تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

۴ دستگاه حرفه‌ای نظافتی مناسب محیط شما

۴ دستگاه حرفه ای و کاربردی که برای نظافت محیط کسب و کار شما مناسب است

آیا می خواهید که محیط کسب و کارتان را بدون اتلاف زمان، راحت، با صرفه جویی در هزینه و به صورت کاملاً بهینه و مکانیزه نظافت و شستشو نمایید؟

اگر جوابتان بله است می توانیم استفاده از تجهیزات حرفه ای نظافت و شستشو را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم. این تجهیزات نظافتی قادرند محیط کار شما را به شکل کاملاً مکانیزه و در حداقل زمان ممکن نظافت نمایند. در این مقاله به ۴ دستگاه حرفه ای، کاربردی و فوق العاده به منظور انجام امور نظافتی محیط کسب و کار شما اشاره می نماییم:

دستگاه های اسکرابر ( زمین شوی )

اگرچه استفاده از سطل و تی ممکن است ارزان به نظر برسد، اما این روش نظافتی مشکلات بسیار زیادی دارد. از جمله پیچیده بودن فرایند نظافت، پخش کردن آلودگی در محیط، خطر لغزش سطوح و عدم بهداشتی شدن محیط و بسیاری موارد دیگر. خوشبختانه امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه نظافتی به منظور نظافت محیط خود استفاده می نمایند. یکی از این دستگاه ها، دستگاه اسکرابر یا زمین شوی می باشد. این تجهیزات مکانیزه فوق حرفه ای قادرند انواع سطوح سنگ، سرامیک، اپوکسی و سیمان را شستشو و به طور همزمان خشک کنند و دیگر اثری از ردپا بر روی سطح باقی نمی ماند. طرز کار این دستگاه بدین گونه است که ترکیب آب و مواد شوینده بر روی سطح ریخته شده، سپس به وسیله برس هایی که در بخش جلو و پایین دستگاه قرار دارند، سطح برس زده شده و تمامی آلودگی ها که به صورت محلول می باشد، توسط سیستم مکش قدرتمند دستگاه به مخزن آب کثیف انتقال داده می شود. لازم به ذکر است این تجهیزات به صورت دستی و سرنشین دار موجود می باشند که برای سازمان و اداره خود نوع دستی دستگاه توصیه می شود.

دستگاه های سوییپر صنعتی ( جاروب )

اگر شرکت یا سازمان شما محوطه ی بزرگی دارد، به منظور نظافت انواع آلودگی های خشک، گرد و غبار، مواد پلاستیکی و… می توانید از دستگاه های سوییپر یا جاروی محوطه استفاده نمایید. این تجهیزات نظافتی به منظور جمع آوری آلودگی ها از برس و سیستم مکنده استفاده می کنند. بدین صورت که زباله ها توسط برس ها به سیستم مرکزی دستگاه سوییپر انتقال داده شده و سپس به وسیله برس مرکزی تمامی آلودگی ها به مخزن زباله انتقال داده می شوند. معمولاً در محوطه ی سازمان ها و شرکت ها از دستگاه های نوع دستی استفاده می شوند، ولی در کارخانه ها و انبارها و شهرها از دستگاه های سوییپر با راننده استفاده می شوند.

دستگاه های بخارشوی

دستگاه های بخارشوی به علت قدرت فوق العاده خود در نظافت انواع آلودگی های بسیار سخت و چسبنده، بسیار محبوب و پراستفاده می باشند. این تجهیزات حرفه ای قادرند به وسیله بخار با فشار و درجه حرارت بالا انواع چرک ها و آلودگی های چسبنده را تحریک کرده و سپس به وسیله سیستم مکنده خود، تمامی آلودگی ها را به مخزن آب کثیف خود منتقل نمایند. روغن، چربی یا گریس و … به وسیله دستگاه بخارشوی به راحتی از بین می روند. به منظور تنظیم میزان فشار بخار پاشش شده، دستگاه دارای دکمه ای بر روی بدنه خود می باشد. همچنین در دستگاه های امروزی مخزنی به منظور پاشش مواد شوینده برای شستشوی با کیفیت تر انواع سطوح در نظر گرفته شده است. دستگاه های بخارشوی ها دارای نازل های تخصصی و حرفه ای به منظور نظافت و ضد عفونی کردن انواع سطوح می باشد. اگر هم در در محیط خود حشرات موذی وجود دارند، به راحتی با دستگاه های بخار شور می توانید آن ها از بین ببرید.

دستگاه های فرش، موکت و مبل شوی

در سازمان ها، شرکت ها، هتل ها و بسیار اماکن دیگر بسیاری از سطوح با فرش و موکت پوشیده شده است. همچنین مبلمان و صندلی و تابلو فرش در محیط وجود دارد که می بایست آن ها  را نظافت و شستشو نمایید. ما به شما استفاده از دستگاه های فرش و مبل شوی را پیشنهاد می نماییم. این تجهیزات نظافتی دارای نازل مخصوص شستشوی سطوح فرش، موکت و سرامیک می باشند. روند کار دستگاه بدین شکل است که آب و مواد شوینده ( که به شکل مایع یا قرص است ) را در مخزن دستگاه ریخته و ترکیب آب و مواد شوینده بر روی سطح و عمق سطوح پرزدار پاشش شده و سپس به وسیله سیستم مکنده، تمامی آلودگی ها از سطح و عمق سطوح فرش و موکت بیرون کشیده می شود و به مخزن اب کثیف انتقال می یابد. دیگر با استفاده از این تجهیزات کاربردی، نگرانی ای بابت آسیب دیدن پرزها یا تار و پود سطوح فرش و موکت نخواهید داشت. لازم به ذکر است که دستگاه های شستشوی فرش و موکت دارای نازل یا کیت مخصوص به منظور شستشوی مکانیزه مبلمان و صندلی می باشند که قطر آن ها نسبت به نازل کف کوچکتر می باشد. به علاوه این نازل قادر است مبل و صندلی شما را فارق از هر نوعی که باشد نظافت و شستشو نماید.

نوع دیگر دستگاه ها، واترجت های صنعتی هستند که برای شستشوی هر سطحی بسیار مناسب هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید