تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

هیچ حسی بهتر از حس بعد از نظافت خانه نیست. یکی از پر اهمیت ترین کارهای خانه، نظافت است. تعدد نظافت در یک خانه، امری کاملا سلیقه‌ای است. در بعضی مواقع، تعدد یا حتی کیفیت نظافت نیز متغیر است. برای مثال زمانی که قرار است مهمان بیاید، خانه به دقت بیشتری تمیز می‌شود.

اما در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد. بسیاری از مردم با تغییر فصل نیز خانه شان را به صورت عمقی نظافت می‌کنند.‌

نظافت را از هر کجای خانه که بخواهید شروع کنید، نیاز به برنامه‌ریزی خواهید داشت. مثلا برای نظافت انباری، به چند روز زمان نیاز دارید. ولی با داشتن یک برنامه منظم شما می‌توانید در کمترین زمان، بهترین کیفیت نظافت را داشته باشید.

ما در این نوشتار تعدادی از دستگاه‌های مورد استفاده در نظافت بهاره را به شما معرفی می‌کنیم.

دستگاه‌های مناسب نظافت خانگی

قبل از شروع روند نظافتی، شما به مواد شوینده، ابزار و دستگاه‌های نظافتی مناسب نیاز دارید. انتخاب ابزار مناسب،  تأثیر به سزایی در کیفیت نظافت می‌گذارد. امروزه برای نظافت هر قسمت، دستگاهی طراحی شده است. شاید خرید تمامی دستگاه‌های نظافتی کار به صرفه‌ای نباشد، اما کیفیت نظافت بسیار متفاوت خواهد بود.

 

شیشه شوی خانگی

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های تمیز کردن سطوح آینه و شیشه،‌ تمیز کردن با استفاده از روزنامه یا دستمال به همراه اسپری شیشه پاک کن است. این روش هنوز هم در بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود اما بسیار زمانبر بوده و در بسیاری از موارد رد تمیز کردن بر روی سطح باقی می‌ماند.

دستگاه شیشه شوی شاید در نگاه اول، دستگاهی کم اهمیت به نظر بیاید، اما این دستگاه نظافت را بسیار آسان و سرعت را نیز بالا می‌برد. علاوه بر سطوح آینه‌ای و شیشه‌ای، این دستگاه توان نظافت تمامی سطوح صاف مانند سطح میز را نیز دارد.

دستگاه شیشه‌شوی دارای باتری بوده و با LED روی دسته آن می‌توان میزان کارکرد باتری را به راحتی متوجه شد. این دستگاه دارای مخزن آب بوده که می‌توان آب کثیف مکش شده داخل مخزن را تخلیه کرد. تیغه لاستیکی این دستگاه باعث می‌شود روی سطح، ردی از آب باقی نماند. 

یکی از بهترین و پرکاربردترین دستگاه شیشه‌شوی برند کارچر،‌ مدل WV 2 Premium است. این دستگاه تمامی ویژگی‌های یک دستگاه شیشه‌شوی را در خود دارد. شما با خرید این دستگاه می‌توانید به راحتی تمامی شیشه و آینه‌های خانه و محیط کار خود را تمیز کنید. 

 

زمین شوی خانگی

از دیگر دستگاه‌های پر کاربرد در نظافت محیط، دستگاه زمین شوی است. این دستگاه توان نظافت و جمع آوری آلودگی‌های خشک و مایع را به صورت همزمان دارد که مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. دسته بلند، وزن سبک و کارایی سریع دستگاه سبب می‌شود تا کار نظافت بسیار آسان شود. 

زمین شوی ۲۰٪ تمیزی بیشتر نسبت به تی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. برس رولی تعبیه شده در دستگاه به سرعت می‌چرخد و همین امر سرعت و کیفیت نظافت را بالا می‌برد. همانطور که به آن اشاره شد دسته بلند زمین شوی، کارایی آن را آسان می‌کند. 

چرخش سری زمین شوی و امکان خم شدن آن، نظافت زیر وسایل خانه را ممکن می‌کند. به همین خاطر برای نظافت نیازی به جابجایی وسایل در خانه نخواهید بود. از پرفروشترین مدل‌های زمین شوی می‌توان به دستگاه FC 3 Cordless برند کارچر اشاره کرد. 

 

مجموعه دستگاه‌هایی که در این نوشتار به آنها اشاره شد،‌ شما را به نظافتی عالی و کم زحمت هدایت می‌کند. به مناسبت نزدیک شدن به ایام عید شرکت کارن تجارت بهن، نماینده رسمی کمپانی کارچر آلمان تخفیف ۱۰ درصدی را بر روی تمامی دستگاه‌های نام برده شده اعمال کرده است.

شما می‌توانید از این تخفیف فوق‌العاده استفاده کنید و تمامی این دستگاه‌ها را با کمترین قیمت خریداری کنید. لازم به ذکر است که شرکت کارن تجارت بهین گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش به مدت ۱۵ سال بر روی تمام دستگاه‌های خود به مشتریان ارائه می‌کند. 

 

فرش، مبل و سرامیک شوی

برای نظافت روتین خانه، نیازی به نظافت فرش، مبل و یا سطوح موکت شده نیست. اما هر چند ماه یکبار، برای جلوگیری از نفوذ آلودگی به بافت وسایل، بهتر است تا به صورت عمقی نظافت شود. برای نظافت درست و اصولی بهترین گزینه استفاده از دستگاه فرش، مبل و موکت شوی است.

این دستگاه چند منظوره به شما کمک می‌کند تا بعد از پاشش ماده شوینده بر روی مبل یا فرش خود، بلافاصله آب اضافی مکش شود. با مکش مایعات اضافی، فرآیند خشک شدن بسیار سریع انجام گرفته و آسیبی به وسایل خانه به حداقل میزان می‌رسد. 

این دستگاه نازل‌های مختلفی دارد که یکی از آنها، برای نظافت سطوح کاشی و سرامیک شده استفاده می‌شود. وجود این دستگاه کاربردی در کنار دیگر ابزارآلات، برای خانه تکانی، بسیار مناسب است. دستگاه SE 4001 و SE 5100 دو مدل از بهترین فرش، مبل و سرامیک‌ شوی‌های موجود در بازار هستند. 

کارکرد کلی این دو دستگاه، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. همانطور که در اسم این دستگاه مشخص است، این دستگاه‌ها قابلیت نظافت سطوح فرش و موکت، مبلمان و حتی سطوح سرامیک و کاشی شده را دارند. شما با خرید این دستگاه می‌توانید چند کاربری از آن انتظار داشته باشید علاوه بر اینکه این دستگاه می‌تواند جایگزین قالیشویی و هزینه‌های جانبی باشد و گزینه‌ای اقتصادی برای شما محسوب شود. 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید