تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارواش صنعتی (کرشر) کارچر

قیمت-کارواش-صنعتی

کارواش صنعتی

دستگاه های کارواش صنعتی در انواع گوناگون طراحی، تولید و روانه بازار می شوند. این دستگاه ها به منظور نظافت سطوح مختلفی که انواع آلودگی های چسبنده و مقاوم مورد استفاده قرار می گیرند.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی رفته رفته روش های قدیمی و سنتی در نظافت که پر دردسر و طاقت فرسا می باشند، جای خود را به روش های نوین در نظافت داده اند، به طوری که در حال حاضر برای نظافت آلودگی ها و آلاینده ها در محیط های گوناگون، شیوه ی نظافت و دستگاه مناسبی وجود دارد که جایگزین شستشو و نظافت به روش سنتی و دستی شده اند.

دستگاه های کارواش صنعتی همانطور که از نامشان پیداست، دستگاه هایی هستند که صنایع گوناگون مورد استفاده قرار گرفته و کاربردی تر از نمونه های خانگی آن ها می باشد. این دستگاه ها در کارکرد شباهت بسیار زیادی با هم دارند ولیکن برتری های آن ها در حین استفاده مشخص می شود.

میزان دبی خروجی آب دستگاه و قدرت دستگاه از جمله تفاوت هایی است که در روند نظافت تاثیر بسزایی دارند. در ادامه به برخی عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه کارواش صنعتی می پردازیم:

شستشوی تجهیزات با واترجت

برخی عوامل تأثیرگذار بر قیمت دستگاه کارواش صنعتی

عوامل متعددی بر قیمت کارواش صنعتی تاثیر گذار هستند. این عوامل در دسته بندی های مختلفی بیان می شوند . از جمله این عوامل می توان به برقی یا بنزینی بودن دستگاه اشاره کرد. نوع سوخت مصرفی تجهیزات کارواش، تاثیر مستقیمی بر روی قدرت دستگاه و میزان فعالیت ممتد آن دارد.

همچنین این تجهیزات در مکان هایی که دسترسی به برق ممکن نیست، استفاده می شوند. دستگاه های برقی و دستگاه هایی که از سوخت های فسیلی استفاده می کنند، بسته به میزان آلودگی، محیط مورد استفاده و از لحاظ قدرت عملیاتی متفاوت می باشند.

مانند دستگاه HD 7/20 G Classic کمپانی کرشر آلمان که از سوخت فسیلی به منظور نظافت بهره می برد. نمونه برقی قدرتمند این کمپانی نیز HD 10/25 – 4 -SX – Plus می باشد که از نوع آب سرد بوده و از برق سه فاز برای انجام فرایند شستشو استفاده می کند و از محصولات قدرتمند کمپانی Kärcher آلمان می باشد.

نظافت بهتر، ایمنی بالاتر

عموما تجهیزات نظافت صنعتی در همه ی بخش ها قابلیت استفاده دارند. اما در محیط هایی اعم از داروسازی ها و پتروشیمی ها و صنایع وابسته حتما مهم است از دستگاهی استفاده شود که اصول ایمنی آن محیط را تا حد ممکن بتواند رعایت کند.

این محیط های ذکر شده بسیار محیط های حساس و خطرناکی می باشند که بهتر است در این محیط ها از واترجت ضد انفجار استفاده شود. قیمت دستگاه های کارواش ضد انفجار به نسبت بالاتر از نمونه ی معمولی آن می باشد ولی استفاده از این کارواش ها در بعضی صنایع ضروری است.

واترجت پارکینگ

برای خرید کارواش صنعتی و استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

کارواش آب گرم یا آب سرد؟

از دیگر عوامل قابل توجه و مهم در انتخاب و خرید کارواش صنعتی دمای آبی است که کارواش برای شستشو و نظافت از آن استفاده می کند.

برای توضیح واضح تر باید بگوییم بعضی از انواع کارواش ها به نام کارواش آب گرم از یک مخزن به نام بویلر بهره می برند که دمای آب ورودی به دستگاه را افزایش داده و به نقطه جوش می رسانند، این آب در حین خارج شدن از دستگاه با دمای بالا به سطح کثیف برخورد می کند و ساختار مولکولی آن را سست میکند که در نتیجه باعث از بین رفتن آلودگی و حتی ضد عفونی شدن سطح مورد نظر می شود. ولی از طرفی دستگاه های کارواش آب سرد این بویلر را ندارند و آب خروجی با فشار و با دمای پایین به سطح می رسد .

تغییر قیمت با انتخاب ثابت یا قابل حمل بودن واترجت

در موارد بالا به برخی عواملی که بر قیمت کارواش صنعتی تاثیر گذار بودند، اشاره کردیم. عامل دیگری که می باست در زمان انتخاب واتر جت مورد توجه واقع شود، قابل حمل بودن یا نبودن آن است.

برخی کارواش ها با بهره گیری از طراحی خاص و ارگونومیک قابلیت حمل و نقل راحت را برای مصرف کنندگان فراهم آورده اند تا بتوان از آن ها با سهولت حداکثری در هر محیطی که احتیاج به نظافت دارد، استفاده نمود.

در مقابل، کارواش های ثابت که قابلیت حمل نقل (سیار) را نداشته ولی دارای قدرت فوق العاده ای می باشند. این دستگاه ها در محیط هایی که نیاز به جابجایی نیست، مورد استفاده قرار می گیرند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید