تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

نکاتی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

این اتفاق خیلی آشنا است: شما تازه کار نظافت خانه خود را تمام کرده‌اید، ولی متوجه یک لایه خاکستری دیگر از گرد و غبار در مبلمان و کف خانه می‌شوید. بنابراین کار از ابتدا شروع می‌شود. این موضوع می‌تواند ناامید کننده باشد. جای تعجب نیست که ما انجام این کارهای خانه را دوست نداریم. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه وجود دارد.

جلوگیری از گرد و غبار در خانه

در برابر آلودگی هوا تهویه کنید.

در وهله اول افزایش رطوبت باعث می‌شود گرد و غبار به سرعت در خانه شما پخش نشود. مخصوصاً در ماه‌های زمستان، زیرا گرمایش باعث خشک شدن هوای محیط می‌شود.

بنابراین در فصل سرما، یک کاسه آب روی رادیاتورهای خود قرار دهید. آب تبخیر و در نتیجه باعث مرطوب شدن محیط می‌شود. برای جلوگیری از بالا رفتن رطوبت محیط، برای مدت کوتاهی پنجره را باز نگه دارید. اما در نظر داشته باشید که باز نگه داشتن طولانی پنجره‌، باعث ورود گرد و غبار از فضای بیرون به داخل خانه می‌شود.

پارچه‌های میکروفایبر نیز به دلیل اثر ضد استاتیکی عملکرد خوبی دارند. ذرات گرد و غبار بدون رطوبت نیز به پارچه میکروفایبر می‌چسبند. به این معنی است که این جنس پارچه برای نظافت مبلمان حساس به آب انتخاب هوشمندانه‌ای است.

با این وجود لازم است در نظافت مبلمان براق دقت کنید. دستمال میکروفیبر می‌تواند سطح را خراشیده یا درخشش آنها را از بین ببرند. آلودگی‌های سنگین قفسه‌ها و کمدها را می‌توان با استفاده از جاروبرقی با نازل اثاثه نیز تمیز کرد.

نظافت مبلمان با کرشر

اعلام جنگ با گرد و غبار

مبلمان عتیقه

مبلمان آنتیک، ظاهر بسیار منحصر به فردی دارد. اما این مبلمان یک آهنربای واقعی گرد و غبار به حساب می‌آید. با این حال، هرگز نباید این وسایل حساس را با پارچه مرطوب گردگیری کنید. برای نظافت منظم، به سادگی از یک دستمال گردگیری خشک استفاده کنید.

زیورآلات یا شکاف‌هایی را که به سختی می‌توان تمیز کرد با برس کوچک مویی تمیز کنید. سعی کنید از آب حتی روی آلودگی‌های سنگین نیز استفاده نکنید و فقط از شوینده‌های مناسب روی چوب یا روکش استفاده کنید. همیشه دستورالعمل‌های سازنده را دنبال کنید تا به وسایل کمترین آسیب وارد شود.

تمیز کردن رادیاتور

رادیاتور

در طول زمستان، گرد و غبار در شیارهای رادیاتور جمع می‌شود. یک برس باریک باعث پاک شدن این آلودگی‌ها در کمترین زمان می‌شود. اگر برس باریک ندارید، یک پارچه میکروفیبر را روی یک کاردک سیلیکونی بکشید و به وسیله آن گرد و غبار را از شکاف‌ وسایل خانه خود پاک کنید.

همچنین می‌توانید برای نظافت رادیاتورهای آجدار از بخارشوی نیز استفاده کنید. یک حوله را پشت و زیر رادیاتور نگه دارید و شکافها را با استفاده از بخارشوی تمیز کنید.

نظافت پرده با بخارشوی کرشر

فرش و پرده

فرش‌ها، پرده‌ها و ملافه‌ها تله واقعی گرد و غبار هستند. بنابراین فرش‌ها باید به طور مرتب با استفاده از جاروبرقی تمیز شوند. ملافه‌ها باید در هوای تازه تکانده شود تا از نشستن ذرات گرد و غبار در خانه جلوگیری شود. پرده‌ها را سالی چندین بار بشویید. برای جلوگیری از چین و چروک‌های ناخوشایند، پرده‌ها را وقتی هنوز مرطوب هستند آویزان کنید.

تمیز کردن شیشه های بزرگ

شیشه‌های پنجره

به عنوان مثال جابجایی نردبان، کشیدن سطل، تمیز کردن پنجره‌های بزرگ، کار بسیار طاقت‌فرسایی است. در اینجا یک راه‌حل عملی وجود دارد: نازل دستگاه شیشه‌شوی به شما کمک می‌کند که حتی لکه‌های دور از دسترس را نیز به راحتی تمیز کنید.

پنجره‌ها را با مقداری آب یا شیشه پاک کن و پارچه تمیز تنظیف بشویید. از پارچه‌ای کمی مرطوب استفاده کنید و خیلی فشار ندهید تا از ریزش قطرات به سمت پایین جلوگیری کند. شکاف‌های موجود در قاب پنجره‌ها را می‌توان با دستگاه بخارشوی نیز تمیز کرد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید