تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع سرامیک

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع سرامیک

کاربرد جاروبرقی صنعتی

تولید سرامیک، کاشی، ظروف چینی و بسیاری محصولات دیگر در کارخانجات باعث پدید آمدن انواع آلودگی‌های خشک و مرطوب در محیط می‌شود. این آلودگی‌ها هم از نظر زیبایی و هم فرآیند تولید، محیط کارخانه را دچار مشکل کرده و باعث اختلال در سلامت کارکنان مجموعه می‌شود. با توجه به موارد ذکر شده، می‌توان به اهمیت نظافت در این گونه محیط های صنعتی اشاره نمود.

در کارخانجات صنایع سرامیک سازی، بخش‌های مختلفی نظیر خطوط تولید، سالن‌های تولید، انبارها و همچنین محوطه‌هایی وجود دارند که می‌بایست به شکل کاملاً مکانیزه و حرفه‌ای تمیز شوند. تجهیزاتی مانند زمین‌شوی‌ها، جاروبرقی‌های سطلی صنعتی، دستگاه‌های شستشوی فشار قوی آب، جاروهای محوطه صنعتی (سوییپرها)، بخارشوی‌ها از جمله دستگاه‌های پرکاربرد و بسیار حرفه‌ای برای نظافت صنعتی در صنایع سرامیک می‌باشند.

جاروبرقی صنعتی سری IV 100/40

در این مقاله به نظافت محیط و ماشین آلات موجود در صنایع و کارخانجات سرامیک سازی با استفاده از دستگاه جاروبرقی خواهیم پرداخت. دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی، تجهیزاتی پرطرفدار، فوق‌العاده و بسیار حرفه‌ای برای جمع آوری انواع آلودگی‌های موجود در محیط و روی ماشین آلات می‌باشند. این تجهیزات صنعتی تنوع بالایی دارند. دستگاه مناسب استفاده در کارخانه‌های تولید کاشی و سرامیک، جاروبرقی آب و خاک است. در محیط علاوه بر گرد و غبار و خرده‌هایی که در حین تولید کاشی و سرامیک در محیط تولید می‌شود، ممکن است انواع آلودگی‌های مرطوب نیز وجود داشته باشد. دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی سطلی از لحاظ تعداد موتور، حجم مخازن، قدرت مکش، توان کاری، جنس بدنه و ابعاد دارای مدل‌های متنوعی می‌باشند.

جاروبرقی صنعتی سری iv

بهتر است در کارخانجات صنایع سرامیک سازی، از جاروبرقی به منظور استفاده نمایید که دارای حجم مخزن بزرگ، موتور قوی حتی موتور توربینی، توان مکش فوق العاده داشته باشد. حتی می‌توانید آلودگی‌های موجود بر روی تجهیزات، تسمه و نقاله را توسط مکنده صنعتی تمیز نمایید. برای نظافت صنعتی بخش‌ها و نواحی گوناگون در کارخانه، جاروبرقی دارای چرخ‌های روان و متحرک باشد. همچنین جنس خرطومی دستگاه باید مقاوم باشد تا در برابر عوامل مختلف دچار پارگی و صدمه نشود.

به علاوه جنس بدنه دستگاه مکنده باید به گونه‌ای باشد که در برابر عوامل و خطرات ناگهانی که ممکن است اتفاق بیفتد، از خود مقاومت نشان دهد. معمولاً جاروبرقی بدنه استیل، مناسب برای استفاده در صنایع سرامیک و کاشی مناسب است. حتماً قبل از خرید دستگاه جاروبرقی، با کارشناسان حوزه صنعت نظافت مشورت کرده تا بتوانند به بهترین دستگاه را متناسب با نیزا خود انتخاب کنید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید