تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابر (زمین‌شوی، کفشوی صنعتی) چیست؟ کاربرد اسکرابر و انواع مختلف آن

انواع اسکرابر

اسکرابر (کف‌شوی صنعتی، زمین‌شوی صنعتی) چیست؟

اسکرابر، کف‌شوی و یا زمین‌شوی صنعتی، که به عنوان اسکرابر اتوماتیک نیز شناخته می‌شود، نوعی دستگاه تمیز کننده کف است که برای تمیز کردن کف معابر و ساختمان‌ها از آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار، روغن و یا چربی استفاده می‌شود. … اسکرابرهای کف یک جایگزین بهداشتی‌تر برای روش‌های تمیز کردن سنتی مانند استفاده از تی‌ها و جاروهای سنتی و غیر اتوماتیک هستند.

نمای کامل اسکرابر

انواع اسکرابر یا زمین‌شوی صنعتی

نظافت در محیط کار یک امر ضروری است و باید همه اقدامات لازم انجام جهت اطمینان از نظافت محیط و عاری بودن از هرگونه آلودگی و یا عوامل بیماری‌زا انجام شود. بنابراین تجهیزات مخصوص نظافت کف به دلیل کارآیی و ایمنی برای کاربران محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.

استفاده از انواع اسکرابرهای صنعتی هم کار را برای کارگران آسان‌تر می‌کند. به عنوان مثال کف رستوران‌ها در میانه روز به سرعت کثیف می‌شود و زمانی که کارگاران مجبور باشند که مرتب آن را تمیز کنند حجم کار تکراری زیادی لازم است.

امروزه شرکت‌ها روی انواع اسکرابرها و زمین‌شوی‌های صنعتی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا هم در وقت و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. صنایعی مانند صنایع غذایی، شرکت‌های حمل بار، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، بخش ساخت‌ و ساز و مدیریت املاک و بخش‌ تولیدات صنایعی هستند که اغلب از این تجهیزات صنعتی استفاده می‌کنند.

اسکرابرها انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

۱- اسکرابرهای دستی

اسکرابر دستی

زمین‌شوی‌های دستی جزء متنوع‌ترین انواع اسکرابر ها هستند. این دستگاه‌ها برای تمیز کردن نواحی متوسط و بزرگ تا حداکثر ۲۶۰۰  متر مربع در ساعت ایده‌آل هستند. این زمین‌شورها می‌توانند به سادگی یک برس برای پاک کردن کف باشند یا به صورت‌ ماشین‌های دستی.

اسکرابر دستی مدل BD 50/60 از جدیدترین سری کف‌شوی‌های دستی شرکت karcher آلمان است. این دستگاه ‌علی‌رغم مخازن بزرگ ۶۰ لیتری در ابعاد کوچک طراحی شده اما قدرت مانور بالایی دارد.

مخزن آب کثیف scrubber مدل BD 50/60 قابل جدا شدن است و به راحتی می‌توان مخزن را جهت شستشوی کامل به محل مناسب انتقال داد. البته در کف شوی دستی BD 50/60 جهت تخلیه آب مخزن کثیف از شلنگ تخلیه استفاده می‌شود.

۲- اسکرابرهای سرنشین‌دار

اسکرابر سرنشین دار

اسکرابرهای خودرویی یا اسکرابرهای سرنشین‌دار بیشترین قدرت تمیز کردن و راحتی حین کار را دارند.

این دستگاه‌ها برای مصارف صنعتی طراحی شده‌اند و قادر به نظافت ۶۰۰۰ متر مربع در ساعت هستند. این تجهیزات، ابزاری ضروری و لازم برای تمیز نگاه داشتن محیط‌های صنعتی، تجاری و تاسیسات هستند.

استفاده از اسکرابرهای سرنشین‌دار می‌تواند در زمان و هزینه‌ای که برای تمیز کردن کف‌ها اختصاص می‌دهید، صرفه جویی کنند.

۳- اسکرابرهای اتوماتیک

اسکرابر اتوماتیک

انواع اسکرابر های اتوماتیک هم وجود دارند که به منظور نظافت‌های هفتگی یا روزانه استفاده می‌شوند. اسکرابرهای اتوماتیک را می‌توان به صورت ایستاده هدایت کرد، در دستگاه‌های بزرگ‌تر اپراتور روی دستگاه سوار می‌شود.

استفاده از هر دو گزینه بسیار آسان است، و آموزش در مورد نحوه کار با آن‌ها هم زمان زیادی نیاز ندارد. بعضی از مدل‌ها با سیم برق به منبع انرژی وصل می‌شوند ولی اکثر اسکرابرهای اتوماتیک از باتری‌های قابل شارژ تغذیه می‌کنند.

همانظور که اشاره شد اسکرابرها در شکل واندازه‌های مختلف وجود دارند. از دستگاه‌های برقی کوچک گرفته تا دستگاه‌های بزرگی که با باتری کار می‌کنند.

درمورد فضاهایی که مساحت زیادی دارند، عموماً دستگاه‌های اسکرابر خودرویی بهترین انتخاب محسوب می‌شوند. در هر بار رفت و آمد عرض بیشتری را شستشو می‌دهند و ظرفیت مخزن آب و شوینده‌ بزرگتری دارند.

استفاده از این دستگاه‌ها خستگی کمتری برای اپراتور به همراه دارد و در نتیجه باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. در حقیقت استفاده از دستگاه‌های اسکرابر سرنشین‌دار بسیار کارآمدتر از استفاده از سایر انواع مدل‌ها است.

این اسکربرها می‌توانند مدت‌ زمان لازم برای تمیز کردن فضاهای وسیع را کاهش دهند. چه یک سالن بزرگ ورزشی باشد، چه یک راهرو طولانی و حتی یک انباری. همین امر موجب صرفه‌جویی در هزینه انجام کار هم می‌شود.

همه انواع زمین‌شوی‌های صنعتی بهترین کارایی را برای نیازهای صنعت شما تضمین می‌کنند. هر صنعتی نیازهای خاص خود را دارد، بنابراین توجه به ویژگی‌های متمایز، مزایا و معایب هر یک از تجهیزات مهم است.

عملکرد اسکرابرهای کارچر (کرشر) درخشان و تضمین شده است. کارچر طیف وسیعی از اسکرابرهای خودرویی حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که می‌توانند با قیمت رقابتی خریداری شوند.

اسکرابرهای کف تجاری و صنعتی کرشر برای انجام امور نظافتی چند منظوره طراحی شده‌اند.

برند کارچر آلمان برای همه‌ی کارهای نظافتی دستگاهی دارد؛ از دستگاه‌های اسکرابر کوچک تا انواع بزرگ‌تر. توضیحات دقیق‌تر در مورد مشخصات و توانایی‌های دستگاه‌های مختلف را در صفحه مربوط به هر محصول خواهید یافت.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید