تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

گارانتی کارن تجارت بهین در سامانه جامع گارانتی

گارانتی کارن تجارت بهین

گارانتی چیست؟

گارانتی اظهار نامه‌ای کتبی است که در آن عملکرد مناسب محصول تضمین شده است و فروشنده در زمان فروش محصول خود متعهد می‌شود که در صورت وجود نقص کالا، آن را تعمیر یا تعویض کند و یا مبلغی بابت آن پرداخت کند.

گارانتی درواقع ضمانت تعمیر خرابی‌هایی است که بدون دخالت شما و خودبخود ایجاد شده‌اند. یعنی شما به صورت تعمدی و یا با سهل‌انگاری و استفاده نادرست نقشی در ایجاد این خرابی نداشید.

با افزایش رقابت میان سازمان‌ها و برای فروش بیشتر محصولات و جلب حداکثر رضایت مشتریان، خدمات گارانتی محصولات ارائه شد که هرکدام خدمات متفاوتی نیز ارائه می‌دهند.

متاسفانه در کشور ما جنس بدون گارانتی یا قاچاق به طور فراوانی در بازار وجود دارد و انواع کالاها با قیمت به مراتب پایین‌تر از محصولاتی که ضمانت دارند به فروش می‌رسند. شاید خیلی از ما هم به دلیل همین پایین‌تر بودن هزینه، کالای بدون گارانتی را انتخاب می‌کنیم.

گارانتی کارن تجارت بهین

گارانتی کارن تجارت بهین از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان تنها گارانتی مورد تایید برای محصولات کارچر آلمان در سامانه جامع گارانتی شناسایی شده است.

محصولات کمپانی کارچر که توسط شرکت کارن تجارت بهین از مبادی قانونی وارد کشور گردیده و به فروش می‌رسد از ۱ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت بهین برخوردار می‌باشد.

ارائه کارت ضمانت جهت استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش الزامی است، امکان صدور کارت المثنی وجود ندارد. درصورت عدم ارائه کارت ضمانت، لازم است کلیه هزینه‌های قطعه و اجرت پرداخت گردد.

این سرویس اشکال‌های فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌شود.

سامانه جامع گارانتی

سامانه جامع گارانتی به منظور ساماندهی خدمات گارانتی و از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان ایجاد شده است.

با کمک این سامانه می توانید از اصالت کالاها اطمینان پیدا کنید و نمایندگی های رسمی را هم بشناسید. درواقع این سامانه به شما کمک می کند تا خرید مطمئنی داشته باشید و پولتان را بیهوده با خرید یک کالای متفرقه و غیراصل از دست ندهید.

بیشتر اوقات برای فروش اجناس قاچاق و بدون گارانتی، یک گارانتی متفرقه برای آن معرفی می کنند و بابت گارانتی هزینه بیشتری از شما می گیرند.

شما باید در هنگام خرید دقت داشته باشید که حتما گارانتی معتبر انتخاب کنید. داشتن گارانتی متفرقه با نداشتن آن هیچ تفاوتی ندارد.

برای استعلام گارانتی کارن تجارت بهین می‌توانید به سامانه جامع گارانتی مراجعه کرده و از اعتبار گارانتی کارن تجارت بهین اطمینان حاصل نمایید.

در ادامه می‌توانید نحوه استعلام گارانتی را به صورت تصویری و گام به گام مشاهده نمایید.

سامانه جامع گارانتی ایران
استعلام تاییدیه مجوز گارانتی

برای مشاهده گارانتی کارن تجارت بهین و مشخصات دستگاه‌های گارانتی شده در سامانه جامع گارانتی روی بخش استعلام تاییدیه مجوز گارانتی کلیک کنید. (در تصویر با عدد ۱ مشخص شده است) در صفحه باز شده در قسمت شرکت گارانتی کننده کلیک کرده و کارن تجارت بهین را تایپ کنید (در تصویر با عدد ۲ مشخص شده است) سپس روی دکمه جستجو کلیک کنید.

استعلام گارانتی کارن تجارت بهین

صفحه باز شده شامل دستگاه‌های کارچر که توسط شرکت کارن تجارت بهین گارانتی شده‌اند را نشان می‌دهد. مثلا در کادر قرمز مشخص شده در تصویر می‌توانید تمام مشخصات دستگاه اسکرابر کارچر را می‌توانید مشاهده نمایید.

گارانتی کارن تجارت بهین

در بخش قبل در قسمت مشخصات محصول اگر اطلاعات بیشتری نیاز داشتید روی دکمه جزییات کلیک کنید تا صفحه روبرو باز شده و اطلاعات بیشتری از نوع و مدت گارانتی محصول را مشاهده نمایید.

استعلام گارانتی کارچر

از قسمت برندها می‌توانید برای دستگاه انتخابی مورد نظرتان برند کارچر را انتخاب و گارانتی‌های معتبر آن را مشاهده نمایید.

گارانتی محصولات کارچر

برای مثال در این بخش طبق تصویر مقابل می‌توانید در گروه کالایی لوازم خانگی برقی، طبقه کالایی جاروبرقی را انتخاب و برند KARCHER را تایپ نمایید و روی دکمه جستجو کلیک کنید.

همانطور که در تصویر مقابل مشاهده می‌کنید در نتیجه‌ی جستجو برند کارچر و دو گزینه‌ی زیر آن، مشاهده گارانتی معتبر و مشاهده کالا به دست آمده است.

برای مشاهده کالاهای دیگر به همین صورت عمل کنید.

مثلا برای مشاهده گارانتی دستگاه بخارشوی، بعد از انتخاب گروه کالایی لوازم خانگی برقی و طبقه کالایی بخار شوی و برند KARCHER روی جستجو کلیک کنید.

درمورد دستگاه‌های صنعتی گروه کالا را سایر انتخاب کرده، طبقه کالا را کالای موردنطرتان (دستگاه اسکرابر، زمین شوی صنعتی، دستگاه شستشو فرش) و برند KARCHER را وارد و روی جستجو کلیک کنید.

گارانتی جاروبرقی کارجر

با کلیک روی گزینه مشاهده گارانتی معتبر در بخش قبلی می‌توانید گارانتی‌های معتبر مربوط به دستگاه و برند مورد جستجو را مشاهده نمایید که در اینجا گارانتی کارن تجارت بهین برای دستگاه جاروبرقی کارچر را مشخص کرده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید