تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

قدرت نظافت فوق‌العاده واترجت آب گرم

قدرت نظافت فوق العاده دستگاه واترجت صنعتی آب گرم

قدرت واترجت های صنعتی

واترجت ها یکی نوع از تجهیزات نظافت صنعتی می باشند که استفاده از آن ها می تواند برای شستشو و نظافت محیط بسیار کاربردی باشد. واتر جت های آب سرد و آب گرم هر دو نوع به طور کل یک روش را برای نظافت پیش رو دارند.

هر دوی این دستگاه ها دارای مخزن برای نگهداری آب می باشند، آب با فشار بالا از مخزن آب دستگاه به سطح مورد نظر پاشش می شود که باعث تحریک شدن و سست شدن ساختار مولکولی و کنده شدن رسوبات و آلودگی ها از روی سطح می شود. تفاوت عمده دو نمونه آب سرد و آب گرم دستگاه واترجت در دمای آب آن در هنگام پاشش می باشد.

طبیعتا وقتی دمای آب بالا تر باشد قدرت چربی زدایی و از بین بردن رسوبات و آلودگی های کهنه تر نیز فراهم می شود. بدین منظور استفاده از دستگاه کارواش آب گرم برای مصارف صنعتی که دمای بالای آب به تجهیزات آسیب وارد نکند، به دلیل قدرت فوق العاده نظافت به شما عزیزان پیشنهاد می شود.

نظافت ماشین با کارواش دستی

مزایا و برتری های واترجت صنعتی آب گرم

کیفیت بالای شستشو

آب گرم باعث می شود چربی و روغن به جای مانده روی سطح به راحتی جدا شده و باعث تسهیل در شستشو می گردد. همچنین استفاده از واترجت آب گرم نیاز به کار گیری از مواد شوینده را به حداقل می رساند.

تسریع در خشک شدن

سطوحی که با استفاده از شستشو با آب گرم نظافت می شوند بسیار سریع تر خشک شده و برای استفاده بعدی آماده می شوند.

کاهش مصرف مواد شوینده و صرفه جویی در زمان

در برخی موارد محدود، پاک کردن چربی ها و روغن و مواد چسبناک از روی سطح بدون بهره گیری از مواد شوینده ممکن نیست. اما استفاده از آب گرم میزان مصرف مواد شوینده را به صفر یا به حداقل می رساند که این امر موجب عدم آسیب رسانی به محیط زیست و متعاقباً صرفه جویی در هزینه ها می شود.

آب گرم در زمان کوتاه تری می تواند فرایند نظافت را انجام دهد، بدین معنی که تا ۳۵ درصد صرفه جویی در زمان را امکان پذیر می سازد، بنابراین با هزینه و صرف زمان کمتر می توانید طیف وسیعی از امور نظافتی را به سرانجام برسانید.

عدم آسیب رسانی به سطوح

برای نظافت سطوح با واترجت آب گرم نیازی به استفاده از فشار بسیار بالای پاشش نیست و می توان با فشار محدود، لکه ها و آلودگی هارا از بین برد، بنابراین این امر احتمال آسیب رسانی به سطوح حساس را به حداقل می رساند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید