تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه کارواش صنعتی

قیمت-کارواش-صنعتی

کارواش صنعتی

برای خرید کارواش صنعتی و یا استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش‌های قدیمی نظافت جای خود را به روش های نوین داده‌اند. کارواش‌های صنعتی به منظور برآورده کردن نیازهای نظافتی در صنایع گوناگون و به منظور حذف موثر، بهینه و مقرون به صرفه‌ی انواع آلودگی‌ها با استفاده از  فشار زیاد آب روانه بازار شدند. کارواش‌های صنعتی در انواع گوناگون طراحی، تولید می‌شوند و همان‌طور که از نامشان پیداست در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها کارکرد مشابهی دارند اما برتری آن‌ها نسبت به یکدیگر در حین استفاده مشخص می‌شود. میزان آب خروجی دستگاه و قدرت دستگاه از جمله تفاوت‌هایی هستند که در روند نظافت تاثیر بسزایی دارند. استفاده از دستگاه کارواش صنعتی مزایای زیادی دارد:

  • سازگاری کارواش صنعتی با محیط زیست به دلیل انجام شستشو با مقدار کم آب و مواد شوینده
  • قدرت فوق‌العاده واترجت و ارائه شستشو با کیفیت بسیار بالا
  • قیمت دستگاه کارواش صنعتی بسیار مناسب می‌باشد
  • امکان تنظیم فشار و عدم آسیب به موارد تحت شستشو
  • افزایش سرعت عملیات شستشو
  • کاهش نیاز به تعداد زیاد نیروی انسانی و افزایش بهره و بازده اقتصادی

ویژگی‌های دستگاه کارواش صنعتی

قابلیت تنظیم فشار دستگاه از جمله ویژگی‌های کاربردی دستگاه‌های کارواش صنعتی یا کارواش دستی می‌باشد که امکان انتخاب فشار کاری مناسب با نوع آلاینده‌ها و جنس سطوح را برای کاربر فراهم نموده و انجام انواع عملیات‌های نظافتی را برای کاربر فراهم می‌کنند. سیستم‌های محافظ که با هدف افزایش عمر مفید دستگاه و حفاظت از پمپ طراحی شده‌اند یکی دیگر از ویژگی های ایده‌آل دستگاه ‌های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی هستند. از جمله سیستم‌های محافظی که در دستگاه‌های واترجت استفاده می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم قطع‌کن خودکار
  • سیستم خاموش‌کن خودکار
  • تانکر ذخیره

یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه‌های کارواش صنعتی، مجهز بودن به مخزن مخصوص مواد شوینده است. البته نظافت با دستگاه‌های واترجت بدون استفاده از مواد شوینده هم به خوبی انجام می‌شود. مواد شوینده به دو صورت قابل ترکیب شدن با آب و یا تزریق در حین پاشش آب هستند. اگر مواد شوینده قبل از پمپ با آب ترکیب شوند، قطعا پمپ دارای طول عمر کمتری نسبت به کارکرد تنها با آب می‌باشد. ضمن آنکه از هر نوع مواد شوینده‌ای نیز نمی‌توان استفاده نمود چرا که باعث صدمه زدن به پمپ دستگاه می‌شود.

شیوه کار کارواش صنعتی

کارواش صنعتی یا شوینده فشار قوی وسیله‌ای است که جریان معمولی آب را دریافت کرده و به جریان آب با فشار و سرعت پاشش بسیار بالا تبدیل می‌کند. این دستگاه به یک پمپ مجهز است که وظیفه ایجاد جریان آب فشار قوی را بر عهده دارد و مهم‌ترین بخش واترجت صنعتی به شمار می‌آید. هر چه فشار آب خروجی از پمپ بالاتر باشد، قدرت آن در شکستن پیوند بین آلودگی و سطح بیشتر خواهد بود و عملکرد تمیزکنندگی بهتری خواهد داشت. یکی از مهمترین فاکتورهایی که به هنگام بررسی یک دستگاه واترجت صنعتی باید مورد بررسی قرار گیرد، توان موتور است. انرژی مورد نیاز برای عملکرد پمپ و ایجاد جریان فشار بالای آب توسط موتور تأمین می‌شود. مخزن گرم‌کننده‌ آب هم یکی از بخش‌های مهم کارواش صنعتی است. شستشوی موثر به تنهایی و با اتکاء بر فشار بالای آب امکان‌پذیر است اما در برخی مواد به ویژه هنگام مواجهه با آلودگی‌های روغنی و انواع رسوبات و جرم ناشی از مواد شیمیایی، استفاده از آب گرم می‌تواند عملیات شستشو را تا ۵۰% تسریع نماید. نازل کارواش  یکی از مهم‌ترین بخش‌های دستگاه واترجت صنعتی است که آب خارج شده از دستگاه، در آخرین مرحله از آن عبور می‌نماید.

قیمت دستگاه کارواش صنعتی

عوامل متعددی بر قیمت کارواش صنعتی تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می‌توان به برقی یا بنزینی بودن دستگاه اشاره کرد. نوع سوخت مصرفی تجهیزات کارواش، تاثیر مستقیمی بر قدرت دستگاه و میزان فعالیت ممتد آن دارد.

ایمنی

تجهیزات نظافتی در همه بخش‌ها قابل استفاده هستند اما در محیط‌هایی مانند داروسازی‌ها،  پتروشیمی‌ها و صنایع وابسته “ایمنی” بسیار اهمیت دارد. بهتر است در چنین محیط‌های حساس و خطرناکی از واترجت‌های ضدانفجار استفاده شود. قیمت واترجت‌های ضدانفجار از نمونه‌های معمولی آن بسیار بالاتر است ولی استفاده از آن‌ها در برخی صنایع بسیار ضروری است.

کارواش آب‌گرم یا آب‌سرد؟

از دیگر عوامل تاثیر‌گذار و مهم در خرید کارواش صنعتی، دمای آبی است که دستگاه برای نظافت و شستشو استفاده می‌کند. کارواش‌های آب‌گرم از مخزنی به نام “بویلر” برای افزایش دمای آب ورودی استفاده می‌کنند. آب‌گرم در زمان خارج شدن از دستگاه به سطح کثیف برخورد می‌کند و ساختار مولکولی آلودگی‌ها را سست می‌کند و باعث از بین رفتن آلودگی و ضدعفونی شدن سطح موردنظر می‌شود. کارواش‌های آب‌سرد این ویژگی را ندارند و آب خروجی با فشار و دمای پایین به سطح می‌رسد.

قابل حمل بودن

عامل دیگری که بر قیمت واترجت تاثیرگذار است قابل حمل بودن دستگاه است. برخی کارواش‌ها با بهره‌گیری از طراحی خاص و ارگونومیک قابلیت حمل و نقل راحت را برای مصرف‌کنندگان فراهم آورده‌اند تا بتوان از آن‌ها با سهولت حداکثری در هر محیطی که احتیاج به نظافت دارد، استفاده کرد. در مقابل، کارواش‌های ثابت هستند که قابلیت حمل و نقل ندارند ولی دارای قدرت فوق‌العاده‌ای هستند. این دستگاه‌ها در محیط‌هایی که نیاز به جابه‌جایی نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده رسمی کرشر آلمان، فروش دستگاه‌های کارواش صنعتی را بر عهده دارد. تمامی محصولات دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انوع محصولات کمپانی Kärcher آلمان با شرکت کارن تجارت بهین تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان به منظور راهنمایی و مشاوره درباره انواع محصولات صحبت نمایید.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G، با بدنه قدرتمند و فشار ۲۰۰ بار با قابلیت گرم کردن آب تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد را داشته و برای  استفاده سیار و یا برای فضاهایی که دسترسی به برق شهری ممکن نباشد، مناسب است.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 9/20 Classic

واترجت آب گرم مدل HDS 9/20 Classic دستگاهی مستحکم و قابلیت اطمینان است. این دستگاه نسبت قیمت به عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 10/20-4 MX

واترجت آب گرم مدل HDS 10/20-4 MX با داشتن حلقه شلنگ، شلنگ فشار قوی ۲۰ متری و موتور ۴ قطبی که با آب خنک می‌شود، قوی ترین پاک کننده فشار قوی آب گرم سه فاز در کلاس متوسط کارچر به حساب می‌آید.

واترجت صنعتی کارچر مدل HD 9/20-4 Classic

واترجت صنعتی کارچر مدل HD 9/20-4 Classic، از سری واترجت‌های صنعتی این کمپانی آلمانی محسوب می‌شود. نرخ خروجی آب از این واترجت ۹۰۰ لیتر در ساعت است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید