تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کف ساب صنعتی

کف ساب صنعتی

کف ساب صنعتی

زمین شوی صنعتی از جمله دستگاه‌های نظافتی است که برای استفاده در محیط‌های متفاوتی چون کارخانجات، مراکز تجاری و اداری طراحی و ساخته می‌شود.

به طور کلی انواع کف ساب‌های صنعتی عبارتند از:

دستگاه کف ساب صنعتی با راننده

کف ساب صنعتی دستی (اسکرابر دستی)

کف ساب صنعتی و سوییپر کلاس ۳۰۰ لیتری

دستگاه زمین شوی و سوییپر صنعتی مدل B 300 R I یکی از بزرگترین اسکرابر سوییپرهای موجود در دنیا است. این دستگاه با دو نوع موتور دیزلی و گاز سوز قابلیت عملکرد دارد. قابلیت‌های این کف ساب صنعتی از جمله امکان تخلیه هیدرولیکی زباله در ارتفاع ۱٫۵ متری، مخزن آب تمیز و کثیف مجزا، مخزن جمع آوری زباله و سرعت بالای حرکت همگی از این دستگاه، اسکرابر صنعتی ایده آل ساخته‌اند. این دستگاه زمین شور قابلیت حرکت در شیب های تا ۱۶ درجه و سرعت ۱۲ کیلومتر در ساعت را دارد. کارایی این دستگاه کف شور نیز ۱۶۰۰۰ متر مربع در ساعت می باشد.

دستگاه کف ساب صنعتی سرنشین دار کلاس ۲۵۰ لیتری

این دستگاه اسکرابر به دلیل دارا بودن ظرفیت بالا و گزینه‌های بسیار کاربردی به یکی از کاملترین اسکرابرهای جهان بدل شده است. ویژگی‌های این دستگاه زمین شور ازجمله قابلیت نصب سیستم کاملاً حرفه‌ای و مجزای سوییپر، نصب حفاظ بالای سر اپراتور، سیستم جاروبرقی و خرطومی جاروبرقی صنعتی در پشت دستگاه و هندلینگ بسیار راحت آن به همراه تمامی آپشن‌های مدل B 150 R  مانند مدیریت مصرف مواد شوینده، سیستم اتوماتیک کنترل فشار برس بر روی زمین و رابط کاری بسیار آسان، این اسکرابر را تبدیل به یکی از بهترین دستگاه‌های نظافت صنعتی موجود در جهان کرده است.

کف ساب صنعتی سرنشین دار کلاس ۱۵۰ لیتری

دستگاه اسکرابر B 150 R کمپانی کرشر آلمان کاملا متناسب با نیازهای متنوع مشتریان طراحی و ساخته شده است. این دستگاه زمین‌شوی بیشترین ایمنی، امکانات، لوازم جانبی، سهولت استفاده و بهره‌وری را در میان اسکرابرهای کارچر دارد  ویژگی‌هایی همچون برس‌های قابل انتخاب از نوع دیسکی و یا رولی، سیستم شستشوی حرفه‌ای مخزن آب کثیف، باطری‌های ژل و بدون نیاز به نگهداری و همچنین سیستم‌هایی همچون AWD و یا امکان نصب سیستم DOSE و یا همچنین تکنولوژی KIK که باعث امنیت بالای کف ساب صنعتی در حین عملکرد می‌شود، همگی کاربری این زمین شوی را ساده‌تر کرده‌اند.

دستگاه کف ساب صنعتی سرنشین دار کلاس ۹۰ لیتری

دستگاه اسکرابر سرنشین دار B 90 R از جمله دستگاه‌های اسکرابر با راننده کارچر آلمان بوده که موفق به دریافت جایزه بهترین طراحی دستگاه اسکرابر صنعتی از مؤسسه بین‌المللی IF PRODUCT AWARD شده است. این دستگاه کارچر قابلیت ارائه به صورت برس غلتکی و دیسکی را داشته و از تکنولوژی FACT کمپانی کارچر در سیستم هندلینگ بهره می‌برد.

کف ساب صنعتی سرنشین دار کلاس ۷۰ لیتری

دستگاه کف ساب صنعتی سرنشین‌دار مدل BD 50/70 R در ابتدای سال ۲۰۱۷ به بازارهای اروپا معرفی شد. این زمین‌شوی، دارای مخزن ۷۰ لیتری بوده و قدرت مانور بسیار بالایی برای فضاهای تنگ و باریک دارد. این اسکرابر صنعتی مانند سایر اسکرابرهای این شرکت دارای قابلیت نصب تجهیزات سنتی نظافت بر روی بدنه دستگاه زمین شوی صنعتی می‌باشد.

دستگاه کف ساب صنعتی دستی دو برس کلاس ۶۰ لیتری

زمین شوی اتوماتیک مدل B60 W دارای دو برس دیسکی با قطر مجموع ۶۵ سانتی متر می‌باشد. این کف شوی صنعتی مجهز به موتور جلوبرنده اتوماتیک است. این دستگاه کف ساب صنعتی دارای حالت کارایی بهینه می‌باشد که در این صورت مصرف انرژی آن تا ۳۰ درصد کاهش داده می‌شود. همچنین این اسکرابر قابلیت ارائه با دو برس غلتکی را نیز دارد.

زمین شوی دستی کلاس ۵۰ و ۶۰ لیتری

این کلاس از اسکرابرهای کارچر با توجه به طراحی خاص بدنه و ابعاد کوچک بدنه با وجود ظرفیت بالا، از اسکرابرهای خاص و بسیار کاربردی این شرکت آلمانی است. این نوع زمین‌شوی دستی کارچر در دو مدل دستی و باتری دار ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این زمین‌شوی‌ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کف ساب صنعتی مدل BD 50/50 C Bp classic (باطری دار)

کف ساب صنعتی مدل BD 50/60 C Ep classic (برقی)

کف ساب صنعتی کلاس ۲۵ و ۳۵ لیتری

دستگاه کف ساب صنعتی جدید BD 43 در سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی شد. این دستگاه در دو مدل باطری‌دار با حجم مخزن ۲۵ لیتری و مدل کابلی با حجم مخزن ۳۵لیتری طراحی و ساخته شده است  این اسکرابر قابلیت مانور بسیار بالایی دارد

کف ساب صنعتی مدل BD 43/35 C EP (برقی)

کف ساب صنعتی مدل BD 43/25 C BP (باطری دار)

کف ساب صنعتی دستی کلاس ۴۰ لیتری

دستگاه کف شور دستی مدل B 40 قابلیت ارائه در دو مدل اتوماتیک با موتور جلوبرنده و دستی را دارد  این دستگاه زمین شوی، طراحی منحصر به فرد و امکاناتی بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این کف ساب صنعتی دارای قابلیت مدیریت پاشش مواد شوینده نیز می‌باشد. 

کف ساب صنعتی مدل B 40 C EP (برقی)

کف ساب صنعتی مدل B 40 C BP (باطری دار)

کف ساب صنعتی مدل B40 w BP (باطری دار با موتور جلوبرنده)

دستگاه کف ساب صنعتی باطری‌دار کلاس کامپکت

اسکرابر مدل BR 35/12 C BP PACK یکی از اسکرابرهای ویژه شرکت کارچر آلمان است. قدرت مانور بی‌نظیر این دستگاه ویژگی منحصر به فرد این زمین شوی می‌باشد. فرمان این دستگاه زمین شور قابلیت چرخش تا ۲۰۰ درجه را دارد.  همین ویژگی، این دستگاه را برای استفاده در محیط‌های با موانع زیاد دستگاهی ایده‌آل کرده است.

کف ساب صنعتی بدون برق و باطری

این دستگاه زمین شوی از ابداعات بی‌نظیر شرکت کرشر است. این اسکرابر بدون وجود هیچگونه موتور و فقط با استفاده از ایجاد خلأ مکش می‌کند. عدم وجود موتور در دستگاه موجب می‌شود تا این کف شوی صنعتی هیچگونه صدایی ایجاد نکند. همین ویژگی، این دستگاه را به دستگاهی مناسب برای استفاده در محیط‌های حساس به صدا ایده‌آل کرده است.

پولیشرهای کلاس  BDS

پولیشرهای کلاس BDS ساخت شرکت کارچر آلمان آخرین نسل از پولیشرهای این شرکت بوده که قدرت و سرعت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید