تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

ویژگی جاروبرقی صنعتی چیست؟+ سوالات متداول آن

Industrial Vacuum Cleaner

بهترین جاروبرقی صنعتی برای ارائه عملکرد عالی در تمیزکاری یا نظافت

در ادامه دو مطلب قبلی برای انتخاب مناسب ترین نوع جاروبرقی صنعتی برای شما در اینجا به موارد دیگر می‌پردازیم:

سوال سوم: این دستگاه تا چه اندازه قدرتمند است؟

هنگامی که به دنبال یک جاروبرقی صنعتی با عملکرد بالا هستید، اولین نکته هایز اهمیت آن قدرت موتور بر حسب اسب بخار مورد توجه قرار می‌گیرند. اما خریداران تحصیل کرده و آگاه تنها به این مورد دقت نمی‌کنند. چرا که قدرت مکش یک جاروبرقی صنعتی تنها وابسته به محدوده اسب بخار موتور آن نبوده و فاکتورهای دیگر نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

جاروبرقی صنعتی سری ivc

۱. اگر قصد جمع آوری اجزای خشک را داشته باشید، جریان هوای جاروبرقی صنعتی با اختلاف زیاد یکی از مهمترین عوامل سنجش قدرت تمیزکاری جاروبرقی صنعتی محسوب می‌شود. سرعت جریان هوا بر حسب فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه‌گیری می‌شود و این نیرو اجزا و قطعات را به درون جاروبرقی صنعتی می‌کشد. به عنوان مثال، هر چه این سرعت (CFM) بیشتر باشد، حجم بیشتری از ذرات پودری مانند آرد و گرد و غبار را دستگاه جاروبرقی صنعتی می‌تواند دریافت و جذب کند.

۲. ثانیاً، اندازه‌گیری سرعت جمع آوری استاتیکی دستگاه جاروی شما بسیار مهم تر از محدوده CFM می‌باشد چرا که مستقیماً در ارتباط با قدرت جریان هوا و توانایی بلند و جذب کردن ذرات و قطعات توسط آن می‌باشد. به عنوان مثال، جاروبرقی صنعتی طراحی شده برای جمع‌آوری مایعات و فلزات سنگین، مشخصات بلند کردن بالایی دارند. در حالت کلی، هر چه قدرت بلند کردن بیشتر باشد، CFM کاهش می‌یابد. بنابراین، به هنگام مکش مایعات با چگالی بالا مثل آب، این قابلیت جمع آوری استاتیکی است که به جاروبرقی صنعتی شما اجازه تمیزکاری و جمع آوری این مایعات را می‌دهد.

جاروبرقی صنعتی سری nt tact

سوال چهارم: حداکثر ظرفیت آن چه میزان است؟

مسئله مهم دیگری که به هنگام خرید جاروی صنعتی در ذهن ایجاد می‌شود ظرفیت مورد نیاز کاربر می‌باشد. بر خلاف جاروبرقی‌های صنعتی دیگر که مواد را در درون خود و داخل یک کیسه گرد و غبار نگه می‌دارند و نیازمند تعویض و تخلیه مکرر می‌باشند. جاروبرقی‌های صنعتی به منظور ساده سازی و کاهش دفعات این عملیات از حجم‌ها و ظرفیت‌های بزرگتر برای این کیسه‌های گرد و غبار استفاده می‌کنند. شرکت Karcher آلمان انواع دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی با کیفیت بالا را برای هر دو مصرف مرطوب و خشک با حجم مخازن گوناگون تولید می‌کند. بنابراین، شما قادر خواهید بود نیازهای فعلی و آتی خود را با آن تأمین کنید.

جاروبرقی صنعتی خاک برای جمع‌آوری اقلام خشک مانند پودرها یا گرد وغبار طراحی شده‌اند و این اجزا را از طریق فیلترهای خود بازیابی می‌کنند. به هنگام انتخاب جاروبرقی صنعتی آب و خاک قابلیت‌هایی از قبیل تانکرهای شیب‌دار یا پمپ را به منظور تسهیل جمع آوری مایعات تجمعی را نیز در نظر بگیرید.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک، دارای طراحی ضد آب محفظه بوده و اساساً و به طور ویژه برای تحمل بار مایعات تولید شده‌اند.

مکش آب با جاروبرقی

سوال پنجم: آیا این اقلام نیازمند قابلیت‌های ویژه‌ای هستند؟

هنگام تصمیم‌گیری در خصوص قابلیت‌های جاروبرقی صنعتی، فضای محل کار یا کارگاه را در نظر داشته باشید. آیا با این دستگاه به جمع آوری اقلام پودری و نازک که به راحتی وارد فیلترهای HEPA می شوند، نیاز خواهید داشت؟ یا هدف شما جمع آوری مایعات با استفاده از یک دریچه زباله برای دور ریزی آسان است؟ به محیط اطراف خود نگاه کنید. چه تعداد مجرای خروج در دسترس بوده و بالاترین ولتاژی که دستگاه‌ها می‌توانند تحمل کنند، چقدر است؟

جاروبرقی پرقدرت

فارغ از نوع مشکل شما، کمپانی معتبر و شهیر کارچر آلمان جاروبرقی‌های صنعتی زیادی را تولید کرده که توانایی پذیرش و حل کردن سخت‌ترین چالش‌ها را در صنایع مختلف دارا می‌باشد:

  • فیلتر کردن خنک کننده‌ها برای صنایع ماشین آلات CNC
  • جاروبرقی‌های قابل حمل (به شکل کوله پشتی) برای نظافت فضاهایی که موانع دشوار دارند، طراحی و ساخته شده است. علاوه بر آن این نوع مکنده باعث کاهش فشار بر روی دستان و مچ کاربر می‌شود.
  • کابل‌های اتصال سریع به منظور دسترسی به فضاهای سخت
  • مکنده‌های دائم کار با قابلیت کار به صورت مداوم
  • جاروبرقی‌های ضد انفجاری و مقاوم استاتیکی
  • سیستم‌های تمیزکاری اتاق‌های پاک
  • در دسترس بودن فیلترهای HEPA و ULPA

در حال حاضر با علم بر اینکه چه مسائلی در این مورد حائز اهمیت است. دیگر منتظر چه هستید؟ قدم بعدی را بردارید و با توجه به نیازهایتان با شرکت کارن تجارت نماینده کمپانی Karcher آلمان در مورد دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی صحبت نمایید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید