تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی‌های سری IV کارچر آلمان

جاروبرقی سری iv

جاروبرقی‌های سری IV کارچر آلمان

کمپانی کرشر آلمان سال ها است به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان در حال فعالیت می‌باشد. این شرکت محصولات بسیار متنوعی چون اسکرابر، بخارشوی صنعتی، جاروبرقی صنعتی و واترجت را تولید می‌کند. علاوه بر آن هر یک از این دسته‌بندی‌ها در انواع بسیار زیادی تولید می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای نظافتی محیط‌ها و صنایع گوناگون باشند. برای مثال انواع مکنده صنعتی کرشر در انواع آب و خاک برای استفاده عمومی، جاروبرقی هتلی برای مکش آلودگی‌های خشک، جاروبرقی ضد انفجار به منظور استفاده در محیط‌های مستعد انفجار و مکنده دائم کار یا دستگاه‌های سری IV برای استفاده مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این نوشتار قصد داریم تا شما را با این سری وکیوم‌های کرشر بیشتر آشنا کنیم. سری IVC جاروبرقی‌های کارچر برای استفاده در محیط‌های تمام صنعتی و کارکرد دائم طراحی و ساخته شده‌اند. همچنین این محصولات با دو نوع موتور توربینی کلاس سوپر و موتور کلاس میانی به بازار عرضه می‌شوند. دستگاه‌های مکنده‌ای که از موتور توربینی استفاده می‌کنند، توان کار ۲۴ ساعته را داشته و دارای موتورهای کلاس میانی هستند. همچنین جاروبرقی های سری IV کارچر در دو مدل ۱۰۰ و ۶۰ لیتری با موتورهای متنوع طراحی و تولید می‌شوند. در این بخش با انواع جاروبرقی‌های این سری آشنا خواهید شد.

جاروبرقی صنعتی سری IV 100 کارچر

مکنده صنعتی سری IV 100 کارچر در سه مدل با موتورهای ۷۵۰۰، ۵۵۰۰ و ۴۰۰۰ واتی تولید می شود. این سری از مکنده های کارچر دارای مخزن ۱۰۰ لیتری می‌باشد و فیلتر آنها سری M  کارچر بوده که طول عمر بالا و قدرت مکش مناسب را برای این دستگاه‌ها تضمین می‌کند. همچنین این دستگاه‌ها به منظور کار تمام وقت و ۲۴ ساعته طراحی و ساخته شده‌اند. این محصولات معمولا در صنایع سنگین همچون نفت، گاز، سیمان، آهن، فولاد، نساجی و خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
جاروبرقی آب و خاک

IV 100/75

جاروبرقی دائم کار

IV 100/55

مکنده صنعتی

جاروبرقی صنعتی سری IV 60

این سری جاروبرقی‌های کارچر، قابلیت ارائه در دو مدل با موتورهای توربینی و AC را دارد. در صورت استفاده از موتور توربینی این دستگاه نیز توان کار مداوم و ۲۴ ساعته را خواهد داشت و در صورت استفاده از موتورهای AC توان کارکرد دستگاه تا ۳ ساعت بدون وقفه خواهد بود. استفاده از فیلتر تمیزکننده در این دستگاه قدرت مکش و طول عمر مکنده را افزایش می‌دهد.
جاروبرقی iv

IV 60/30

جارو برقی دو موتوره

IV 60/24-2

جاروبرقی سه موتوره

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید