴ استفاده کرد. فیلتر این دستگاه توان فیلتراسیون ۹۹.۹۹۵٪ از ذرات معلق در هوا را دارد.

جاروبرقی‌ها

جاروبرقی‌های برند کرشر، مانند T 11/1 Classic HEPA یا مدل T 10/1 Adv HEPA دارای فیلتر هپا با کارآیی ۹۹.۹۹۵٪ هستند. همچنین این دستگاه‌ها بسیار بی صدا کار می‌کنند به همین دلیل برای استفاده در مکان‌هایی که سکوت اهمیت زیادی دارد، مانند هتل‌ها یا بیمارستان‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند.

فیلترهای دستگاه تصفیه هوا

جلوگیری از ایجاد عفونت و کاهش میزان میکروب‌ها با کمک دستگاه تصفیه هوا

حذف هدفمند میکروب‌ها از هوای داخلی خانه: دستگاه تصفیه هوای مدل AF100 به همراه مجموعه فیلترهای خود، باعث کاهش حجم ذرات گازی و جامد مانند ذرات معلق در هوای محیط می‌شود. کاهش خطر انتقال میکروب در داخل خانه نیز انجام می‌گیرد.

کارایی فیلتر هوا به چه صورت است؟

چگونگی عملکرد فیلتر هوا بسیار ساده است: دستگاه تصفیه هوا AF100 تولید شده در شرکت کرشر هوای اتاق را به داخل دستگاه کشیده و ذرات معلق در هوا، میکروب‌ها، ویروس‌ها و پاتوژن‌ها را از آن جدا کرده و هوای تمیز و تصفیه شده را به اتاق باز می‌گرداند.

این روند باعث کاهش غلظت ذرات معلق در هوا، ویروس‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها، مخمرها و سایر عوامل بیماری‌زا در فضای داخلی می‌شود. در طول فرآیند، ذرات گازی توسط فیلتر کربن فعال حبس شده در حالی که ذرات جامد مانند ذرات معلق در هوا توسط فیلترهای HEPA با کارآیی بالا جمع آوری می‌شوند.

فیلتر دستگاه تصفیه هوا AF100 را می‌توان از بین فیلترهای H-13 و HEPA-14 انتخاب کرد. فیلتر HEPA-14 Solution با داشتن نرخ جداسازی ۹۹.۹۹۵٪ برای ذراتی با اندازه حداقل ۰.۱ میکرومتر محافظت مؤثری در برابر انواع ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها ایجاد کرده و بنابراین به جلوگیری از عفونت کمک می‌کند.

مزایای تمیز کردن هوا با استفاده از دستگاه تصفیه هوا

  • شبکه الیاف HEPA-14 فواصل بسیار کمی داشته که باعث به دام انداختن کوچکترین ذرات می‌شود.
  • به طور مداوم هوای آلوده اتاق را تمیز می‌کند.
  • از بین برنده باکتری، ذرات آلرژی‌زا و بوی نامطبوع
  • فیلتراسیون تمامی پاتوژن‌ها مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها و ذرات خاک
  • کاهنده ریسک عفونت
  • بالا بردن کیفیت هوا

زمینه‌های کاربرد دستگاه تصفیه هوا

در کلاس‌، رستوران، کلینیک، اتاق انتظار، ادارات، مغازه، فضاهای سرپوشیده هوا به اندازه کافی تهویه نمی‌شود. به عنوان مثال، به دلیل محدودیت‌های ساختمان یا فضای بیرونی می‌توان از دستگاه تصفیه هوای کرشر بهره برد.

جاروبرقی

جلوگیری از عفونت با استفاده از جاروبرقی با فیلتر HEPA-14

جاروبرقی‌های خشک کرشر مانند T11/1 Classic HEPA یا T10/1 Adv HEPA فیلتر هپا ۱۴ داشته و ۹۹.۹۹۵٪ ویروس‌ها را فیلتر می‌کند. این دستگاه‌ها بسیار بی‌صدا هستند و همین موضوع باعث شده تا انتخاب خوبی برای استفاده در فضاهای حساس به صدا مانند هتل‌ها و بیمارستان‌ها باشند.

دستگاه تصفیه هوا با جاروبرقی چگونه کار می‌کند؟

عملکرد یک جاروبرقی خشک HEPA بر دو اصل استوار است: اول، قدرت مکش بی نظیر و دوم فیلتر بسیار مؤثر HEPA-14 که در جاروبرقی تعبیه شده است. شبکه الیاف بسیار نزدیک به هم این دستگاه، باعث می‌شود تا بتواند کوچکترین ذرات مانند ویروس SARS-CoV-2 را به دام ‌اندازد.

برای مثال، اگر منشأ ویروسی از سرفه باشد، به صورت قطرات بزرگ در اطراف هوای اتاق حرکت کرده، سپس به ذرات گرد و غبار موجود در هوا چسبیده و به زمین می‌افتند. هنگام استفاده از جاروبرقی مجهز به فیلتر HEPA 14 که کارآیی بالایی دارد، اکثر ذرات مانند ویروس‌ها را می‌توان جمع آوری کرد. به این ترتیب جاروبرقی‌های کرشر با فیلتر داخلی HEPA-14 دستگاه بسیار مفیدی برای جلوگیری از بروز عفونت است.

تعویض فیلتر هپا ۱۴، بسیار ساده بوده و به ابزار خاصی نیاز ندارد. برای بهره‌وری کامل از فیلتر و در صورت استفاده زیاد از دستگاه، کیسه فیلتر باید مدام تعویض شود. کیسه فیلتر هر دو هفته یکبار و فیلتر هپا ۱۴ هر چهار هفته یکبار تعویض شود. کیسه‌های فیلتر یا فیلتر HEPA 14 ممکن است آلوده به انواع ویروس، باکتری، قارچ باشند پس برای تعویض آنها باید از تجهیزات ایمنی و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.

مزایای جاروبرقی‌های دارای فیلتر HEPA-14

  • فیلتر کردن ۹۹.۹۹۵٪ ویروس‌های متصل به ذرات، باکتری‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها و ذرات قابل تنفس و گرد و غبار
  • کاهنده ریسک عفونت از میکروب‌های در گردش

زمینه‌های کاربرد دستگاه تصفیه هوا

این دستگاه برای محیط‌هایی که رعایت بهداشت در آنها اهمیت زیادی دارد، مانند بیمارستان‌ها، خانه سالمندان، مهدکودک‌ها ایده‌آل بوده و همچنین در محیط‌هایی مانند ادارات، رستوران‌ها و مغازه‌ها برای بالا بردن کیفیت نظافت می‌توان از این دستگاه‌ها استفاده کرد.

جاروبرقی حرفه‌ای کرشر با فیلتر HEPA-14

جاروبرقی‌های‌ حرفه‌ای زیر، یا فیلتر HEPA-14 دارند یا می‌توان بر روی آنها نصب کرد:

  • جاروبرقی خشک T11/1 Classic HEPA
  • جاروبرقی خشک T10/1 Adv HEPA

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید