تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مشکلات بخارشوی‌ها

سؤالات متداول درباره بخارشوی‌ها

مشکلات بخارشوی‌ها

دستگاه بخارشوی یکی از پرمصرف‌ترین دستگاه نظافتی است. کار با بخارشوی بسیار راحت و مقرون به صرفه است. یکی از دلایل محبوبیت آنها، عدم استفاده از مواد شیمیایی است. بخارشوی‌ها فقط از بخار آب با دما و فشار بالا استفاده می‌کنند و می‌توانند انواع سطوح را تمیز کنند. نکته مهم و قابل توجه، نحوه نگهداری دستگاه است. هر دستگاهی باید طبق اصول، درست نگهداری شود تا عمر مفید طولانی‌تری داشته باشد. در این قسمت، ما سؤالات متداول شما درباره انواع بخارشوی‌های کارچر را، پاسخ ‌می‌دهیم.

این سؤالات در مراجعه حضوری، صفحه وبسایت و دیگر کانال‌های ارتباطی ما، پرسیده شده‌اند. برخی از این سؤالات مربوط به یک مدل مشخص بخارشوی و مابقی سؤالات، حالت عمومی‌ دارند. همچنین سعی می‌کنیم روش درست نگهداری آنها را نیز به شما آموزش دهیم. و شما را با انواع مشکلات بخارشوی‌ها آشنا کنیم. در ضمن شما با ورود به صفحه محصولات، مشخصات دقیق هر محصول را می‌توانید مشاهده کنید.

دو نکته درباره این سؤال وجود دارد. اول اینکه بخارشوی سری SC (مشخصا مدل‌های SC5, SC4, SC3, SC2, SC1)، نازل جداگانه فرش دارد که در صورت نیاز، می‌توان آن را تهیه کرد. بهترین کاربرد نازل برای براق کردن فرش، نظافت جزئی و کمرنگ کردن لکه‌های روی آن است.

بدون استفاده از نازل، شما قادر به کار با پد حوله‌ای روی فرش نخواهید بود. توصیه می‌شود شستشوی فرش با بخارشوی انجام نگیرد. استفاده از بخارشویی که قدرت مکش ندارد برای فرش، مبلمان و تشک کار درست و حرفه‌ای نیست.

نکته دوم اینکه، بخارشوی SV7 به دلیل قابلیت مکش، برای شستشوی فرش مناسب‌تر از دیگر مدلها است.

در مخزن بخارشوی، باید آب تصفیه شده (آبی که سختی خیلی پایینی داشته باشد) ریخته شود که رسوبی در دستگاه شکل نگیرد. یکی از راه‌های کم کردن سختی آب، جوشاندن است.

ما توصیه می‌کنیم که برای تمیز کردن تشک از این دستگاه استفاده نشود. چون رطوبت زیادی را جذب می‌کند و بدون مکش، رطوبت اضافی از آن خارج نمی‌شود. و در نتیجه، باعث مشکل در ساختار آن می‌شود.

اما بخارشوی‌های سری SC و مشخصا مدل‌های SC1, SC2, SC3, SC4, SC5 نازل جداگانه‌ای دارند که می‌توان از آن روی تشک نیز استفاده کرد. در صورت نیاز می‌توانید این نازل را بخرید.

بدون استفاده از نازل شما نمی‌توانید تشک را با پد حوله‌ای بخارشوی بشویید. و صرفا برای کمرنگ کردن لکه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته دوم اینکه، چون بخارشوی SV7 قابلیت مکش دارد، پس برای شستشو، دستگاه مناسب‌تری است.

محصولات شرکت کرشر، در کشورهای متعددی تولید می‌شوند. اما تولید تمام دستگاه‌ها تحت نظارت مهندسین و خط تولید اختصاصی کمپانی کرشر انجام می‌گیرد.

پس این مسئله که هر کدام از محصولات در کدام کشور تولید شده است، امر مهمی نیست. زیرا همه آنها در کارخانجات اختصاصی شرکت تولید می‌شوند. اما به دلیل زیاد پرسیده شدن این سؤال، ما ملزم به پاسخ آن هستیم.

بخارشوی مدل SV7 تولید کشور ایتالیا و بخارشوی‌های مدل SC2, SC3, SC4, SC5 تولید کشور آلمان است. بخارشوی SC1 به دلیل حجم بالای تولید، در کشورهای متفاوتی از جمله چین یا آلمان تولید می‌شوند.

در بخارشوی‌های مدل SC3, SC4, SC5, SV7 این امکان وجود دارد. ولی در بقیه مدل‌ها، در حین مصرف نمی‌توان آب اضافه کرد.

خیر، هیچکدام از بخارشوها چنین قابلیتی ندارند. اگر مطلبی درباره استفاده از پودر در بخارشوها مشاهده کردید، پودر رسوب زدا است.

بله، تا زمانی که حد آب اجازه دهد و با فشار دادن دکمه، بخار تولید می‌شود.

مدل‌های قدیمی بخارشوی، گیره‌ای نازل داشت که از طریق آن، پدهای حوله‌ای به نازل وصل می‌شد. اما با طراحی جدید مدلهای Easy Fix، این گیره‌ها حذف شده و این پدهای حوله‌ای به وسیله نوارهای چسبی به اطراف نازل وصل می‌شود.

مخزن این لیتری در روی بخارشوی، مخزن رزرو است. شما برای کار با دستگاه این مخزن را پر آب می‌کنید و مخزن به boiler راه دارد. آب وارد boiler می‌شود و آب گرم شده توسط بخارشوی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سؤال درباره خیلی از بخارشوی‌ها پرسیده شده است. هیچکدام از مدل‌های بخارشوی کرشر سیم جمع کن ندارد.

قدرت مکش این بخارشوی ۲۱۰ کیلوپاسکال است.

این مدل بخارشوی با دیگر مدل‌ها سه تفاوت عمده دارد:

  • فشار بیشتر بخار
  • زمان آماده سازی کمتر نسبت به مدل‌های پایین‌تر
  • داشتن گزینه VapoHydro

VapoHydro گزینه‌ای است که با فعال کردن آن، ترکیب آب داغ و بخار، سطح را کمی خیس می‌کند. همین امر باعث اثربخشی بیشتر بر روی سطوح کثیف می‌شود.

این گزینه برای شستشوی سطوح بسیار کثیف، مناسب است.

این مدل از دستگاه برای شستشوی سطحی و اتو کردن استفاده می‌شود. اما برای مبلمان، استفاده از بخارشوی بدون داشتن سیستم مکنده کار درستی نیست.

این کار می‌تواند به بافت مبلمان شما آسیب وارد کند. مگر برای تمیز کردن یک لکه از روی مبلمان مورد استفاده قرار بگیرد.

تعویض فیلتر به چند عامل بستگی دارد. نمی‌توان زمان قطعی تعویض را مشخص کرد. میزان سختی آب استفاده شده در دستگاه و دفعات استفاده، جزو عواملی هستند که بر روی زمان تعویض فیلتر تأثیر می‌گذارند.

بله، پرده را کمی نم‌دار می‌کند و به خوبی تمام چروک‌ها باز می‌شود.

در صورتی که دستگاه به درستی کار کند، این صدا می‌تواند طبیعی باشد. اما اگر همزمان در کارکرد دستگاه اختلال وجود داشته باشد، ممکن است پمپ هوا گرفته باشد.

در این صورت، شما باید از کارشناسان ما برای عیب‌یابی دستگاه کمک بگیرید. 

حجم صدا نباید زیاد باشد. اما به دلیل کار کردن boiler کمی صدا کاملا طبیعی است.

ممکن است در مخزن بخارشوی هرز شده باشد. از وارد کردن هر گونه فشار به مخزن، خودداری نمایید. با این کار ممکن است موجب آسیب بیشتر و شکستن درب شوید.

به دلیل عدم تخلیه آب باقی مانده در مخزن، آب درون مخزن تبخیر شده و سوپاپ اطمینان دستگاه که برای ایمنی تعبیه شده است، را فعال می‌کند.

برای باز کردن، به ابزار خاصی نیاز است. لطفا در صورت مواجه شدن با این مشکل با بخش خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت تماس بگیرید.

زمانی که از آب با سختی و املاح زیاد استفاده کنیم، این مشکل برای بخارشوی ایجاد می‌شود. لازم است برای رفع این مشکل، از رسوب‌زداهایی که شرکت کارچر تولید می‌کند، استفاده کرد.

در برخی از مدل‌های بخارشوی، رسوب‌گیر داخل کارتن و به همراه دستگاه ارائه شده است. اما در صورتی که رسوب‌زدای مورد نیاز خود را در دسترس ندارید، می‌توانید آن را خریداری کنید.

دستگاه بخارشوی بعد از مدتی استفاده، باید رسوب‌گیری شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی مانند درست کار نکردن سنسور تشخیص سطح آب، پیش بیاید. 

2 احتمال وجود دارد:

احتمال اول: سنسور تشخیص سطح آب دستگاه، رسوب گرفته است. در این صورت لازم است دستگاه رسوب‌گیری شود.

احتما دوم: شما در دستگاه بخارشوی، از آب مقطر استفاده می‌کنید. این موضوع سبب می‌شود سنسور در تشخیص سطح آب موجود در مخزن درست عمل نکند.

احتمالا زمانی که آب توسط پمپ بخارشوی به درستی پمپ نشود، پمپ در وضعیت مطلوبی نبوده و نیاز به سرویس و یا تعویض دارد. لازم است حتما با بخش خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت تماس بگیرید.

این مشکل مربوط به عدم استفاده درست از بخارشوی مدل SC3 است. به این معنی که دستگاه باید متناسب با سختی آب منطقه تنظیم شود. در آینده‌ای نزدیک، ویدیویی در صفحه اینستاگرام شرکت منتشر خواهد شد.

که در آن تنظیم بخارشوی‌های مدل SC3 با سختی‌های متفاوت آب را آموزش خواهیم داد.

برای اطلاع از زمان انتشار این ویدیو، صفحه اینستاگرام کارن تجارت را دنبال کنید.

اگر سؤال دیگری دارید، برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ما، در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

بخارشوی‌های کارچر

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix، طراحی جمع و جور داشته و برای نظافت سریع فضاهای نسبتا آلوده دستگاه مناسبی محسوب می‌شود. نازل EasyFix دستگاه، امکان جارو کشیدن سطوح کف را نیز امکان پذیر می‌کند.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 3 یک دستگاه نظافتی بسیار کارآمد برای استفاده در منزل می‌باشد. این بخارشوی بدون استفاده از مواد شوینده، محیط را کاملا تمیز می‌کند.

بخارشوی مکنده‌دار کارچر مدل SV 7

بخارشوی مکنده‌دار کارچر مدل SV 7 ترکیبی از کارکرد بخارشوی و جاروبرقی است. این دستگاه چندکاره بیشترین کارایی را در یک دستگاه دارد. بخارشوی مکنده‌دار کارچر مدل SV 7، مزایای یک بخارشوی به همراه قدرت بالای یک جاروبرقی را دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 5 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 5 EasyFix، دستگاهی قدرتمند و همه کاره است. این بخارشوی، فشار بخاری معادل ۴.۲ بار دارد. علاوه بر آن، مجهز به سیستم VapoHydro است. این گزینه، قابلیت شارژ دائمی مخزن آب را امکان پذیر می‌کند.

 

انتشار یافته: 6
  1. كرماني
     
     
    1400/04/17 - 2:56

    چرا دستگاه های الرغم کافی بودن اب مخزن راغ بخاطرش روشن نمیشود و بخار از لوله خارج نمی سود؟

    1. کارن تجارت
       
       
      1400/05/05 - 11:23

      برای اطلاع از نحوه کارکرد محصول و توضیحات در مورد مشکل شما با شماره ۰۲۱-۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

  2. فرهاد
     
     
    1400/09/11 - 11:23

    با سلام ، منبع دستگاه سوراخ شده و از زیر نشتی آب دارد ، در تهران به چه ادرسی باید مراجعه کنم برای تعمیرات ؟!

    1. کارن تجارت
       
       
      1400/10/20 - 9:10

      سلام
      با شماره ۰۲۱-۴۶۸۳۲۸۶۱ بخش خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت تماس بگیرید همکاران راهنمایی میکنند .

  3. صیف
     
     
    1400/11/12 - 10:47

    سلام از دسته بخار شو بخار بیرون میزند همان جایی که دکمه خروج بخار هست دلیلش چیه

    1. کارن تجارت
       
       
      1400/11/23 - 10:21

      سلام
      باید برای عیب یابی با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید .
      شماره تماس ۰۲۱-۴۶۸۵۲۸۶۱ | ۰۲۱-۴۶۸۳۲۸۶۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید