تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع خودروسازی

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع خودروسازی

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع گوناگون

جاروبرقی صنعتی یک دستگاه نظافت صنعتی پر کاربرد و حرفه‌ای بوده که برای جارو کردن و جمع آوری انواع آلایند‌ه‌ها و آلودگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این دستگاه کاربردی در صنایع بزرگ و کوچک مختلف می‌توان استفاده کرد. فیلترهای استفاده شده در دستگاه‌های مکنده صنعتی، همه ذرات ریز و معلق را به خود جذب کرده و اجازه بازگشت ذرات را به محیط نمی‌دهد. به عبارتی محیط عاری از ذرات آلرژی زا و مضر می‌شود. همین امر باعث شده تا دستگاه با محیط زیست نیز سازگار باشد. وظیفه جاروبرقی صنعتی، جمع آوری انواع آلودگی‌های خشک و تر و انتقال این آلودگی‌ها به مخزن زباله است.

جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر

بهره‌گیری از دستگاه جاروبرقی صنعتی در صنایع خودروسازی

صنعت خودروسازی از صنایع بسیار مهم و مورد توجه در اکثریت کشورهای جهان است. در طول زمان و با پیشرفت زندگی ماشینی و همچنین افزایش چشمگیر جمعیت، صنعت خودروسازی یکی از پردرآمدترین صنایع در بسیاری از کشورهای بزرگ و پر جمعیت شد. بحث نظافت در این صنایع بسیار و به نسبت وسعت و بزرگی صنعت، مهم و قابل توجه می‌باشد.

در بخش رنگ آمیزی، رنگ‌های عموماً پودری در محیط و فضای اطراف پوشیده می‌شود. در اینجاست که یک دستگاه نظافتی مناسب مانند جاروبرقی صنعتی می‌تواند در جمع‌آوری و تمیز کردن این آلودگی قدرتمند و کاربردی باشد. براده‌های آهن و آلودگی‌ها مختلفی در چنین محیط‌هایی وجود دارد. در این گونه فضاها، به یک جاروبرقی قدرتمند برای انجام فرآیند نظافت نیازمند است.

صنایع خودرو سازی به دلیل اهمیت بالا و جایگاه مناسبی که در اقتصاد کشورها  دارد، می بایست همواره تحت نظارت و توجه خاص قرار بگیرد، بدین منظور استفاده از یک دستگاه برای انجام فرایند نظافت در این محیط های بسیا حساس، الزامی می باشد.

جاروبرقی مجتمع تجاری

فاکتورهای مهم و کاربردی در انتخاب دستگاه جاروبرقی

جاروبرقی صنعتی همانند سایر دستگاه‌های نظافتی در انواع مختلف و با کارایی‌ها و کاربردهای بسیار متنوع و مختلف تولید می‌شود. با توجه به نوع فعالیت، میزان و نوع آلودگی مورد نظر انتخاب می‌شوند، فاکتورهای دیگری نیز در انتخاب دستگاه مکنده صنعتی تأثیرگذار هستند که در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد.

با توجه به موارد استفاده جاروبرقی در صنایع خودروسازی، میزان قدرت موتور مکنده، حجم مخزن، تعداد موتور تعبیه شده بر روی دستگاه، نوع فیلتر به کار برده شده در دستگاه و مهم تر از همه میزان استفاده از جاروبرقی‌ها در انواع دائم کار نیز تولید می‌شوند که برای صنعت خودروسازی مناسب تر هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند بدون وقفه مدت زمان بسیار زیادی را به صورت دائمی روشن بوده و عملیات نظافت را انجام دهند، متفاوت می‌باشند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید