تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت سطوح برای محافظت در برابر عوامل بیماری‌زا

نظافت سطوح

نظافت سطوح نه تنها برای زیبایی، بلکه برای از بین بردن آلودگی‌های قابل مشاهده، بهداشت و ایمنی انجام می‌گیرد. انتقال بیماری‌ها، قابل پیشگیری است. این موضوع به خصوص در مکان‌های عمومی مانند دفتر کار، جایی که افراد به طور مداوم با یکدیگر در تماس هستند، اهمیت بیشتری دارد.

روش‌های نظافت بهداشتی

برای از بین بردن آلودگی‌ها و عوامل بیماری‌زا، نظافت دائم سطوح اهمیت دارد. برای محافظت از کاربر، باید همیشه به مسائل ایمنی مانند پوشیدن دستکش، توجه داشت. نکته‌ای مهم در نظافت سطوح، تمیز بودن پارچه تنظیف است.

از تمیز بودن این پارچه‌ها باید قبل از خیس کردن آنها مطمئن شد. روش‌های متفاوتی برای نظافت بهداشتی وجود دارد. می‌توان با استفاده از پارچه‌ها و روکش‌های از قبل آماده شده سطح را تمیز کرد. برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها از سطوح متفاوت، باید از پارچه‌هایی با رنگ‌های خاص برای سطوح استفاده کرد.

روش تعویض حوله، کیفیت و بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

در راستای جلوگیری از انتقال میکروب‌ها برای مثال از سرویس بهداشتی به مکان بعدی، حوله یا پارچه برای نظافت باید تعویض شود. این روش حتی برای نظافت اتاق‌های مختلف در محل کار یا بیمارستان نیز به کار می‌رود. هر اتاق باید با یک حوله جداگانه نظافت شود.

روش تعویض حوله

روش تا کردن ۱۶ طرفه

برای نظافت بهداشتی سطوح، روش تا کردن پارچه به همراه استفاده از مواد شوینده توصیه می‌شود. این روش از نظافت بخش مراقبت‌های بهداشتی نشأت می‌گیرد. پارچه‌های تنظیف، چهار بار از وسط تا می‌شود به طوری که در مجموع ۱۶ طرف ایجاد می‌شود. حالا از هر طرف آن می‌توان به عنوان یک دستمال تمیز استفاده کرد.

زمانی که شما از هر ۱۶ سمت دستمال استفاده کردید، آن را کنار بگذارید و با یک دستمال تمیز جایگزین کنید.

روش تا کردن دستمال نظافتی

روش چهار رنگ

برای نظافتی ایمن و بهداشتی، از سیتسم کدگذاری رنگ‌ها استفاده می‌شود. هر منطقه باید با دستمال رنگ مختص به خود تمیز شود که به راحتی از یکدیگر قابل تشخیص است: قرمز، سبز، آبی و زرد.

قرمز

برای سرویس بهداشتی، دستشویی و نواحی اطراف آن.

زرد

برای مناطق بهداشتی مانند روشورها، کاشی‌ها، طبقات، کمدها، آینه‌ها، کابین دوش و وان حمام.

آبی

وسایلی مانند میز، کابینت، صندلی‌ها، قفسه‌ها، شوفاژها و در.

سبز

مناطق خاص مانند نظافت و ضدعفونی تخت‌های بیمارستانی، اتاق‌های عمل یا آشپزخانه.

با اعمال این روش، پارچه تنظیفی که قبلا برای نظافت دستشویی استفاده شده را برای گردگیری نمی‌توان استفاده کرد. با این کار از انتقال میکروب‌ها جلوگیری می‌شود.

برای اعمال این روش، سطل، پارچه و اسفنج باید رنگ‌های مختلف داشته باشد.

روش چهار رنگ

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید