تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی مخصوص جمع کردن موی حیوانات خانگی

جمع کردن موی سگ

جاروبرقی مخصوص جمع کردن موی سگ

اگر سگ یا گربه خانگی دارید و یا مدتی از یک حیوان خانگی نگهداری کرده باشید، از ریختن موی آن‌ها تقریباً در همه جای خانه آگاهید و سر و کله زدن با خز و موهای ریخته شده روی فرش یکی از کارهای روزمره‌تان خواهد بود. اگر به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر این موهای ریخته شده در همه جای خانه هستید؛ شیوه‌های نوینی هم برای جمع کردن موی سگ و گربه وجود دارد.

موی حیوانات خانگی در همه جای خانه پخش می‌شوند و به عمق فرش‌ها نفوذ می‌کنند. ممکن است دستگاه جاروبرقی شما توان جمع کردن موی سگ و حیوانات را نداشته باشد و به همین دلیل فکر کنید که زمان تعویض آن رسیده است. تصمیم به خرید یک جاروبرقی جدید گرفته‌اید و متوجه می‌شوید که شرکت‌های تولید کننده، جاروی مخصوص حیوانات خانگی دارند. درست است که شما با موی حیوانات خانگی مشکل دارید، اما آیا جاروبرقی مو جمع کن بهتر از جاروهای عادی هستند؟

لزوماً نه!

اما در بعضی موارد بله

جمع کردن موی سگ

بهترین مثال برای درک بهتر از نحوه بیرون کشیدن موی حیوانات خانگی از بافت فرش‌ها، فکر کردن به موهای سر خودتان است. زمانی که موی خود را شانه می‌زنید، موهای قدیمی‌تر و سست‌تر از لابلای موهایتان بیرون کشیده می‌شوند. در واقع شانه کردن مو یک روش بسیار مؤثر برای بیرون کشیدن موهای قدیمی است. بسیاری از مردم در مورد شانه و چنگک‌های مخصوص فرش چیزی نمی‌دانند. استفاده از این چنگک‌ها بهترین راه برای بیرون کشیدن مو از بافت فرش‌ها است. استفاده از این چنگک‌ها همچنین برای شل کردن الیاف فرش بسیار عالی است، به این ترتیب جاروبرقی‌ها هم بهتر عمل می‌کنند.

مزایای استفاده از جاروبرقی مخصوص حیوانات

بیشتر جاروبرقی‌های مخصوص موی سگ و گربه ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهند که باعث می‌شود ارزش خرید داشته باشند. این جاروها برای تمیز کردن فرش‌ها باید برس قوی‌تری داشته باشند. بسیاری از این مو جمع کن‌های برقی حیوانات، توانایی تمیز کردن لوازم و اثاثیه منزل را هم دارند. موی حیوانات خانگی فقط روی فرش‌ها نمی‌چسبند. همه‌جا پخش می‌شوند بنابراین اگر حیوان خانگی دارید، باید جارویی برای تمیز کردن مبلمان و اثاثیه منزل هم داشته باشید. یکی دیگر از آلودگی‌های مربوط به حیوانات خانگی، سلول‌های مرده پوست آن‌ها است. ممکن است اکثر جاروبرقی‌های عادی بتوانند مو و پرز حیوانات را جمع کنند اما برای تمیز کردن سلول‌های مرده پوست و مواد آلرژی‌زا داشتن یک جاروبرقی فیلترهپا الزامی است.

نظافت عمقی فرش

جاروهای مو جمع کن، به عمق الیاف فرش نفوذ می‌کنند و مو و آلودگی‌های مربوط به حیوانات خانگی را از آن خارج می‌کنند. قدرت مکش و تجهیزات خاص این جاروها بیرون کشیدن موی حیوانات را آسان می‌کند. فیلترهای کارآمد و مخصوص ذرات میکروسکوپی این جاروها، ذرات میکروسکوپی به اندازه ۰.۳ میکرون را به دام می‌اندازد.

جارو کردن حیوان خانگی

جاروبرقی‌های حیوانات خانگی مخصوص تمیز کردن کف و اثاثه یا لوازم داخلی طراحی شده‌اند، اما روش دیگر این است که حیوان خانگی خود را به آرامی و با برس مخصوص جاروبرقی بکشید. به این ترتیب ریزش موی آن‌ها به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت و شما هم آرامش خواهید داشت. جارو کردن موهای سست‌ شده از روی پوست حیوانات خانگی این‌ روزها به روالی پرطرفدار تبدیل شده، چون انجام آن کار بسیار ساده‌ای است. این روش می‌تواند برای بار اول تجربه جالبی برای حیوان خانگی شما نباشد اما اگر آنها را از قبل آماده کنید، می‌تواند برای هر دوی شما آسان باشد. در صورت استفاده صحیح از تجهیزات و آگاهی کامل، این روش کاملا بی‌خطر است و البته بسیار مؤثرتر از جارو کشیدن کل خانه است.

جمع کردن موی گربه

انتخاب جاروبرقی مخصوص حیوانات

هر کسی که خانه خود را با یک دوست خزدار به اشتراک بگذارد می‌‌داند که جاروبرقی‌های معمولی به ندرت می‌توانند موهای حیوانات را از فرش بیرون بکشند. موی حیوانات می‌توانند در همه جای خانه پخش شوند. جاروهای مخصوص حیوانات مکش فوق‌العاده و برس‌های نیرومندی دارند. این دستگاه‌ها فیلتراسیون و مکانیسم خوبی دارند که به خوبی ذرات را بیرون می‌کشند و برای جمع کردن موی سگ و گربه و حیوانات بسیار مناسب هستند. برخی از این دستگاه‌ها روی فرش‌ها خوب عمل می‌کنند و برخی دیگر روی سطوح سخت.

در هنگام انتخاب جاروی مخصوص حیوانات باید به محل مورد علاقه حیوانات خود هم فکر کنید. اگر مکان مورد علاقه آن‌ها یک مبل باشد، به یک جاروی خوب مخصوص مبلمان و لوازم و اثاثیه منزل نیاز دارید. اگر محل مورد علاقه آن‌ها پله‌ها است به جارویی نیاز دارید که خیلی سنگین نباشد و درست مثل هر نوع انتخاب دیگری، شما باید در مورد اولویت‌های خود در انتخاب جاروبرقی، فکر کنید.

جاروبرقی‌های چندمنظوره کارچر

دستگاه‌های زیادی با ادعای “جاروبرقی‌های مخصوص حیوانات خانگی” در بازار وجود دارند. اما آیا واقعاً موثر هستند؟ بعضی از آن‌ها به طور کلی دستگاه‌های قدرتمندی هستند اما بعضی دیگر در جمع‌ کردن موی سگ و گربه و سایر حیوانات قدرتمندتر عمل می‌کنند. اگر قیمت جاروبرقی مخصوص حیوانات خانگی بیشتر از بودجه مد نظرتان باشد، یا فضای کافی برای نگهداری تجهیزات مختلف نداشته باشید؛ فقط داشتن یک جاروبرقی با قدرت مکش عالی و یک شانه فرش کافی است. جاروبرقی‌های چند منظوره کارچر، امکان انجام همه کارهای نظافتی احتمالی را به شما می‌دهند. سیستم‌ فیلتراسیون ویژه و لوازم جانبی منحصر به فرد جاروبرقی‌های قدرتمند کرشر، امکان نظافت و بیرون کشیدن انواع آلودگی‌ها و جمع کردن موی سگ و گربه را از سطوح فرش و مبلمان برای شما فراهم می‌کنند.

جمع کردن موی سگ

جاروبرقی‌های چند منظوره Kärcher توان از بین بردن همه کثیفی‌ها از جمله آلاینده‌های خشک، مرطوب، درشت یا ریز را دارند. به خصوص برای کسانی که به آلرژی مبتلا هستند و یا کسانی که حیوانات خانگی دارند، جاروبرقی‌ Kärcher سطوح پارچه‌ای نظیر فرش، مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی، تشک، صندلی‌های اتومبیل را کاملاً تمیز می‌کنند.

دستگاه شستشوی پرتابل OC 3 Pet Box

علاوه بر جارو کشیدن موی حیوانات، شستن آنها نیز می‌تواند در کاهش ریزش مو مؤثر باشد. دستگاه شستشوی پرتابل کارچر به دلیل ویژگی قابل حمل بودن امکان جابجایی و استفاده در هر مکانی را دارد. از این دستگاه می‌توانید برای شستشو و نظافت انواع وسیله‌ها استفاده کنید. اما مهمترین قابلیت این دستگاه امکان استفاده جهت شستشوی حیوانات خانگی در هر مکان و زمانی می‌باشد. به دلیل پاشش ملایم آب نظافت به خوبی انجام می‌شود و هیچگونه آسیب یا آزاری به حیوان خانگی شما نمی‌رساند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید