تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی مبلمان ادارات با دستگاه مبل‌شوی

شستشوی مبلمان و صندلی ادارات و شرکت ها با دستگاه مبل شوی

شستشوی مبلمان

سازمان ها، ادارات و شرکت ها محیط هایی پر تردد، در یک یا چندین طبقه با متراژهای گوناگون می باشند. همانطور که مطلع هستید زیبایی محیط علاوه بر آنکه دید مشتریان را نسبت به شرکت یا اداره مثبت می کند، روحیه کارمندان یا کارکنان مجموعه را بالا می برد. علاوه بر این فرایند نظافت باعث بهداشتی و ضد عفونی شدن محیط و ارتقا سلامت افراد مجموعه می شود. به خصوص افرادی که دچار حساسیت و بیماری های آلرژی زا هستند.

در این گونه مکان ها تعداد زیادی مبلمان و صندلی به همراه سطوحی که دارای پوشش فرش و موکت هستند، وجود دارد که نیاز است به صورت روزانه، در ساعاتی خاص و به طور منظم نظافت شوند. در طی یک دوره زمانی و به دلایل مختلف میکروب ها، گرد و خاک، غبار، خاکستر، انواع لکه ها، باکتری ها و سایر آلاینده ها بر روی سطوح مبلمان، فرش و موکت قرار می گیرند که به بافت آن ها آسیب جدی می رساند.

به منظور نظافت این گونه سطوح، روش های گوناگونی وجود دارند. در روش سنتی با استفاده از ابزار و تجهیزات قدیمی نظافت و شستشو انجام می گیرد. این روش مضرات فراوانی دارد. از جمله: پیچیده بودن فرآیند نظافت، انتقال آلودگی، زمانبر بودن پروسه نظافت، انتقال بیماری و … .

در روش جدید و مکانیزه با استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه شستشوی مبل، صندلی، فرش و موکت انجام می گیرد. این دستگاه ها دارای انواع و اندازه های گوناگونی می باشند. با توجه به مساحت موردنظر نیز نوع دستگاه انتخابی متفاوت است.

دستگاه فرش و موکت و مبل شوی خانگی

دستگاه های مبل شوی و فرش شوی دارای سیستم پاشش آب، پاشش مواد شوینده به همراه قابلیت مکندگی یا جاروبرقی می باشند. می توان هر سه عمل پاشش آب، مواد شوینده و مکندگی را به صورت همزمان انجام داد. دستگاه های امروزی توانایی نظافت و شستشوی مکانیزه مبل و صندلی هایی که دارای جنس های گوناگون می باشند مانند چرمی و پارچه ای، را دارند.

ابتدا نازل مخصوص شستشوی مبل و صندلی را بر روی دسته خرطومی دستگاه نصب نمایید و بعد از آن ابتدا بهتر است آب را برروی کل سطح مبل یا صندلی پاشش نمایید. سپس به منظور افزایش کیفیت نظافت مواد شوینده را بر روی سطح پاشش کنید. توجه داشته باشید که از مواد شوینده غیر اسیدی برای انجام فرایند نظافت استفاده نمایید تا آسیب جدی به سطح و بافت مبل و فرش وارد نکند.

بعد از پاشش مواد شوینده، مکنده دستگاه را روشن کرده و از بالا به پایین نازل را حرکت داده تا کلیه ی آلودگی ها از عمق تار و پود مبلمان و صندلی بیرون کشیده شوند. سپس مدتی صبر نمایید تا سطوح مبل، صندلی، فرش و موکت خشک و آماده استفاده شوند.

با این دستگاه ها قادر هستید سطوح پرزدار (فرش و موکت) را به راحتی شستشو و خشک نمایید. کافیست نازل یا کیت تخصصی شستشوی این سطوح را به دسته خرطومی وصل کرده و کار نظافت این گونه سطوح را به راحتی انجام دهید. نازل شستشوی سطوح پرزدار از لحاظ پهنا اندازه بزرگتری دارند.

توجه داشته باشید که نظافت مبلمان و صندلی ادارات با دستگاه مبل شوی را بهتر است در ساعاتی که سازمان، اداره و شرکت خلوت می باشد انجام دهید.

همچنین قبل از خرید دستگاه مبل شوی با کارشناسان مربوطه درباره نوع دستگاه مناسب به منظور نظافت محیط خود مشورت نمایید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید