تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت پارکینگ خانه

نظافت پارکینگ خانه

مراحل نظافت پارکینگ خانه

خالی کردن پارکینگ

قبل از شروع کارهای نظافت پارکینگ خانه باید آنجا را کاملا خالی کنید تا بتوانید تمام فضای آن را تمیز کنید و در حین نظافت به ماشین‌ها آسیبی نرسانید. خالی شدن فضای پارکینگ به شما کمک می‌کند تمام لکه‌ها و آلودگی‌ها را راحت‌تر مشاهده کنید و سرسختی آنها را ببینید تا برای برنامه نظافت بهتر آماده شوید.

جارو کردن

حال که فضا خالی شد باید تمام زباله‌های ریز و درشت را جمع کنید و گرد و غبار را از بین ببرید. جمع کردن زباله‌های خشک قبل از شستشوی محیط، کار را راحت‌تر می‌کند و کیفیت نظافت را افزایش می‌دهد. در این مرحله آلودگی‌های چسبیده به سطح زمین را با یک کاردک به راحتی جدا کنید تا با گذر زمان تبدیل به رسوب نشوند.

نظافت پارکینگ

شستشوی کف

بعد از جمع کردن کامل زباله‌ها و گرد و غبار و جدا کردن ذرات چسبیده به زمین نوبت به شستشوی سطوح می‌رسد. در پارکینگ‌ها معمولا آلودگی‌هایی از نوع روغن یا گریس مشاهده می‌شود بنابراین برای از بین بردن این نوع آلودگی‌ها بهتر است از آب گرم استفاده کنید، چرا که آب گرم باعث می‌شود سریعتر حل شده و از بین بروند. اگر پارکینگ مدت طولانی تمیز نشده بود و لکه‌های روغنی سرسختی داشت که تنها با آب گرم پاک نمی‌شدند باید از مواد پاک کننده اسیدی استفاده کنید.

مایع اسیدی را روی لکه مورد نظر ریخته چند دقیقه اجازه دهید تا روی سطح مانده و لکه‌ها و رسوبات را در خود حل کند سپس با یک برس کف را تمیز کرده و با آب به طور کامل بشویید. بعد از اینکه لکه‌ها از بین رفتند یکبار دیگر پارکینگ را با مایع شوینده بشویید. این کار به کامل شدن نظافت و هرچه تمیزتر شدن محیط کمک شایانی می‌کند.

نظافت کف پارکینگ

شستشوی در ورودی

در نظافت پارکینگ خانه در ورودی و نرده‌ها را فراموش نکنید! تمیز بودن درب ورودی هر ساختمان زیبایی بصری آن را دوچندان می‌کند. درب و نرده‌ها را می‌توانید با مخلوطی از آب و مواد شوینده یا با آب فشارقوی به طور کامل تمیز کنید و آلودگی‌های آن را از بین ببرید.

نظافت درب پارکینگ

دستگاه‌های مورد نیاز نظافت پارکینگ

سوییپر

در مرحله اول نظافت پارکینگ خانه یعنی جمع کردن زباله‌ها می‌توانید از یک جاروی دسته‌دار استفاده کنید. ولی اگر پارکینگ خانه شما بزرگ است یا پارکینگ یک مجتمع مسکونی را می‌خواهید تمیز کنید این روش بسیار زمانبر و خسته‌کننده خواهد بود. همیشه در محیط‌های بزرگ استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی توصیه می‌شود. در این مورد می‌توانید از یک دستگاه سوییپر دستی استفاده کنید.

با استفاده از دستگاه سوییپر دستی می‌توانید تمام زباله‌های ریز و درشت و انواع زباله‌های خشک و تر را به راحتی بدون خم شدن جارو کنید. این دستگاه با یکبار عبور از یک سطح تمام ذرات موجود روی سطح را به داخل مخزن خود مکش می‌کند. کار با سوییپر دستی بسیار راحت است و نیاز به هیچ‌گونه تخصص یا مهارتی ندارد و باعث افزایش کیفیت و سرعت کار شما خواهد شد.

سوییپر پارکینگ

واترجت

دستگاه واترجت با فشار بالای آب کار می‌کند و می‌تواند سطوح غیرقابل‌دسترس مانند نرده‌ها و قسمت‌های گوشه درب را به سرعت تمیز کند. هرچند برای تمیز کردن سطوح کف هم می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. واترجت می‌تواند با فشار بالای آب تمام لکه‌ها و آلودگی‌ها را از بین ببرد و رسوبات را از سطح جدا کند. در پارکینگ‌ها به دلیل وجود لکه‌های روغنی بهتر است از واترجت‌های آب گرم استفاده کنید تا لکه‌های روغن و گریس را سریعتر از سطح جدا کرده و از بین ببرد. این دستگاه‌ها قابلیت اضافه کردن ماده شوینده را نیز دارند و با خیال راحت می‌توانید تمام آلودگی‌های سطوح صاف و حتی سطوح دور از دسترس را از بین ببرید.

واترجت پارکینگ

اسکرابر

اسکرابر دستگاهی مخصوص شستشوی سطوح کف است. این دستگاه از آب و مواد شوینده به طور مقرون به صرفه‌ای استفاده می‌کند و باعث هدررفت آب نمی‌شود. با یکبار عبور از یک منطفه آنجا را با مخلوطی از آب و مایع شوینده شستشو داده و همزمان مکش می‌کند تا سطح کاملا تمیز و خشک شود. اسکرابر دستی برای شستشو و خشک کردن محیط بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است. سرعت نظافت را به شدت بالا می‌برد و کیفیت کار شما را افزایش می‌دهد.

ویدئو

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G، با بدنه قدرتمند و فشار ۲۰۰ بار با قابلیت گرم کردن آب تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد را داشته و برای  استفاده سیار و یا برای فضاهایی که دسترسی به برق شهری ممکن نباشد، مناسب است.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Ep

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Ep به منظور استفاده در محیط‌های صنعتی، تجاری، عمومی، دفاتر کار، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها مناسب می‌باشند.

سوییپر دستی کارچر مدل KM 70/20 C

سوییپر KM 70/20 C کارچر آلمان دارای راندمان کاری ۲۸۰۰ متر مربع در ساعت می باشد. همچنین حجم مخزن این سوییپر  ۴۲ لیتر است.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 35/12 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 35/12 C Bp دارای قدرت مانور بینظیری می‌باشد که آن را از تمام اسکرابرهای جهان متمایز ساخته است. باطری لیتیوم یون به کار رفته در این زمین‌شوی صنعتی نیز کارایی این محصول را بسیار بالا برده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید