تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

چرا جاروهای شارژی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند؟

دلایل محبوبیت جاروهای شارژی

تمام جوانب زندگی انسان‌های امروزی، به سمت راحتی هر چه بیشتر پیش می‌رود. این راحتی همه جانبه بوده و تلاش روزافزون صنایع مختلف هم برای رسیدن به این هدف است. صنایع مختلف در تلاش هستند که زندگی انسان را تا حد امکان راحت کنند.

نظافت محیط کار و یا خانه، یکی از فعالیت‌های روتینی است که روزانه وقت زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. جاروهای شارژی هم حاصل این طرز فکر بوده و با به وجود آمدن آنها، کار نظافت خانه‌هایی که دائم نیاز به نظافت دارند، بسیار آسان‌تر از قبل شده است.

تفاوت‌های میان جاروی شارژی و جاروبرقی

جاروبرقی از اولین و مهمترین دستگاه‌های نظافتی در سراسر جهان است و این دستگاه را می‌توان در هر خانه‌ای پیدا کرد. همه ما با نحوه استفاده از آن آشنا هستیم. محصولات جدید در راستای پاسخ دقیقتر به نیازهای افراد طراحی و تولید می‌شوند.

در این مقاله ما برخی از مهمترین تفاوت‌های جاروبرقی و جاروی شارژی را بررسی می‌کنیم. در کنار این بررسی‌ها، این دو دستگاه با یکدگیر مقایسه نیز می‌شوند.

وزن سبک

جاروبرقی‌ها عموما برای نظافت کلی خانه به کار آمده و به دلیل قدرت بالای موتور آن وزن و اندازه دستگاه نیز بالا است. به دلیل سنگین بودن جاروبرقی‌ها، چرخ‌هایی در زیر آن تعبیه شده که با استفاده از این چرخ‌ها، دستگاه به راحتی روی تمامی سطوح حرکت می‌کند.

نظافت زیر وسایل خانه با استفاده از جاروی شارژی

مصرف کمتر انرژی

منبع انرژی جاروبرقی همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، برق می‌باشد. در حین نظافت به وسیله جاروبرقی، سیم آن باید به منبع انرژی متصل باشد تا بتوان نظافت محیط را انجام داد.

اما جاروهای شارژی، بدون کابل بوده و باعث شده تا به راحتی در میان وسایل منزل حرکت داده شود. بدون اینکه سیم دائم به پایه مبل یا میز گیر کند، می‌توان خانه یا محیط‌های دیگر را تمیز کرد.

به طور کلی میزان برق مورد نیاز برای شارژ این دستگاه در مقایسه با جاروبرقی بسیار کمتر بوده به همین منظور، کاربری آن مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

قدرت بالای جاروی شارژی

قدرت جاروی شارژی همانند بسیاری از وسایل نظافتی، قابل تنظیم است. قدرت این دستگاه را با داشتن سه مرحله انرژی و با توجه به میزان آلودگی محیط می‌توان انتخاب کرد.

مدت زمان استفاده از جاروهای شارژی از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت متغیر است. بدیهی است که در صورت استفاده از سطح انرژی بالای جارو، مدت زمان استفاده از آن نیز کاهش پیدا می‌کند.

برای مثال جاروی شارژی با کمترین میزان انرژی توان ۴۰ دقیقه کار دارد. این در صورتی است که در صورت استفاده از بالاترین حد انرژی، جاروی شارژی را برای ۱۱ دقیقه می‌توان استفاده کرد.

 

کاربری گسترده از جاروهای شارژی

جاروی شارژی، دستگاهی بسیار کاربردی است. این دستگاه برای خانه‌هایی که بچه دارند، بسیار مفید بوده و نظافت را بسیار آسان می‌کند. جاروهای شارژی، یکی از دستگاه‌هایی است که اخیرا محبوبیت زیادی در میان افراد به خصوص نسل جوان پیدا کرده است.

ابعاد کوچک و جمع و جور دستگاه

ابعاد جاروی شارژی بسیار کوچکتر از جاروبرقی بوده به همین منظور جابجایی و حمل و نقل آن آسان است. برخی از مدل‌های جاروی شارژی، دارای نازل تلسکوپی هستند که با استفاده از این نازل باعث می‌شود بتوان به راحتی زیر مبل و وسایل دیگر خانه را نظافت کرد.

ابعاد کوچک جاروی شارژی سبب شده که فضایی زیادی را اشغال نمی‌کند به همین منظور حتی در خانه‌های کوچک نیز می‌توان به راحتی فضایی را برای قرارگیری این دستگاه در نظر گرفت. علاوه بر آن، این جارو نظافت فضاهایی با دسترسی سخت را نیز تسهیل می‌کند.

نظافت با استفاده از جاروی شارژی

کارآیی سریع جاروی شارژی

جاروی شارژی برای استفاده سریع، بسیار کارآمد بوده و بدون فوت وقت به راحتی و با سرعت زیاد می‌توان از دستگاه استفاده کرد.

برای مثال اگر روی مبل یا زمین آشغال ریخته باشد به جای استفاده از جاروبرقی، می‌توان از جاروی شارژی استفاده کرد. همین امر نظافت را به کاری آسان و همچنین بسیار سریع بدل کرده است.

نظافت خودرو با استفاده از جاروی شارژی

یکی از محبوب‌ترین مزایای جاروی شارژی، امکان نظافت بسیار راحت خودرو است. تنها با استفاده از جاروی شارژی به راحتی می‌توان خودرو را در مدت زمانی کوتاه تمیز کرد. جاروهای شارژی معمولا نازل باریکی دارند که با تهیه این نازل، می‌توان فضاهای با دسترسی سخت را تمیز کرد.

کاربرد لوازم جانبی جاروی شارژی

جاروهای شارژی همانند دیگر دستگاه‌های نظافتی، لوازم جانبی گسترده‌ای دارد. با استفاده از این لوازم جانبی، کارآیی متفاوتی را می‌توان از دستگاه انتظار داشت. برس نرم، یکی از این لوازم جانبی جاروهای شارژی است.

با استفاده از این برس نرم، می‌توان سطوح مختلف را گردگیری کرد. طیف نازل‌ها و لوازم جانبی دستگاه گسترده بوده به همین دلیل با توجه به نیاز کاربر، می‌توان وسیله جانبی مناسب را خریداری کرد.

انعطاف پذیری بالا

یکی از مواردی که جاروهای شارژی را به دستگاهی محبوب بدل می‌کند، قابلیت انعطاف پذیری بالای آنها است. همانطور که قبل هم به این نکته اشاره شد، از بارزترین مزایای این دستگاه‌ها، انعطاف پذیری آنها بوده است.

انعطاف بالای جاروهای شارژی، باعث می‌شود طیف کارایی استفاده از آن افزایش پیدا کرده و نظافت نواحی بیشتری را از دستگاه انتظار داشت.

طراحی جاروهای شارژی تولید شده توسط شرکت کرشر، ارگونومیک بوده که امکان چرخش ۱۸۰ درجه‌ای لولای دستگاه را در اطراف وسایل خانه، امکان پذیر می‌کند.

جارویی بدون نیاز به کیسه

جاروهای شارژی، کیسه فیلتر نداشته و آلودگی‌ها در مخزن دستگاه جمع می‌شود. عدم نیاز به کیسه فیلتر، در هزینه‌های دراز مدت این دستگاه تأثیر به سزایی می‌گذارد. مخزن جاروهای شارژی قابل شستشو است، به همین دلیل به راحتی می‌توان از تمیز بودن آنها اطمینان پیدا کرد.

فیلتر جاروی شارژی

برخی از مدل‌های جاروی شارژی، دارای فیلتر هپا HEPA هستند. استفاده از این فیلترها در ساختار جاروی شارژی باعث می‌شود درصد بسیار زیادی از ذرات ریز آلودگی‌ها توسط این فیلتر جذب شود.

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید