تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابر دستی و کف‌شوی دستی کرشر (کارچر) آلمان

اسکرابر دستی

اسکرابر دستی

استفاده از یک اسکرابر دستی می‌تواند سریع‌ترین راه برای تمیز کردن کفپوش‌های یک محیط صنعتی ، اداری یا تجاری متوسط باشد. اسکرابر یا کف‌شوی صنعتی، دستگاهی تخصصی است که با عبور از کف سالن آن را تمیز می‌کند.

راهرو‌ها و کفپوش‌ها از پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین قسمت‌ها در هر ساختمانی هستند و طبیعی است که جزء آلوده‌ترین قسمت‌ها باشند، لذا ممکن است به مرور زمان ظاهر ناخوشایندی به خود بگیرند.

تمیزی و نظافت این کفپوش‌ها برای حفظ ظاهر و زیبایی محیط بسیار ضروری است، اما ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد. اسکرابرهای اتوماتیک می توانند وقت و هزینه‌ای که برای تمیز کردن کف صرف می‌کنید را تا حد زیادی کاهش دهند.

اسکرابر هتلی

اسکرابرهای اتوماتیک که به نام اتواسکرابر یا اسکرابرهای کف هم شناخته می‌شوند، نیاز به سیستم سنتی سطل و جارو را از بین می‌برند. این زمین‌شوی‌ها با افزایش قدرت و کاهش میزان استفاده از آب و تمیزکننده‌ها، زمان خشکی سریع‌تر و نهایتاٌ نظافت و بهداشت بیشتری را فراهم می‌کنند.

از اسکرابرهای کف می‌توان برای تمیز کردن سیمان، کاشی، کامپوزیت، وینیل، لاستیک، سرامیک، سنگ، سنگ مرمر، گرانیت و کفپوش‌های سیمانی استفاده کرد.

کف‌شوی‌ دستی جزء متنوع‌ترین انواع اسکرابرها هستند. این دستگاه‌ها برای تمیز کردن نواحی متوسط و بزرگ تا حداکثر ۲۶۰۰ متر مربع در ساعت ایده‌آل هستند.

زمین‌شوی دستی می‌تواند به سادگی یک برس برای پاک کردن کف یا به صورت‌ ماشین‌های دستی یا سرنشین‌دار باشد. با پیشرفت روزبروز در صنعت رباتیک، ربات‌های شستشوی کف هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کردند.

سرامیک شوی دستی مدل BD 50/60 از جدیدترین سری کف شوی های دستی شرکت Kärcher آلمان است. این دستگاه ‌علی‌رغم مخازن بزرگ ۶۰ لیتری در ابعاد کوچک طراحی شده اما قدرت مانور بالایی دارد.

برای خرید اسکرابر دستی و استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

قیمت اسکرابر دستی آلمانی

مخزن آب کثیف Scrubber مدل BD 50/60 قابل جدا شدن است و به راحتی می‌توان مخزن را جهت شستشوی کامل به محل مناسب انتقال داد. البته در کف‌شوی دستی BD 50/60 جهت تخلیه آب مخزن کثیف از شلنگ تخلیه استفاده می‌شود.

دسته‌ی این محصول بسیار زیبا و ارگونومیک طراحی شده است و کاربر از کار با دستگاه کف‌شوی BD 50/60 لذت می‌برد. میکرو سوییچ این محصول به گونه‌ای است که در صورت رها شدن دست کاربر از وسیله عملکرد برس و پاشش آب متوقف خواهد شد.

کف شوی دستی مدل BD 50/60 دارای دکمه ی کاربری آسان (کنترل آسان) می‌باشد. که تنها با یک دکمه تمام عملکردهای اصلی دستگاه کنترل می شوند. البته یک دکمه‌ی مجزا برای تعیین پاشش میزان آب و ماده شوینده وجود دارد. جنس خرطومی زمین شوی صنعتی مدل BD 50/60 بسیار انعطاف‌پذیر و مقاوم است و طول عمر بالایی دارد.

بهترین اسکرابر دستی

همین‌طور جنس تیغه‌های لاستیکی این مدل از زمین‌شوی از نوع روغنی مقاوم به سایش است. در برخی برندها معمولا تیغه به مرور زمان دچار پوسیدگی و پارگی می‌شود که شرکت Kärcher آلمان با طراحی خاص خود و قالب‌ریزی یک‌پارچه‌ی تیغه تی از این مسئله جلوگیری کرده است.

برای دیدن انواع مدل های اسکرابر دستی و مشاهده قیمت اسکرابر دستی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیگر مشخصات زمین‌شوی دستی مدل ۵۰/۶۰ B

مخزن ‌این مدل اسکرابر دستی مجهز به نمایشگر میزان آب می‌باشد که به کاربر اجازه‌ی زمان‌بندی دقیق برای شارژ مجدد مخزن را می‌دهد. جنس چرخ‌های دستگاه بسیار مرغوب است و طول عمر بالایی دارد و جابجایی را بسیار نرم و بی‌صدا ساخته است. روی دستگاه جایگاهی طراحی شده است که کاربر یا اپراتور بتواند سبد مخصوص لوازم نظافتی را روی دستگاه قرار دهد.

دستگاه کف‌شوی دستی مدل BD 50/60 دارای یک قاب محافظ برای برس است که هم از آسیب به برس و قسمت گیر‌بکس دستگاه جلوگیری می‌کند و هم زیبایی و طراحی شکیلی ایجاد کرده است.

تعویض برس تنها با استفاده از یک پدال انجام می‌شود و برای جا انداختن برس نیازی به استفاده از دست نیست. تنها کافی است برس را زیر قاب سری وسیله قرار داد و با توجه به نوع خاص طراحی اتصال برس و سری به راحتی برس متصل می‌شود.

تی که قاب نگه دارنده تیغه‌ها می‌باشد از جنس آلومینیم ساخته شده که تی را بسیار سبک و در عین حال مقاوم ساخته است. در ضمن تیغه‌های این دستگاه شستشوی کف دارای دو لبه می‌باشند که بعد از سایش یک لبه می‌توان از لبه دوم استفاده کرد. تعویض و جابجایی تیغه‌های لاستیکی نیز به راحتی و بدون نیاز به کوچک‌ترین ابزاری انجام می‌شود.

اسکرابر دستی آلمانی

مشخصات فنی

این دستگاه زمین‌شوی دارای قطر برس ۵۱۰ میلی‌متر می‌باشد و طو‌ل تی دستگاه هم ۸۵۰ میل‌متر است که در نوع خود بی‌نظیر است. حجم مخزن آب تمیز و آب کثیف این کف‌شور ۶۰ لیتر است و قابلیت نظافت ۲۰۴۰ متر مربع در ساعت را دارد.

کف‌شور مدل BD 50/60 دارای یک کابل می‌باشد و با برق ۲۲۰ ولت کار می‌کند. کل وزن دستگاه ۵۷ کیلوگرم است و ابعاد آن ۱۰۰۰×۵۴۰×۱۱۸۵ میلی‌متر است. این مدل از کف‌شوی دستی از دسته‌ی اسکرابرهای متوسط محسوب می‌شود که برای فضاهای ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ مترمربع مناسب هستند.

معرفی دو نوع اسکرابر یا کف‌شوی دستی کارچر آلمان

۱- اسکرابر دستی مدل B 60 W BP

اسکرابر دستی مدل B 60 W BP کمپانی Kärcher آلمان دارای راندمان کاری ۲۶۰۰ متر مربع در ساعت بوده و دارای قطر برس شستشو و پهنای خشک‌کنندگی به ترتیب ۶۵ و ۸۵ سانتی‌متری است. این محصول به صورت ارگونومیک طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عکس محصول کلیک نمایید.

۲- اسکرابر دستی مدل BR 35/12

اسکرابر دستی مدل BR 35/12 کمپانی Kärcher آلمان از محصولات جدید و منحصیر به فرد این شرکت مشهور آلمانی است. دستگاه BR 35/12 دارای راندمان کاری ۱۴۰۰ مترمربع در ساعت بوده و دارای حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف ۱۲ لیتری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عکس محصول کلیک نمایید.

در ادامه می‌توانید فیلم یکی از محصولات شستشوی کف کارچر را مشاهده نمایید.

 

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 50/70 R Classic Bp

اسکرابر سرنشین دار کارچر مدل BD 50/70 R از جمله زمین شوی‌های صنعتی با سرنشین این کمپانی آلمانی است. کارایی دستگاه ۳۸۰۰ متر مربع در ساعت بوده و حجم مخازن آن ۷۰ لیتر می‌باشد.

پولیشر صنعتی کارچر مدل BDS 43/180 C Adv

پولیشر صنعتی کارچر مدل BDS 43/180 C Adv از جدیدترین محصولات این کمپانی آلمان است. این دستگاه زمین شوی به منظور نظافت کامل و مناسب محیط های مختلفی کاربرد دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل B 300 R I D

اسکرابر کارچر مدل B300 R I D بزرگترین دستگاه در نوع خود بوده که برای محیط‌های بزرگ طراحی شده است. کارایی این اسکرابر سوییپر ۱۶۰۰۰ متر مربع در ساعت می‌باشد. این زمین شوی سرنشین دار در دو نوع دیزلی و گاز سوز ارائه می‌شود.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 43/25 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 43/25 C Bp، محصولی نوین از این کمپانی  آلمانی می‌باشد. کارایی این اسکرابر ۱۷۲۰ متر مربع در ساعت بوده و از نوع دیسکی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید