تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربردهای مختلف واترجت

کاربرد واترجت

کاربرد واترجت

داشتن یک حیاط بزرگ، بسیار دل نشین بوده چرا که می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید ماشین خود را بشویید یا بر روی آن کار کنید، آتشی روشن کرده و مشغول کباب کردن شوید و در کنار دوستان خود اوقات خوشی را رقم بزنید. با ساخت یک عرشه یا یک سطح مسطح می‌توانید آن را دل نشین تر نیز کنید. یکی از ایرادات و مشکلات وارد بر این موضوع تمیز کردن و پاک سازی محیط پس از این گونه تفریح ها می‌باشد. در این بین برخی لکه‌ها بسیار غلیظ بوده و با هر میزان تلاش و ماده شوینده نیز قابل رفع نمی‌باشند.

بدین دلیل شما نیاز خواهید داشت که یک واترجت برای این منظور تهیه کنید. یکی از کاربردهای واترجت از بین بردن لکه‌های سخت در سطوح مختلف است. این وسیله نه تنها باعث می‌شود به راحتی از شر لکه‌های غلیظ رهایی یابید بلکه این کار را در کسری از زمان مورد نیاز برای پاکسازی دستی انجام می‌دهد. نحوه کار واترجت خیلی راحت بوده و به راحتی در یک کتابچه کوچک قابل توضیح و تشریح می‌باشد. به برخی از این موارد نگاهی خواهیم انداخت:

چگونگی شستشوی کباب پز به وسیله دستگاه واترجت

تمیز کردن کباب پز پس از استفاده کار بسیار خسته کننده‌ای می‌باشد. خلاص شدن از تمام روغن و چربی‌های سوخته شده بر سطح و عمق کباب پز به یک کابوس شبانه برای من تبدیل شده است. ساده‌ترین روش ممکن برای تمیز کردن کباب پز، استفاده از واترجت بود. ولی چند نکته قبل از شستن کباب پز با استفاده از دستگاه واترجت وجود دارد که باید رعایت شود. بر اساس نوع کباب پز شما، ابتدا باید منبع برق یا گاز طبیعی تغذیه کننده آن را جدا کنید.

تمیز کاری چربی‌ها و روغن‌های کم غلظت را با زاویه ۴۵ نوک نازل واترجت انجام دهید و حتی توصیه می‌شود از یک مایع ضد چربی قوی برای این کار استفاده کنید. در ابتدا به مدت ۵ دقیقه به محلول ضد چربی فرصت دهید که بر روی سطوح قرار گیرد و کار خود را انجام دهد، سپس نازل را با زاویه ۱۵ درجه به منظور زدودن چربی‌های قوی تر بر روی سطح اسپری کنید. پس از اینکه از شر دود و چرک رهایی یافتید، نازل واترجت را با زاویه ۴۵ درجه به منظور شستشوی کباب پز مورد استفاده قرار دهید.

نظافت ماشین با کارواش دستی

چگونگی شستشوی خودرو با دستگاه واترجت

یکی از بارزترین کاربرد واترجت شستشوی خودروهاست. زمانی که ازدستگاه واترجت برای شستشوی خودرو استفاده می‌کنید ابتدا فقط از آب بدون هیچ افزودنی دیگر به منظور زدودن گرد و غبار و گل و لای استفاده کنید. پس از آن می‌توانید به طور دستی و بر اساس روش مصرف شوینده، مقداری شوینده به آن اضافه کنید. سپس از واترجت در فشار پایین برای آب کشیدن ماده شوینده بهره بگیرید. همچنین همیشه به یاد داشته باشید که زیر خودرو را نیز مورد شستشو قرار دهید.

چگونگی شستشوی سطوح چوبی با واترجت

شما همچنین می‌توانید سطوح چوبی را با دستگاه واترجت بشویید که شامل کف‌های چوبی، نمای جانبی، پله‌ها، حصار چوبی و حتی مبلمان چوبی در فضای باز می‌باشد. فقط به یاد داشته باشید که از نازل کم فشار برای این اقلام بهره بگیرید چرا که که نازل‌های پر فشار به قدری قوی هستند که باعث آسیب رساندن به چوب می‌شوند. همچنین نفوذ آب با فشار بالا به بافت چوب باعث خم شدگی، شکاف و فاسد شدن چوب می‌شوند. به همین دلیل هیچ گاه در مواقع شستشوی سطوح چوبی نباید به طور همزمان از دستگاه‌های واترجت به همراه ماده شوینده استفاده کنید.

کارواش دستی آب سرد

چگونگی شستشوی فلز با واترجت

کاربرد واترجت در شستشوی سطوح فلزی نیز انکارناپذیر است. شما از تمام مزایای دستگاه واترجت خود برای شستشوی سطوح فلزی خود بهره خواهید برد. شما در کنار استفاده از این دستگاه برای اجاق کباب پز می‌توانید برای تمیزکاری انواع مختلف سطوح فلزی اعم از حصار فلزی، سقف‌های فلزی، سیستم‌های زهکشی و هر چیز فلزی دیگری با استفاده از نازل‌های پر فشار بهره ببرید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که بیش از حد دستگاه واترجت را به سطح مورد نظر نزدیک نکنید چرا که ممکن است منجر به ایجاد سایش و خراش بر روی آن شود.

چگونگی شستشوی سطوح بتنی و آجری با واترجت

تمیزکاری کف گاراژ، معبرهای آجری و بتنی اغلب کار سختی می باشد. پاکسازی روغن و چربی های غلیظ از این سطوح با استفاده از نازل پر فشار به کمک ماده شوینده امروزه امکان پذیر می باشد. معمولا رشد گیاهان در بین آجرها در حیاط برای من آزاردهنده می‌باشد.

کاربردهای دیگر واترجت

کاربرد واترجت در اگر شما یک قایق داشته باشید قطعا از مشکلات مربوط به نگهداری و تمیزکاری آن با خبر خواهید بود. همچنین به علت اینکه معمولا قایق‌ها از قطعات مختلف فلزی، چوبی، شیشه‌ای، فایبرگلاس ساخته شده‌اند به منظور تمیزکاری آنها به یک دستگاه شوینده انعطاف پذیر با تنوع بالا مانند دستگاه‌های واترجت نیاز خواهید داشت که برای تمیزکاری سطوح مختلف مناسب باشد. اگر شما یک استخر یا جکوزی دارید نیز این دستگاه به علت تولید آب گرم و بخار، گزینه بسیار خوبی برای تمیزکاری این محل‌ها می‌باشد. با استفاده از این دستگاه از ایجاد جلبک و باکتری بر روی سطوح در امان خواهید بود و سطوح مورد نظر عاری از میکروب می‌باشند.

خلاصه

همانطور که می‌بینید، کاربرد واترجت به یک سطح و یک وسیله محدود نمی‌شود و شما از دستگاه‌های واترجت برای تمیزکاری تمام موارد بالا می‌توانید استفاده کنید. همچنین دیوارهای گچی، کف سازی ها به همراه سایر وسایل خانه شما با این دستگاه قابلیت پاکسازی دارند. فقط باید مراقب باشید که از فشار مناسب برای نازل بهره بگیرید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید