تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

ویژگی‌های دستگاه شستشوی مبل کارچر آلمان

دستگاه-شستشوی-مبل

دستگاه مبل‌شوی خانگی کارچر آلمان

فاصله گرفتن از روش‌های سنتی و روی آوردن به روش‌های مدرن در تمامی امور به شکل چشم‌گیری در حال افزایش است. یکی از این امور انجام کارهای نظافتی است که با استفاده از دستگاه‌های تخصصی صورت می‌پذیرد. در این نوشتار قصد داریم اطلاعاتی درباره دستگاه شستشوی مبل Kärcher آلمان ارائه دهیم.

این محصول که با نام تجاری PUZZI 10/1 به بازار عرضه می‌شود به منظور شستشوی انواع سطوح پرزدار از جمله فرش، موکت و مبلمان کاربرد دارد.

نحوه عملکرد این دستگاه مبل‌شوی به این شکل است که ابتدا ترکیب آب و مواد شوینده را به سطح مورد نظر اسپری می‌کند. همزمان موتور مکنده دستگاه عمل کرده و محلول اسپری شده و آلودگی‌ها را به شکل کامل مکش می‌نماید. این فرآیند موجب می‌شود تا سطح مورد نظر به شکل کامل شستشو شده و همزمان خشک شود.

این دستگاه دارای نازل‌های کاملا حرفه‌ای به منظور استفاده‌های مختلف می‌باشد. یکی از این نازل‌ها نازل فرش و موکت این محصول است. این نازل به شکل کاملا تخصصی به منظور شستشو و خشک کردن انواع سطوح پرزدار از جمله فرش و موکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بخش پایینی این نازل تیغه‌ای متحرک تعبیه شده است که استفاده از آن را برای انواع فرش و موکت (از نظر تراکم و ارتفاع بافت ) ایده‌آل می‌سازد.

فرش و مبل شوی صنعتی کرشر

عملکرد دستگاه شستشوی مبل به این شکل است که آب و مواد شوینده را به سطح مورد نظر اسپری می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های برتر این دستگاه می‌توان به طراحی خاص و بهینه این دستگاه مبل‌شوی صنعتی اشاره کرد.

از جمله مشکلاتی که اکثریت دستگاه‌های صنعتی برقی با آن سر و کار دارند کنترل سیم یا کابل برق این دستگاه می‌باشد. این دستگاه با طرحی حرفه‌ای برای این مشکل هم چاره‌ای اندیشیده است به طوری که محلی برای قرار دادن سیم روی محفظه پشتی تعبیه شده است.

گاهی آلودگی‌ها به صورت تر یا مرطوب بوده و با خشک شدن بر روی پارچه لکه‌هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را تغییر می‌دهند. از بین بردن این لکه‌ها تنها با شستشو امکان‌پذیر می‌باشد. امروزه دستگاه شستشوی مبل یا مبل‌شوی در بسیاری از فضاها با هدف از بین بردن آلودگی‌های سخت و لکه‌های باقی‌مانده بر سطح مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این دستگاه‌ها امکان شستشوی مبلمان در محل قرارگیری آنها فراهم آمده است و نیاز به جابجایی آنها نمی‌باشد.

از برترین مزیت‌های دستگاه شستشوی مبل همزمان بودن شستشو و خشک کردن سطح می‌باشد. در مکان‌ها و سطوح پر تردد و نسبتا شلوغ، گرد و خاک و آلودگی‌های مختلف بیشتر از سایر مناطق وجود دارد، بدین منظور احتیاج داریم دستگاهی با سرعت و مکانیزه این آلودگی‌ها را پاک کند.

فروش دستگاه شستشوی مبل

نازل مبل شوی، فرش و موکت شوی SE4001 و SE5100 کارچر

برای استفاده از دستگاه SE4001 و SE5100نیاز به استفاده از نازل شستشوی مبل به صورت جداگانه می باشد. این نازل به شما در شستشوی حرفه مبل کمک خواهد کرد.

نازل فوم پاش کارچر با ظرفیت یک لیتر

نازل فوم پاش یا کف پاش کمپانی کرشر آلمان دارای ابعاد بسیار مناسب با قابلیت تنظیم زاویه ی اسپری فوم می باشد. این نازل دارای مخزن یک لیتری مواد شوینده بوده که برای سطوح و محیط های مختلفی مناسب است. نازل فوم پاش برای شستشو و نظافت اتومبیل بیشترین کاربرد را دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید