تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت اداره و سازمان‌ها با اسکرابر صنعتی

نظافت اداره و سازمان‌ها با اسکرابر صنعتی

امروزه بحث های گوناگونی درباره فرایند نظافت صنعتی و مکانیزه در سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی انجام می گیرد. نظافت صنعتی و مکانیزه علاوه بر افزایش کیفیت و سرعت بالای نظافت در محیط، از لحاظ اقتصادی و مصرف انرژی هم مقرون به صرفه است. در این مقاله می خواهیم درباره نظافت اداره و شستشوی صنعتی سطوح کف در سازمان ها صحبت نماییم.

بحث نظافت، مبحثی مهم و اساسی در سازمان ها و ادارات بزرگ و کوچک می باشد. همچنین استفاده از روش های سنتی منسوخ و قدیمی، باعث طولانی شدن و طاقت فرسا شدن فرآیند نظافت در این مکان ها می شود.

عوامل گوناگونی باعث آلوده شدن سطوح کف می شود که عمده ترین دلیل ایجاد آلودگی در این محیط ها، رفت و آمد بالای افراد در محیط به خصوص در ساعت های اولیه صبح است. از این رو در بازه زمانی ای که سازمان یا اداره تردد کمتری دارد، می بایست به طور منظم نظافت انجام بگیرد. نظافت محیط علاوه بر زیبایی آن باعث افزایش بهداشت و در نتیجه افزایش سلامت افرادی که در سازمان حضور دارند، می شود.

تا اینجا درباره اهمیت بحث نظافت به خصوص نظافت مکانیزه در سازمان ها و ادارات صحبت کردیم. در ادامه مقاله درباره تجهیزات مناسب به منظور نظافت اداره و شستشوی سطوح کف سازمان ها اشاره می کنیم.

اسکرابر دستی کوچک

استفاده از دستگاه های اسکرابر صنعتی در سازمان ها و ادارات

تجهیزاتی که به منظور انجام عملیات یا فرایند نظافت مکانیزه در سازمان ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند، اسکرابر صنعتی ( زمین شوی صنعتی ) نام دارند. طرز کار این ماشین های نظافتی بدین صورت است که ابتدا می بایست مخزن آب تمیز دستگاه با آب و مواد شوینده پر شود.

توجه داشته باشید که حجم مخزن های آب تمیز دستگاه های اسکرابر صنعتی با هم متفاوت می باشند. پس از آماده سازی کامل دستگاه، فرایند نظافت و شستشوی محیط را آغاز می کنیم. طرز کار کلیه دستگاه های اسکرابر یکسان بوده و فقط تفاوت آن ها در مشخصات فنی و نوع آن ها است.

در ادامه آب و مواد شوینده بر روی سطح زمین ریخته شده و سپس به وسیله برس های دستگاه که به صورت دوار می چرخند، سطح زمین تمیز شده و تمامی آلودگی ها و محلول آب و مواد شوینده به وسیله تیغه و سیستم مکش اسکرابر صنعتی به مخزن آب کثیف دستگاه انتقال می یابد.

در انتها پس از پر شدن مخزن آب کثیف دستگاه، باید آن را در محلی مناسب تخلیه کنیم. معمولاً دستگاه های اسکرابر دارای شلنگ تخلیه مخزن آب کثیف می باشند. در اینجا ذکر این نکته ضروریست که زمین شوی ها از لحاظ تعداد و نوع برس با هم متفاوت می باشند که این بستگی به مدل دستگاه کف شویی که انتخابی می کنید، دارد. برس دیسکی و برس رولی، دو نوع برس دستگاه های زمین شوی هستند.

اسکرابر کرشر

انواع دستگاه های زمین شوی صنعتی مورد استفاده در سازمان ها و ادارات

حال که با اهمیت شستشوی مکانیزه و طرز کار دستگاه اسکرابر صنعتی در سازمان ها و ادارات آشنا شدید، به انواع آن می پردازیم. دستگاه های اسکرابر صنعتی در دو دستی و با راننده موجود هستند.

نظافت اداره با اسکرابر صنعتی دستی

این نوع از دستگاه های زمین شوی به (walk behind scrubber driers) مشهورند. در این دستگاه ها اپراتور یا کاربر در پست دستگاه قرار گرفته و همراه با دستگاه رو به جلو حرکت می کند و آن را هدایت می کند. از لحاظ راندمان کاری و حجم مخازن نسبت به دستگاه های سرنشین دار، محدودتر می باشد. در صورتی که سازمان و اداره از لحاظ متراژ و مساحت کوچک است، این نوع از زمین شوی های صنعتی پیشنهاد می گردد.

قیمت اسکرابر دستی آلمانی

نظافت سازمان با اسکرابر صنعتی سرنشین دار

این نوع از دستگاه های زمین شوی به ( ride-on scrubber driers) مشهورند. این نوع از ماشین های نظافتی نسبت به نوع دستی از لحاظ اندازه و ابعاد بزرگتر هستند. همچنین در این اسکرابر ها محلی مخصوص برای نشستن کاربر و اپراتور قرار دارد و کاربر پس از نشستن بر روی دستگاه، آن را هدایت کرده و کار نظافت اداره را انجام می دهد.

این نوع از ماشین های نظافتی قادرند متراژ یا مساحت های بسیار بزرگی را نظافت نمایند. اگر سازمان و اداره دارای سالن های متعدد، بزرگ و چند طبقه است، این نوع از زمین شوی ها پیشنهاد می گردد. همچنین حجم مخازن این اسکرابر های صنعتی نسبت به نوع دستی حجیم تر می باشند.

در انتها بایستی به این مسئله اشاره نماییم که در زمان خرید اسکرابر باید علاوه بر پارامترهای ذکر شده در فوق، به گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها توجه ویژه نمایید تا در زمان خرابی و تعمیر دستگاه، مشکلی از این بابت نداشته باشد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید