تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارن تجارت در شبکه‌های اجتماعی

نظافت صنعتی فروشگاه

جاروبرقی AD4 ساخته شده توسط کمپانی کرشر آلمان دارای توانایی ویژه جمع آوری زباله‌های داغ است. فروش انواع جاروبرقی‌های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی کرشر آلمان با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله ارائه می‌شود.

جاروی خاک
جاروبرقی صنعتی
دستگاه جاروبرقی نیمه صنعتی
قیمت جاروبرقی
خرید جاروبرقی کارچر
جاروی صنعتی خاک

از جمله ویژگی‌های خاص اسکرابرهای کرشر می‌توان به امکان انتخاب بین دو نوع برس غلطکی و دیسکی اشاره کرد. کمپانی کرشر با در نظر گرفتن شرایط محیطی، نیازها و سلایق مشتریان تقریبا در تمامی مدل‌های اسکرابرهای خود امکان انتخاب بین این دو نوع برس را برای مشتری فراهم کرده است. در واقع برس‌های دیسکی برای سطوح صیقلی و فضاهایی با مساحت بالا بوده که سرعت نظافت بالاتری را نیاز دارند.

در مقابل اسکرابرهایی که برس غلطکی دارند، سرعت چرخش بیشتر و فشار بالاتری بر سطح وارد کرده و برای مکان‌هایی با آلودگی‌های عمقی و چسبنده که نیاز به نظافت عمقی دارد، مناسب می‌باشند. علاوه بر اینکه در اسکرابرهای برس غلطکی، قابلیت جمع آوری زباله نیز به قابلیت‌های دستگاه اضافه شده است. به طوری که مخزنی مجزا برای این عملیات پیش بینی شده و در حین شستشوی زمین به وسیله برس، تمامی زباله‌ها جمع آوری شده و به مخزنی مخصوص انتقال پیدا می‌کند.

دستگاه به صورت همزمان به عنوان یک اسکرابر که کاربری سوییپر را نیز دارد، عمل می‌کند. قابل ذکر است که حتی پس از خرید دستگاه و با توجه به شرایط محیط، تمایل و نیاز مشتری این امکان برای کاربر وجود دارد که با ارسال دستگاه به بخش خدمات پس از فروش و خرید باکس برس دیسکی یا غلطکی برس دستگاه را تعویض کند. به طور کلی ویژگی یاد شده امکانی است که تا امروز در سایر برندهای دستگاه‌های زمین شوی مقدور و میسر نبوده است.

برس اسکرابر

کاربرد دستگاه های زمین شوی شارژی در بیمارستان ها ، درمانگاه ها و مراکز پزشکی
گارانتی کارن تجارت = ضمانت در خرید
تلفن : ۰۲۱۵۴۰۹۱
وبسایت: http:/karcherco.ir

زمین شوی صنعتی
دستگاه اسکرابر
اسکرابر آنتی باکتریال

دستگاه زمین‌شوی صنعتی سرنشین دار مدل BD 50/70 R دارای امکانات فوق‌العاده‌ای بوده که در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد. این دستگاه دارای فضایی مخصوص برای حمل سبد تجهیزات نظافتی است. کاربر به راحتی می‌تواند انواع تی و جاروی دستی را بر روی بدنه اسکرابر نصب و حمل کند. محفظه قرارگیری باطری‌ها دسترسی خوبی داشته و تعویض آنها به سادگی امکان پذیر است. برخورداری از تیغه خشک کننده oil resistance که مقاومت بالایی داشته و ضد سایش بوده و با طراحی ویژه در جمع آوری آب کارایی بسیار بالایی دارد.

 

زمین شوی با راننده
قیمت اسکرابر سرنشین دار
خرید اسکرابر
اسکرابر
دستگاه اسکرابر
فروش اسکرابر
اسکرابر باطری دار
زمین شوی شارژی
زمین شوی karcher

کاربرد دستگاه های اسکرابر اداری در سازمان ها، شرکت ها و ارگان ها.

زمین شوی حرفه ای اداری
اسکرابر اداری
دستگاه اسکرابر صنعتی

از جمله ویژگی‌های خاص زمین‌شوی‌های کرشر، برخورداری از تیغه Oil resistant است. این تیغه ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند که منجر به افزایش کیفیت شستشو، جمع آوری آب به صورت کامل و بهبود عملکرد کلی زمین شوی می‌شود. تیغه‌های لاستیکی زمین شوی‌های کرشر آلمان از جنس Oil resistant، بسیار مقاوم، ضد سایش و کم اصطحکاک هستند. این تیغه‌ها نسبت به تیغه‌های لاستیکی استفاده شده بر روی سایر زمین‌شوها کاملا متفاوت بوده و طول عمر بسیار بالاتری دارند. تیغه‌های مذکور دارای شیارهای متعددی برای جمع آوری آب بوده که فاصله این شیارها از یکدیگر، ۱ سانتی متر است.

به این علت در مقایسه با سایر تیغه‌های لاستیکی دارای راندمان بسیار بهتر و بالاتری در جمع آوری آب هستند. به نحوی که پس از شستشو و جمع آوری آب توسط زمین شوی‌های کرشر، کوچکترین ردی از آب بر روی زمین باقی نخواهد ماند.  این تیغه‌ها دو لبه بوده و در صورت آسیب یک طرف تیغه لاستیکی، می‌توان از لبه دیگر آن استفاده کرد. نحوه قرارگیری این تیغه‌ها در قسمت عقب زمین‌شوی‌های کارچر به شکل محدب است. این نحوه قرارگیری، باعث افزایش راندمان کاری تیغه‌ها هنگام جمع آوری آب در مقایسه با تیغه‌های V شکل و U شکل می‌شود.

تیغه دستگاه زمین شوی

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید