تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

چطور از مبلمان، نگهداری کنیم؟

چطور از مبلمان، نگهداری کنیم؟

وسایل خانه مانند فرش‌ و مبل دائم در معرض سایش و پارگی قرار می‌گیرند. صنعت شستشوی مبلمان و وسایل خانگی، به یکی از بزرگترین شاخه‌های نظافتی در جهان تبدیل شده است به همین منظور استفاده از مبل‌شوی، امری منطقی است.

این امر نشان از اهمیت بالای نظافت این وسایل در بخش خانگی و همینطور صنعتی است. از بین بردن آلودگی‌ها، موی حیوانات، بوی نامطبوع از فرش و لوازم خانه، یکی از کارهایی است که انجام آن به خودی خود، کاری بسیار سخت است.

نظافت این دسته از وسایل کار تخصصی به حساب می‌آید. وسایل منزل باید حداقل یکبار در سال نظافت شوند. با این روش از نظافت، شما از شر مواد آلرژی‌زا خلاص می‌شوید و عمر وسایل خود را بالا می‌برید. به صورتی که در دراز مدت باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

در این مقاله ما برخی از فواید نظافت وسایل منزل با استفاده از مبل‌شوی را بررسی می‌کنیم.

افزایش طول عمر وسایل و صرفه‌جویی در هزینه‌ها در طولانی مدت

آیا می‌دانستتید که در صورت استفاده مداوم و اصولی از دستگاه مبل‌شوی، می‌توان عمر مفید وسایل منزل را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش داد؟

هرچه از لوازم خود بیشتر مراقب کنید، عمر طولانی‌تری خواهند داشت. هر چه آلاینده‌ها، طولانی‌تر روی مبلمان باقی بمانند، از بین بردن آنها به کار سخت‌تری بدل می‌شود.

تمیز کردن مرتب لوازم خانه به ظاهر آنها نیز کمک می‌کند. علاوه بر آن باعث جلوگیری از ماندگاری لکه‌ها شده تا به ظاهر مبلمان آسیبی وارد نشود. استفاده از یک مبل‌شوی حرفه‌ای، افزایش طول عمر مبلمان را تضمین می‌کند.

در صورت عدم استفاده از دستگاه مناسب، به مبلمان شما آسیب وارد می‌شود، پس انتخاب یک دستگاه مناسب از مهمترین اصول است. ممکن است خرید یک دستگاه مبل‌شوی حرفه‌ای، هزینه‌ای غیرمنطقی به نظر بیاید، اما در گذر زمان خلاف این موضوع ثابت می‌شود.

ذره‌های خاک مانند کاغذ سنباده عمل کرده و در واقع می‌تواند الیاف را ضعیف کند و باعث آسیب داخلی وسیله شود. اگر اجازه تجمع این ذرات را ندهید، وسیله شما نو به نظر رسیده و ماندگاری بالایی هم خواهد داشت.

کاهش ذرات آلرژی‌زا

اگر کوسن‌های روی مبل منزل را در روز جابجا کرده باشید، گرد و خاک برآمده از آنها را می‌توانید به راحتی مشاهده کنید. به خودی خود، این ذرات بی ضرر هستند. اما کسی که آسم، آلرژی یا بیماری زمینه‌ای دارد، این ذرات به مشکلات تنفسی منجر می‌شوند. با استفاده از دستگاه مبل‌شوی، می‌توان میزان این ذرات را محدود کنید.

چطور از مبلمان، نگهداری کنیم؟

کاربری مبل‌شوی برای از بین بردن بوی نامطبوع و بهبود کیفیت هوا

وسایل خانگی، در طول زمان بوی بد را به خود جذب می‌کنند. بوی حاصل از آشپزی، کشیدن سیگار و بوهای دیگر در بافت وسایل حبس می‌شوند. نظافت اصولی وسایل به این معنا است که بوی نامطبوع از بافت پارچه حذف می‌شود.

با هربار نشستن و استفاده از مبلمان، گرد و خاک و موی حیوانات در هوا پخش می‌شود. زمانی که میزان این ذرات در هوا افزایش پیدا کند، باعث آلرژی و مشکلات تنفسی می‌شود.

نظافت مبلمان تا عمق بافت انجام گرفته و پرز، شوره، گرد و خاک را که باعث به وجود آمدن انواع بیماری‌ها است، را از بین می‌برند. از بین بردن ذرات آلرژی‌زا، باعث بهبود کیفیت هوا و در نتیجه زندگی سالمتر برای شما و اعضای خانواده‌تان می‌شود.

بهتر کردن ظاهر وسایل خانه با استفاده از مبل‌شوی

زمانی که خاک و زباله برای مدت طولانی روی مبلمان جمع می‌شود، ظاهر خانه کثیف و کسل کننده به نظر می‌رسد و افراد تمایلی به نشستن روی آنها نخواهند داشت.

دستگاه‌های مخصوص این روش از نظافت، می‌تواند با سرهت زیاد و به راحتی لکه‌ها و آلودگی‌های را از بین ببرد. زمانی که مبلمان خود را برای زمانی طولانی تمیز نمی‌کنید، ظاهر زیبای آن هیچوقت بر نخواهد گشت.

روشی ایمن برای نظافت

دستگاه‌های تخصصی نظافت، طی چند سال اخیر و به خاطر مباحث مربوط به محیط زیست، تغییرات زیادی کرده است. خدمات نظافت پایدار روی آنها اعمال شده، که با این کار اثرات مخرب زیست محیطی، به حداقل می‌رسد.

دستگاه‌ها و شوینده‌ها، تأثیری مخربی روی حیوان خانگی شما نخواهد داشت. با استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توان از کودکان و حیوانات، نیز در برابر مضرات مواد شیمیایی محافظت کرد.

مقرون به صرفه

اگرچه تهیه این دستگاه ممکن است به نظر غیرمنطقی باشد، اما در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه است. استفاده از دستگاه مبل‌شوی، باعث صرف زمان کمتری برای نظافت خواهد شد.

همچنین آسیبی به وسایل وارد نمی‌شود و با یک نظافت اصولی، تمام کثیفی و آلودگی از آن پاک خواهد شد.

چطور از مبلمان، نگهداری کنیم؟

بهبود کیفیت هوا با استفاده از مبل‌شوی

اگر فردی در خانواده شما، دچار بیماری زمینه‌ای، آسم یا آلرژی باشد، داشتن وسایل تمیز در خانه بر کیفیت هوا بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

یک مبل‌شوی حرفه‌ای، توان تمیز کردن آلودگی‌های عمقی در وسایل داشته که همین امر باعث داشتن هوایی تمیزتر و حل مشکل مواد و ذرات آلرژی‌زا در هوا می‌شود.

آسیب کمتر به لوازم

استفاده از شوینده‌های غیر حرفه‌ای، باعث تخریب بافت مبل و از بین رفتن تدریجی آن می‌شود. پس برای جلوگیری از تخریب وسایل منزل خود، باید دقت بیشتری داشته باشید.

تعداد و میزان تمیز کردن وسایل خانه، به میزان استفاده شما از آنها و داشتن حیوان خانگی یا مسائلی دیگر، بستگی دارد.

از بین بردن لکه‌های ماندگار

اگر پس از لکه شدن وسایل، بالافاصله تمیز شود اثری از لکه باقی نمی‌ماند. گرچه حتی اگر لکه بلافاصله تمیز شود به عمق بافت پارچه نفوذ کرده که باعث جذب گرد و خاک می‌شود.

که در نهایت باعث باقی ماندن اثری بر روی سطوح و به خصوص آنهایی که رنگ روشن دارند، می‌شود. مبل‌شوی حرفه‌ای توان نظافت عمقی وسایل و همچنین از بین بردن لکه‌های ماندگار را دارد.

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید