تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت بعد از کمپینگ

نظافت بعد از کمپ

نظافت بعد از کمپینگ با محصولات نظافتی کرشر

فصل بهار بهترین وقت برای کوهنوردی یا دوچرخه سواری است. نگران کثیفی کفش‌ها و تجهیزات خود نباشید. کرشر برای نظافت بعد از کمپینگ و خلاص شدن از گرد و غبار و گل و لای در کمترین زمان، یک راه‌حل آسان و چند نکته مفید در هر شرایطی دارد: دستگاه شستشوی پرتابل، OC 3.

شستن لباس کمپینگ

تمیز کردن لباسهای مرطوب و تجهیزات

اگر نمی‌خواهید بافت پارچه شما تغییر کند، پس از گشت و گذار و شنا در دریا باید به سرعت تمام باقی‌مانده‌های آب نمک را از لباس‌های خود پاک کنید. از آنجا که اغلب منبع مناسب آب برای شستشو در ساحل وجود ندارد، دستگاه شستشوی OC 3 در این شرایط بسیار کمک کننده و تأثیرگذار خواهد بود.

پاکسازی صحیح کفش‌های کوهنوردی

شستن کفش

با پاک کردن بدترین آلودگی‌ها با دستگاه شستشوی OC 3 شروع کنید و در صورت لزوم از برس استفاده کنید. برای تمیز کردن کامل کفش‌ها، بند کفش و کفی را جدا کنید.

شستن کفشهای کوهنوردی

داخل کفش را با آب و مواد شوینده بشویید و سپس آن را با آب شستشو دهید.

شستن کفشهای کمپینگ

برای خشک کردن، داخل کفش‌ها را با روزنامه پر کنید. هرگز آنها را مستقیماً زیر آفتاب یا بخاری قرار ندهید، زیرا این کار می‌تواند به آنها آسیب برساند.

شستن کفشهای پیاده روی

در انتها، با واکس مناسب کفش‌های خود را جلا دهید.

تمیز کردن تجهیزات کمپینگ

قبل از رفتن به خانه یا ادامه سفر، ظروف کمپینگ، صندلی‌های تاشو یا سایر ظروف باید تمیز شوند. بنابراین به سرعت همه‌چیز را با OC 3 بشویید. بسته به مقدار آلودگی، ۴ لیتر آب مخزن کافی خواهد بود. می‌توانید از شلنگ مکش نیز استفاده کنید، که می‌تواند آب را از داخل یک قوطی بزرگ یا سطل مکش کند. اگر در پایان تعطیلات باتری دستگاه کم شود، به سادگی از آداپتور اتومبیل استفاده کنید و با انرژی باتری ماشین کار کنید.

شستن ظروف کمپینگ

 مصارف خانگی

نظافت بعد از کمپینگ زمانی شروع می‌شود که سفر خود را به پایان رساندید و دوباره به خانه برگشتید، می‌توانید شلوار، بارانی و چکمه‌های خود را جلوی در خانه بشویید. اگر یک شلنگ دارید، می‌توانید از OC3 در بیرون خانه نیز استفاده کنید. به این ترتیب، آلودگی به داخل منزل انتقال پیدا نمی‌کند، همچنین می‌توانید برای نظافت دوچرخه بچه‌ها، اسکوترها یا سایر اسباب‌بازی‌ها نیز از آن استفاده کنید. با این حال، در منطقه ورودی، وجود پادری کاملاً ضروری است.

چکمه کمپینگ

دستگاه شستشوی پرتابل کارچر مدل OC 3 Pet Box

دستگاه شستشوی پرتابل OC3 Pet Box یکی از محصولات حرفه‌ای و منحصر به فرد کمپانی Karcher آلمان است. این دستگاه همانطور که از نام آن مشخص است به صورت پرتابل می‌باشد و برای تامین انرژی مورد نیاز خود از باطری لیتیومی یون استفاده می‌نماید. به علاوه آنکه دارای کیت مخصوص به منظور شستشوی و خشک کردن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می‌باشد.

کارواش کارچر مدل K 2 Compact

کارواش کارچر مدل K 2 Compact، دستگاهی کوچک، جمع و جور با قابلیت جابه‌جایی بسیار آسان است. این دستگاه به راحتی انواع آلودگی‌های محیط را از بین می‌برد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید