تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت شهرک‌های صنعتی با سوییپر صنعتی

نظافت شهرک های صنعتی توسط دستگاه سوییپر صنعتی

دستگاه سوییپر صنعتی مناسب برای نظافت شهرک های صنعتی

دستگاه سوییپر یا جاروی محوطه، یک وسیله کاربردی، موثر و مکانیزه به منظور نظافت صنعتی محوطه هایی با وسعت و متراژ بالا است. این دستگاه ها قابلیت جمع آوری آلودگی ها مانند گرد و غبار و زباله های درشت و ریز از روی سطوح کف را دارند. نوع سوییپر صنعتی مورد استفاده در محیط های شهری و شهرک های صنعتی به صورت سرنشین دار و با ابعاد بزرگ و در محوطه های ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی، کارگاه های صنعتی از مدل های کوچکتر یا دستی استفاده می باشد.

سوییپر های صنعتی بسته به مدل و کارایی دارای انواع گوناگونی بوده و هر دستگاه دارای راندمان کاری متفاوتی است. شیوه عملکرد این دستگاه بدین صورت است که برس های تعبیه شده در جلوی دستگاه که به صورت دوار می چرخند، گرد و غبار و زباله ها را به سمت داخل و در قسمت میانی دستگاه هدایت می کند، سپس برس مرکزی دستگاه، آلودگی ها را به داخل مخزن مکش می کند.

این محصولات می توانند به صورت تک، دو و و سه برسه ارائه شوند. تعداد برس بسته به نوع دستگاه متفاوت است. این دستگاه مکانیزه نظافت صنعتی، قدرتمند ترین ابزار در نظافت و جارو کردن سطح محوطه ها، سطوح گسترده و حتی مساحت های کوچک را هم نیز دارد.

سوییپر صنعتی قیمت

نظافت شهرک های صنعتی توسط دستگاه سوییپر

در بخش فوق در مورد کلیات و عملکرد دستگاه سوییپر صنعتی صحبت کردیم. حال در ادامه به کاربرد استفاده از این دستگاه ها برای نظافت شهرک های صنعتی خواهیم پرداخت.

شهرک های صنعتی محیط هایی گاملاً بزرگ با انواع زباله های متفاوت و ریز و درشت صنعتی می باشند. در نظافت این گونه محیط ها قاعدتاً استفاده از شیوه های سنتی نظافت مانند جارو های دستی و استفاده از نیرو های انسانی زیاد مشکلات متعددی ایجاد می نماید.

از جمله این مشکلات می توان به زمانبر و خسته کننده بودن و همچنین هزینه ی بالاتر اشاره کرد. دستگاه سوییپر صنعتی یا همان جاروب محوطه فرایند نظافت را برای آسان کرده است. سوییپر ها در انواع دستی و سرنشین دار استفاده می شوند که پیشنهاد ما برای محیط های بزرگ مانند شهرک های صنعتی، انواع سرنشین دار می باشد.

در نظر داشته باشید که سوییپر ها نیز در اندازه های مختلف و با حجم مخازن متفاوت تولید و روانه بازار می شوند که در انتخاب آن به نسبت وسعت محیط مورد استفاده می بایست توجه کافی را داشته باشیم. حجم مخازن سوییپرهای صنعتی به منظور نظافت شهرک های صنعتی حجیم و بزرگ می باشد.

معابر پر رفت و آمد، کناره ی باغچه ها، گوشه ها و … از جمله بخش هایی هستند که سوییپر صنعتی به نحو احسن فرآیند نظافت آن ها را به راحتی انجام می دهد.

سوییپر شهری کرشر

دلیل استفاده از سوییپر صنعتی در نظافت محیط های وسیع

به طور کلی طراحی دستگاه سویپر به گونه ای است که سطح بالایی از ایمنی را ارائه نموده و خطر خاصی برای کارکنان و سایر افرادی که ممکن است در نزدیکی دستگاه باشند، ایجاد نمی کند.

برای نظافت شهرک های مسکونی معمولا از سوییپرهای سرنشین دار استفاده می شود. در طراحی این سوییپرها غالبا مسائل ارگونومیک در تمامی بخش ها خصوصا محل نشستن کاربر و فرمان هدایت در نظر گرفته شده و در نتیجه بروز مشکلاتی نظیر پشت درد، کمر درد و زانو درد در کاربران به حداقل می رسد.

همچنین مدل های پیشرفته تر سوییپر دارای مکنده‌های مخصوص ذرات ریز می باشند که در نتیجه از بلند شدن گرد و غبار هنگام فرایند نظافت صنعتی جلوگیری کرده و بدین ترتیب از بروز بیماری های تنفسی و ناراحتی های چشمی برای کاربران و مراجعه کنندگان شهرک های صنعتی جلوگیری می نماید.

 

مطالب مرتبط:
قیمت دستگاه سوییپر

سوییپر کارچر مدل MIC 35

سوییپر کارچر مدل MIC 35 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

سوییپر کارچر مدل MIC 42

سوییپر کارچر مدل MIC 42 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

سوییپر مدل MC 250 کارچر

دستگاهی همه چیز تمام:‌ سوییپر جاروی مدل MC 250 سازگار با محیط زیست با عملکرد مکش، حداکثر راحتی و رانندگی در همه مناطق شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید