تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شرکت‌های خدماتی

شرکت های-خدماتی

استفاده از دستگاه‌های نظافتی کرشر توسط شرکت‌های خدماتی

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای دستگاه‌های نظافت صنعتی، استفاده توسط شرکت‌های خدماتی می‌باشد. این شرکت‌ها ارائه دهنده انواع خدمات نظافتی در محیط‌های مختلف بوده که از اصلی ترین مشتریان دستگاه‌های نظافتی نیز هستند.

مشتریان کارچر

کمپانی کرشر آلمان به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان مشتریان بسیار زیادی دارد. کرشر آلمان با در نظر گرفتن نیازهای مصرف کنندگان مختلف دستگاه‌های خود را منطبق با نیاز آنها می‌سازد. مسلماً دستگاه‌های نظافتی که برای استفاده توسط شرکت‌های خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند که در ادامه درباره آنها صحبت می‌کنیم.

دوام دستگاه‌های نظافتی صنعتی

یکی از مهمترین الزامات یک دستگاه نظافتی که توسط شرکت‌های خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دوام و کارایی بالای آن است. از آنجا که این دستگاه‌ها توسط شرکت‌های خدماتی به طور مداوم و تمام وقت مورد استفاده قرار می‌گیرند در صورت وجود هرگونه اشکال در آنها هزینه توقف کار برای شرکت‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد. به همین دلیل است که کرشر در تولید دستگاه‌های خود از بهترین متریال و نوین‌ترین طراحی‌ها بهره می‌برد تا کمترین میزان خرابی را داشته باشند.

همچنین کارچر تا حد امکان سعی می‌کند بخش‌های مختلف دستگاه‌های خود را بدون استفاده از مدارهای الکتریکی و به شکل مکانیکی تولید کند. زیرا در این حالت احتمال خرابی دستگاه بسیار کمتر می‌شود. همین ویژگی باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های خدماتی در سراسر جهان از دستگاه‌های کارچر استفاده کنند. همچنین برخی از دستگاه‌های کرشر در مناطقی مشغول به فعالیت هستند که در صورت خرابی هزینه بسیار زیادی برای شرکت خدماتی استفاده کننده وجود خواهد داشت. برای مشاهده ویدیو استفاده از دستگاه‌های کارچر در خط راه آهن بام اروپا در سوئیس اینجا کلیک کنید.

حمل و نقل دستگاه‌های نظافت صنعتی

با توجه به جابجایی زیاد دستگاه‌های نظافتی توسط شرکت‌های خدماتی به منظور استفاده از آنها در مکان‌های مختلف، یکی از اصلی‌ترین الزامات آنها را می‌توان سهولت در حمل و نقل دانست. کرشر آلمان نیز به همین منظور دستگاه‌های خود را با کمترین ابعاد ممکن، توزیع وزنی مناسب، چرخ‌های روان و بزرگ، جایگاه قرار گرفتن لوزام و تجهیزات و طراحی ارگونومیک، تولید کرده است. همین موضوع از اصلی‌ترین نقاط قوت محصولات کارچر است.

هزینه‌های عملیاتی بسیار کم

با توجه به کارکرد طولانی مدت دستگاه‌های نظافتی توسط شرکت‌های خدماتی، هزینه‌های عملیاتی آنها موضوع بسیار مهمی می‌باشد. از همین روی کارچر آلمان محصولات خود را به شکلی طراحی و ساخته است که کمترین هزینه‌های عملیاتی را داشته باشند. یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های دستگاه‌های نظافتی معمولا هزینه استفاده از منابع مختلف توسط آنها می‌باشد. با مطالعه دقیق محصولات کارچر به زودی متوجه خواهید شد که این دستگاه‌ها کمترین میزان مصرف برق، آب و مواد شوینده را دارند. لازم به ذکر است که این کمپانی به همین منظور تکنولوژی‌های جدید بسیاری از جمله حالت eco و یا chem بر روی محصولات خود به کار می‌گیرد.

تکنولوژی eco کرشر

با قرار دادن دستگاه بر روی این حالت، کلیه فعالیت‌های دستگاه به شکل خودکار بر روی بهینه‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرند. همین موضوع استفاده از منابع را تا حد قابل توجهی کاهش داده و موجب کمتر شدن هزینه‌های عملیاتی دستگاه می‌شود.

تکنولوژی chem (اسکرابر)

این تکنولوژی که بر روی برخی از زمین‌شوی‌های کارچر به کار رفته است، امکان تغییر غلظت مواد شوینده را در حین انجام کار به شما می‌دهد. به این معنی که در زمان رسیدن به سطوح آلوده تر می‌توانید میزان مواد شوینده را افزایش داده و در زمان شستشوی محیط‌های که تمیزتر هستند، این میزان را کمتر کنید. همین ویژگی میزان مصرف مواد شوینده و متعاقبا هزینه‌های عملیاتی اسکرابرهای کرشر را به شدت کاهش می‌دهد.

خدمات پس از فروش مناسب

از دیگر الزامات هر دستگاه صنعتی بهره‌گیری از خدمات پس از فروش مناسب می‌باشد. مخصوصا این مهم برای شرکت‌های خدماتی بسیار تأثیر گذار است. زیرا در زمان نیاز دستگاه به سرویس اگر دستگاه به مدت زیادی از چرخه کار خارج شود می‌تواند هزینه بسیار زیادی را به شرکت تحمیل کند. از همین روی کمپانی کرشر آلمان دستورالعمل‌ها و رویه‌های بسیار سختگیرانه‌ای را برای ارائه خدمات پس از فروش تبیین نموده است که تمامی نماینده های رسمی کارچر در سراسر دنیا ملزم به رعایت آنها هستند. کارن تجارت نیز با رعایت همین استانداردها سعی در ارائه خدمات پس از فروش متناسب با نام این شرکت را دارد.

امکان استفاده از دستگاه‌ها برای انجام امور نظافتی

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد نیاز برای شرکت های مختلف امکان استفاده از یک دستگاه به منظور انجام انواع امور نظافتی می‌باشد. به همین دلیل کرشر آلمان دستگاه‌های خود را به شکلی طراحی می‌کند که بتوانند امور نظافتی مختلفی را انجام دهند. برای مثال انواع جاروبرقی صنعتی و یا بخارشوی صنعتی کارچر دارای انواع نازل‌ها می‌باشند که برای استفاده در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. و یا سوییپر شهری کارچر که می‌تواند با نصب تجهیزات ویژه‌ای به عنوان لودر و یا برف روب نیز از آن استفاده کرد. انواع واترجت صنعتی کارچر نیز می‌تواند با استفاده از نازل‌های مختلف به منظور لایه برداری و یا انجام کارهای دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید