تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

چطور با ویروس‌ها مقابله کنیم؟

چطور با ویروس‌ها مقابله کنیم؟

روزانه ما با ویروس‌ها و میکروب‌های مختلفی در زندگی روزمره درگیر هستیم. اما در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، مقابله با ویروس و میکروب‌ها، اهمیت بیشتری پیدا کرد. برخی این دوره را به نوعی انقلاب تشبیه کرده‌اند. رویارویی با افرادی که ویروس را مانند تهدیدی برای زندگی خود می‌دیدند، شرایط را به شدت تغییر داد.

امروزه پس از گذر از دوران پاندمی کرونا،‌ اهمیت مقابله با ویروس‌ها و میکروب‌ها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. برای این کار اقدامات زیادی می‌توان انجام داد. بخارشوی‌های حرفه‌ای و مکش دار، نمونه بارز دستگاهی است که توان ضدعفونی کردن محیط را دارد. نظافت با دمای بالا، روش مناسبی برای مقابله با میکروب‌ها و ویروس‌ها است.

بهداشت و نظافت از طریق استفاده از بخارشوی‌های حرفه‌ای و مکش‌دار

ویروس‌هایی مانند SARS-CoV-2 یا نوروویروس‌ها (ویروس عفونتی) ممکن است برای مدت طولانی روی سطوح سخت مانند فلز، سنگ، چوب، سرامیک، پلاستیک و کاغذ ماندگاری داشته باشند. در دمای بالا، ویروس‌ها کارایی خود را از دست می‌دهند. استفاده از بخارشوی روی سطوحی که میکروب یا ویروس وجود دارد، باعث از بین رفتن آنها می‌شود.

هنگام نظافت و همچنین برای از بین بردن میکروبها و ویروس‌ها می‌توان از بخارشوی حرفه‌ای استفاده کرد. بسته به نوع کاربری، بخار آب از طریق نازل و به صورت قطره‌ای با حداکثر دمای ۱۰۰ درجه و حداکثر فشار ۳ تا ۴ بار، از نازل خارج می‌شود.

شتاب پرتاب بخار آب، ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است. بنابراین بخار آب به تمامی درزها و ترک‌ها می‌رسد که نمی‌توان با برس‌ها یا حوله به آنها دسترسی داشت. با استفاده از این روش، فضاهایی با دسترسی سخت نیز به خوبی ضدعفونی می‌شوند.

برای مقابله اصولی با ویروس‌ها، نازل باید به راحتی روی سطح هدایت شود. قبل از استفاده، آلودگی‌های دیگر نیز باید از روی سطح جمع‌آوری شود. علاوه بر آن، سرعت درست نظافت با حداکثر میزان پاشش بخار آب، ۳۰ سانتیمتر بر ثانیه است.

از بین بردن ویروس‌ها با استفاده از دمای بالا

در صورت استفاده صحیح از دستگاه، بخارشوی‌ توان از بین بردن ویروس‌هایی مانند کرونا و آنفولانزا و همچنین ۹۹.۹۹٪ ویروس‌های بدون پوشش (ویروس‌های مقاومتر) را دارد. این قابلیت به محصولاتی نسبت داده می‌شود که توان غیرفعال کردن تمام ویروس‌ها را دارد. نظافت بدون استفاده از مواد شیمیایی، به دلیل اهمیت بحث بهداشت و محیط زیست در صنایع غذایی، هتلداری، سوپرمارکت‌ها، خانه سالمندان، بیمارستان‌ها، ادارات و مراکز عمومی انجام می‌گیرد.

۳۰ ثانیه بخاردهی با حداکثر میزان بخار، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ از ویروس‌ها را دارد. استفاده از بخارشوی با سرعت ۳۰ سانتیمتر بر ثانیه و حداکثر میزان بخار همچنین تماس مستقیم با سطح، نظافت ۹۹.۹۹ درصدی را امکان پذیر می‌کند.

تأثیرگذار، بدون استفاده از مواد شیمیایی

برای استفاده از بخارشوی‌، فقط به برق و آب نیاز است. از آنجایی که کارایی این دستگاه‌ها بدون مواد شیمیایی است، به افرادی که مشکلات تنفس دارند، آسیبی وارد نمی‌شود.

بخارشوی

استفاده از این دستگاه، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است. بخارشوی حرفه‌ای تمامی سطوح سخت را نظافت کرده و بدون نیاز به ماده شوینده، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بخارشوی مکش‌دار

بخارشوی مکش‌دار، برای نظافت انواع سطوح سخت مناسب است. با استفاده از ابزار جانبی مناسب، می‌توان کاربری‌های خاصی از دستگاه انتظار داشت. استفاده از مواد شوینده، برای پاک کردن لکه‌های بسیار سخت، امکان پذیر است. دستگاه برای از بین بردن بقایای آلودگی‌ها، برنامه شستشوی مخصوصی دارد که با استفاده از شلنگ مکش و لوله انجام می‌گیرد.

نظافت آشپزخانه

برای نظافت یراق آلات، کاشی‌های آشپزخانه، سطوح شیشه‌ای، گاز، سینک و هود می‌توان از بخارشوی استفاده کرد.

نظافت سرویس‌های بهداشتی

بخارشوی‌ها به درستی و کاملا بهداشتی کار نظافت را انجام می‌دهند. نظافت کاشی دیوار، شیشه، آیینه، پنجره، یراق آلات، کابین دوش، درزها و ترک‌ها با استفاده از بخارشوی‌، امکان پذیر است.

نظافت کف

بخارشوی‌ها حداکثر میزان نظافت و بهداشت را امکان پذیر می‌کند. این دستگاه‌ها با تمیز کردن کاشی‌ها، سطوح PVC، لمینت، پارکت رد هیچ ماده شیمیایی را بر روی سطح باقی نمی‌گذارد.

بهداشت، مهمترین موضوع است.

هنوز سویه‌های متفاوت ویروس کرونا در دنیا در حال گسترش است. انتقال ویروس، از طریق افراد صورت می‌گیرد. با انجام اندازه‌گیری‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که با رعایت بهداشت فردی، این زنجیره انتقال قطع می‌شود.

کارایی بخارشوی کرشر در رابطه با ویروس کرونا

بخارشوی قابلیت از بین بردن ۹۹.۹۹٪ باکتری‌های مرسوم در خانه را از سطوح سخت دارد. همانطور که در زمان پاندمی کرونا مواد ضدعفونی کننده وظیفه مراقبت اولیه را به عهده داشته،‌ بخارشوی‌ها وظیفه خود را در بحث بهداشت عمومی در خانه‌ها و برای مصارف تجاری و صنعتی انجام می‌دهند.

انجام تست‌ در محیط آزمایشگاهی

ویروس‌هایی مانند آنفولانزا و کرونا SARS-CoV-2 با دمای بالا، خنثی می‌شوند. از آنجایی که ویروس‌ها، میکروب یا موجود زنده نیستند، کارشناسان در مورد غیرفعال شدن ویروس‌ها نیز اعمال نظر می‌کنند. برای آزمایش و در فضای آزمایشگاهی، روی سطح ویروس را پخش کردند. پس از آن، سطح با استفاده از نازل دستی بخارشوی و پد حوله ای از جنس میکروفایبر، نظافت شد.

نتیجه آزمایش نشان داد که تا ۹۹.۹۹۹٪ ویروس‌ها با فشار بخار حداکثری و در زمان ۳۰ ثانیه از بین می‌روند. کمپانی کرشر برای مصارف خانگی همانند مصارف صنعتی، بخارشوی‌ها را مورد آزمایش قرار داد. بخار آب تولید شده از طریق آب گرم یا بویلر، تأثیری روی نتیجه نمی‌گذارد.

چگونه می‌توان در مقابله با عفونت، از خود و دیگران مراقبت کرد؟

برای مقابله با ویروس‌ها، رعایت مسائل بهداشتی امر بسیار مهمی است. این مسئله در موارد بهداشت شخصی  و بهداشت فضاهای عمومی بسیار اهمیت دارد.

مناسب استفاده مداوم

نظافت طولانی مدت با مواد شیمیایی، می‌تواند مشکلات تنفسی را برای افراد ایجاد کند. این موضوع با استفاده از بخارشوی حل می‌شود.

شما برای استفاده از بخارشوی به چیزی جز آب و برق نیازی ندارید. این دستگاه‌ها را می‌توان تقریبا به صورت نامحدود استفاده کرد. برخی از مدل‌های بخارشوی، امکان اضافه کردن آب در مخزن آن را در هنگام استفاده دارد.

افرادی که آلرژی دارند و والدینی که به راحتی نفس می‌کشند.

استفاده از بخارشوی برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند، از دو جهت مناسب است. در مقایسه مواد شوینده و بخار آب، هیچ ردی از مواد آلرژی‌زا با استفاده از بخارشوی در محیط باقی نمی‌ماند.

همچنین،‌ بخار آب باعث چسبیدن گرد و غبار شده که دلیل دیگری برای نبود ذرات آلرژی‌زا در محیط است. این موضوع به طور قابل توجهی بر کیفیت هوا و بوی محیط تأثیر گذاشته و فشار را از روی دستگاه تنفسی برمی‌دارد. برای خانواده‌‌هایی که بچه دارند، نبود مواد شوینده شیمیایی بسیار تأثیرگذار است.

بچه‌ها بر روی زمین چهار دست و پا راه می‌روند و دوست دارند اشیا را در دهان خود بگذارند. ری‌اکشن آلرژیک و خارش پوست که از آثار مواد شوینده بر روی سطوح باقی مانده‌ است در این حال وجود نخواهد داشت.

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید