تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

قابلیت‌های مهم یک جاروبرقی صنعتی

Industrial-vacuum-cleaner
جاروبرقی‌های صنعتی می‌توانند در موقعیت‌های مختلفی مفید باشند. اما همیشه قابلیت‌هایی که به هنگام خرید باید دنبال آنها باشید، واضح نیست. این راهنما، ویژگی‌های مختلف این تمیزکننده‌های صنعتی را بیان می‌کند که می‌تواند برای کسب و کار شما مهم باشد. بعضی از ویژگی‌های رایج در این دستگاه‌ها به شرح زیر است:

فیلتر هوای HEPA

این فیلترها برای حذف مقدار زیادی از ذرات طراحی شده‌ که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها ذراتی مانند ذرات معلق و گرد و غبار را به دام انداخته که به طور معمول باعث افت کیفیت هوا و ایجاد حساسیت می‌شود. این موضوع به این معنی است که جاروبرقی صنعتی با استفاده از این فیلترها به طور خاص کارآیی خواهند داشت و منجر به حصول کارهای تمیزکاری با کیفیت بالا می‌شوند.

کیسه‌های گرد و غبار

کیسه گرد و غبار، مانند یک جاروبرقی استاندارد، پسماندهای باقی مانده را ذخیره می‌کند. کیسه گرد و غبار هنگام پر شدن، باید تخلیه شود. به همین منظور دستگاه دارای یک سیستم هشدار دهنده است. این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد تا در زمان پر شدن کیسه‌ها، خبردار شوند. این امر حداکثر بهره وری را در همه زمان ها از جاروبرقی صنعتی تضمین می‌کند.

موتورهای مکنده

موتورهای با قدرت بالا در جاروبرقی صنعتی، آنها را برای مقابله با شرایط دشوار قادر می‌کند. به طور کلی، ماشین‌هایی که دارای بالاترین رتبه‌های قدرت هستند، آنهایی هستند که برای شرایط چالش برانگیزتر، مناسب هستند.

ساختار قوی

از آن جا که این ماشین ها به صورت منظم در شرایط صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، قطعا ضروری است که ساختار محکمی داشته باشند. این توانایی در طول یک دوره طولانی مدت بستگی به کیفیت تولید دارد. ساختار قوی برای اطمینان از اینکه جاروبرقی صنعتی می‌تواند نظافت در فواصل دور را انجام دهد، بسیار مهم است.

سطح صدا

این فکر که جاروبرقی صنعتی با سطح صدای بالا، باید بهترین عملکرد را ارائه دهد، صحیح نیست. ماشین‌های مدرن برای تولید سطوح پایین تر صدا، طراحی شده‌اند که بدان معنی است که کار تمیز کردن را می‌توان با ایجاد اختلال نسبتا کمتری نسبت به موارد مشابه انجام داد.

منابع انرژی

برخی از جاروبرقی‌های صنعتی توان استفاده از باتری را دارند. این امر برای شرایطی که نیاز به کار بدون ایجاد سر و صدا، حائز اهمیت است. یک مثال خوب می‌تواند زمانی باشد که شما مجبور به استفاده از جاروبرقی‌ها در طول روز هستید و نمی‌توانید از آن در زمان شب استفاده کنید.

تحرک

برخی از پاک کننده‌ها به طور خاص طراحی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که می‌توان آنها را به سرعت و به راحتی انتقال داد. اینها برای موقعیت‌هایی مناسب هستند که کارکنان باید فضاهایی پر از قطعات ماشین آلات یا موانع مشابه دیگری از طبیعت را تمیز کنند. داشتن یک دستگاه تمیزکننده متحرک در شرایطی که لازم است جاروبرقی صنعتی را می‌توانید به صورت مکرر در طول فرآیند نظافت در جهات مختلف بچرخانید. یعنی بایستی دارای قابلیت جابجایی یا حمل و نقل راحت باشد. جاروبرقی صنعتی وسیله‌ای مؤثر، کارآمد و قابل اعتماد است. با این حال، احتمال دارد که برخی از ویژگی‌ها از لحاظ تامین نیازهای شما بسیار مهم باشند. با درک و در نظر گرفتن آنچه که در دسترس است، می‌توانید یک تصمیم آگاهانه تر اتخاذ کنید.

قیمت جاروبرقی صنعتی

خرید جاروبرقی صنعتی

فروش جاروبرقی صنعتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید