تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت به صرفه با استفاده از جارو‌های باتری‌دار

نظافت با صرفه با استفاده از جاروهای باتری‌دار

خدمات نظافتی تا حد امکان باید سریع، بی سر و صدا و تأثیرگذار انجام گیرد. نظافت شیفت شب یا روزهای آخر هفته در بین کارمندان محبوبیت چندانی ندارد.

به طور معمول، تعداد کارمندان زیاد نبوده، به همین خاطر برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید نظافت سریع انجام بگیرد. جاروهای باتری‌دار در حل این مسئله چگونه می‌توانند به ما کمک کنند؟

سه دلیل برای بازدهی بیشتر کار

  • بدون انجام کارهای زمان بر کار کنید.
  • بدون اتلاف وقت کار کنید.
  • بدون خطر زمین خوردن کار کنید.

بدون انجام کارهای زمان بر کار کنید.

تا زمانی که راه حل دیگری نداشت، به ندرت به فکر مضرات دستگاه‌های تمیزکننده کلاسیکی که با برق کار می‌کنند، در سر ما شکل نمی‌گرفت. ولی فعالیت‌های زمانبر مشخص هستند.

برای مثال، هنگام استفاده از جاروبرقی، کابل برق باید باز باشد. و یا هنگامی که در اطراف مبلمان یا دیگر وسایل موجود در محیط پیچیده شود، باید گره سیم را باز کرد.

در محیط باید به دنبال پریز برق باشیم و زمانی که طول کابل در محیط جوابگو نباشد باید به دنبال پریزی دیگری برای اتصال به برق باشیم. بسته به کاربری که ما از دستگاه انتظار داریم، جاروهای باتری دار، در زمان صرفه‌جویی کرده، همچنین بهره‌وری را تا ۵۰٪ افزایش می‌دهد.

همچنین مواردی مانند نظافت نقطه‌ای، به معنی حذف آلودگی‌های آشکار می‌تواند بسیار سریعتر توسط جاروهای باتری‌دار و بدون اتلاف زمان انجام گیرد.

نظافت از طریق جاروهای باتری‌دار

بدون اتلاف وقت کار کنید.

یکی دیگر از مزایا در بحث نگهداری و سرویس، امکان کار روزانه است. زیرا ایرادات کار باید توسط یک برق‌کار چک شود. این مشکلات در مورد جارو‌های باتری‌دار پیش نمی‌آید.

بدون خطر زمین خوردن، کار کنید.

در نهایت، حوزه ایمنی شغلی یا سلامت کارکنان مسئله مهمی است که نباید نادیده گرفته شود. اولین مسئله این است که خطر قطع کابل برای کارکنان وجود نخواهد داشت.

همچنین نظافت روزانه در محیط‌های عمومی نیز امکان پذیر است. همین امر باعث می‌شود پول اضافی بابت نظافت شبانه پرداخت نشود. زمان کار با جاروهای باتری‌دار، کاربران دیگر نیاز به خاموش و روشن کردن دکمه‌ را نخواهند داشت.

*این نکته واضح است که:

دلایل بهره‌وری بالا، بسیار متنوع است. از خود کار گرفته تا تعمیر و نگهداری دستگاه و یا طراحی ارگونومی. این واقعیت که هزینه‌های بالاتر برای دستگاه‌های باتری‌دار به سرعت پاسخگو است، برای نظافت ساختمان و همچنین تمیز کردن وسایل نقلیه حمل و نقل نشان داده شده است.

منطق استفاده از جاروهای باتری‌دار

مزایای نظافت ساختمان

ذخیره بالای انرژی با استفاده از جاروهای باتری‌دار

زمانی که شما به ورودی ساختما‌ن‌های اداری یا هتل‌ها نگاه می‌کنید، معمولا در جای خود قرار ندارند. این نواحی به وسیله جاروهای باتری‌دار به راحتی نظافت می‌شوند.

زیرا کابل متصل به پریز نداشته و به همین دلیل دور وسایل نمی‌پیچد. وقتی از قسمت ورودی به راهروها می‌روید، چالش اصلی درحقیقت نظافت فضا‌های وسیع است.

برای مثال، در محیطی ۱۰۰ متری و با استفاده از جارویی با طول کابل ۱۲ متر، برای نظافت محیط باید به ۶ پریز مختلف وصل شود. برای کاربر، این بدان معناست که باید به سمت پریز برود، کابل را بکشد، سیم را باز کند و کابل را به پریز بعدی وصل کند. این روند به طور معمول حدود ۶۰ ثانیه به طول می‌انجامد.

زمان کاری تا ۲۳ درصد کاهش پیدا کرده و از ۲۶ دقیقه به ۲۰ دقیقه می‌رسد. همین اصل در نظافت راه پله‌ها نیز صدق می‌کند که علیرغم نظافت مسیرهای اصلی، راه‌پله‌ها نیز باید نظافت شوند.

با توجه به تجربیات نیروهای خدماتی و همچنین آزمایشات انجام گرفته، تا حدود ۳۵٪ صرفه‌جویی انجام می‌گیرد. توان اصلی جاروهای باتری‌دار، در دفترهای بزرگ که وسایل زیادی دارند، خود را نشان می‌دهد.

بدون گیر کردن کابل به وسایل، کار منعطف و قابلیت جلو و عقب شدن در میان وسایل برای کاربر فراهم است. سازمان خدمات بین‌المللی ساختمان ISS تأیید کرده که در یک مانور آزمایشی و با استفاده از جاروهای باتری‌دار، حدود ۱۷٪ زمان نظافت صرفه‌جویی می‌شود.

محاسبه مجدد نظافت سینما

رویدادهایی که در مکان‌هایی مسقف و مجهز به صندلی مانند سالن تئاتر یا سینما انجام می‌گیرد، امکان بهره‌وری بیشتری دارند. در این مکان‌ها، ۳۰ تا ۴۰ درصد فضا با صندلی اشغال شده است به همین منظور، صرفه‌جویی در زمان نیز بیشتر است.

این مسئله را می‌توان با بررسی دقیق یک مثال برآورد کرد. مدت زمان نظافت از طریق جارو، حدود ۴۰٪ کاهش پیدا می‌کند.

نظافت ماشین‌های حمل و نقل: اتوبوس، قطار و هواپیما

هنگام کار در وسایل نقلیه عمومی، نیازی به منبع تغذیه خارجی یا کابل داخلی نیست. علاوه بر این، به لطف دستگاه‌های جمع و جور، کار در فضاهای محدود نیز بسیار آسان‌تر است.

نظافت هواپیما، یک مسئله خاص و بسیار مهم از نظر زمانی است. زمانی که یک هواپیما باید نظافت شود، شش کارمند از در عقبی، وارد هواپیما می‌شوند.

چهارتای آنها آشغال‌ها و زباله‌های جمع شده در کنار کمربندهای صندلی و غیره را تمیز می‌کنند. یکی از خدمه آشپزخانه را تمیز کرده و دیگری سرویس‌های بهداشتی عقب هواپیما را نظافت می‌کند.

زمانی که کار نظافت به اتمام رسید، یکی از کارکنان به وسیله جاروی باتری‌دار فضا را جارو می‌کشد. دو نفر بعدی صندلی‌ها را دستمال کشیده و دیگری زباله‌ها را جمع‌آوری و نفر بعدی سرویس بهداشتی جلوی هواپیما را نظافت می‌کند. کل این روند نظافتی باید در عرض چند دقیقه انجام بگیرد.

یکی از کارکنان فرودگاه اشتوتگارت در آلمان این موضوع را تأیید می‌کند: با استفاده از جاروهای باتری‌دار ما در حدود ۴ دقیقه صرفه‌جویی می‌کنیم. زیرا زمان حمل، تهیه و مرتب کردن حلقه کابل حذف می‌شود.

نظافت هواپیماها

این موارد در کجا اتفاق می‌افتد؟

دستگاه‌های باتری‌دار به خودی خود یک نوآوری به حساب نمی‌آیند. اما دستگاه‌های باتری‌دار مدام بر روی مسائلی که کاربران حرفه‌ای درباره دستگاه‌ها بیان می‌کنند، تمرکز می‌کنند.

شرکت کرشر مجموعه‌ای از دستگاه‌ها را با پلتفرم جدید باتری‌ها راه اندازی کرده است. این شرکت همواره آینده را در نظر دارد. پلتفرم‌ها و محصولات مربوطه توسعه داده شده‌اند.

قدرت باتری محصولات کرشر: پلتفرم جدید باتری برای حرفه‌ای‌ها

با استفاده از تکنولوژی جدید باتری‌های کرشر، تعداد بسیار زیادی از محصولات جدید را روانه بازار کرده است. این دستگاه‌ها قدرت بیشتری داشته و مدت زمان کارآیی بیشتری دارند. عملکرد باتری‌ها، به صورت جداگانه دائم بازبینی و بهینه‌سازی می‌شود.

به لطف عدم وجود اصطکاک، راندمان کلی کار حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد بیشتر از موتورهای جهانی است. این مزیت مستقیما به مدت زمان کارکرد باتری‌ها منتقل می‌شود که در مقایسه با دستگاه‌های برقی، ۱۵ تا ۲۰ درصد عملکرد پاک کنندگی بیشتری دارد.

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید