تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

راهکارهای نظافت در هتل‌ها و صنعت گردشگری

نظافت در هتل ها و صنعت گردشگری - کارن تجارت

امروزه مدیریت بهداشت و نظافت مستمر در صنایع هتلداری و گردشگری از عوامل مهم موفقیت کسب ‌وکار هستند. بهداشت و نظافت مدیریت ‌شده، هم رضایت مهمانان و هم ساخت تصویری قدرتمند از هتل یا رستوران را در برخواهد داشت. علاوه بر بحث نظافت، نگه‌داری صحیح از امکانات و تجهیزات باعث بالا رفتن طول عمر آن‌ها نیز خواهد شد. تجهیزات کارچر به نحوی طراحی و ساخته شده‌اند که ضمن آن که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند؛ بتوانند عملکرد قدرتمند و ماندگاری بالایی نیز از خود نشان دهند.

آمادگی برای پذیرایی از مهمانان

برداشت اولیه (First Impression) همیشه تاثیرگذار است. به خصوص در صنایع رستوران‌ و هتل‌داری این موضوع اهمیت پیدا می‌کند. یکی از عوامل مهم در برداشت اولیه، بهداشت و تمیزی محیط است. کارچر بر آن است که برای هر محیطی راهکار متناسب ارائه دهد. اسکرابرها را برای محیط‌هایی با مساحت بالا و جاروبرقی‌ های صنعتی کم‌صدا را برای نظافت لابی‌ها ارائه می‌دهد و برای هر مکانی ماشین مناسب را عرضه می‌کند.

جارو و خاک‌انداز را کنار بگذارید.

به جای جارو و خاک‌انداز از میکرو سوییپر KM 35/5 استفاده کنید. این وسیله برای نظافت ورودی هتل‌‌ و پذیرش بسیار مناسب است. KM 35/5 می‌تواند به سرعت و با صدای کم، آلودگی‌های سطوح کف و موکت‌ها را جمع‌آوری کند. این وسیله با باتری کار می‌کند و استفاده از آن بسیار آسان است.

سوییپر باطری دار

مقرون به صرفه و از نظر تکنیکی کارا

اسکرابرها سطوح کف را تمیز می‌کنند و برق می‌اندازند. قدرت جذب بالا و تکنولوژی برس‌های چرخشی، اسکرابرها را قادر می‌سازد که هم در سطوح کفی که جنس یک‌پارچه دارند و هم سطوح کفی که اجزای آن به هم متصل می‌شوند، کارا و مؤثر عمل کنند.

اسکرابر صنعتی

صرفه‌جویی در مصرف انرژی در راحت‌ترین شکل ممکن

جاروبرقی‌ صنعتی اکو T 12/1 همان قابلیت‌های سری T 12/1 را داراست تنها با این تفاوت که به دلیل سیستم جریان هوای بهینه‌اش، می‌تواند تا ۴۰٪ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. ضمن آن که میزان صدایی که تولید می‌کند ۵ دسی‌بل کم‌تر است.

جاروبرقی صنعتی

پولیشر مناسب برای پاک کردن لکه‌های کف

ماشین‌های پولیشر کارچر مانند  BDP 43/450 C Adv می‌توانند سطحی براق و تمیز را ارائه دهند. تکنولوژی این ماشین‌ها باعث ایجاد کم‌ترین گرد و غبار در هوا می‌شود.

پولیشر صنعتی

نظافت فرش، موکت و مبلمان

فرش‌شوی‌های کارچر برای نظافت فرش و موکت‌ راهکارهای مختلفی ارائه می‌دهند. لوازم جانبی که در کنار این ماشین‌آلات قرار می‌گیرند شرایط را برای ارائه بالاترین سطح تمیزی مهیا می‌کنند.

فرش شوی

به دنبال بهترین راهکار

مهمان‌ها در هتل‌ها و مراکز اقامتی توقع بالایی دارند. آن‌ها همه‌ چیز را تمیز و ایده‌آل می‌خواهند. راهکار‌های نظافت در محیط‌ های داخل ساختمان باید از چند ویژگی برخوردار باشند: باید کم‌ترین صدای ممکن را تولید کنند، حمل‌ و نقل تجهیزات نظافت باید آسان باشد، طراحی ارگونومیک داشته باشند و حتی در محیط‌ هایی با مساحت کم به راحتی بتوان از آنها استفاده کرد. این ویژگی‌ها ضمن آن که راحتی خاطر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد؛ باعث رضایت خاطر کارکنان هم می‌شود.

نظافت آسان موکت‌ها

در بین جاروبرقی‌های صنعتی کارچر که مکنده خاک هستند، سری جاروبرقی‌های ایستاده می‌تواند برای شما گزینه مطلوبی باشد. جاروبرقی‌ صنعتی CV 38/2 با استفاده از قدرت مکش خوبی که به وسیله موتور برقی خود ایجاد می‌کند، باعث می‌شود آلودگی‌های بین کرک‌ها و الیاف موکت‌ها مکش شوند. زمانی که مخزن این وسیله پر شود نشانگر آن به اپراتور اطلاع می‌دهد.

جاروبرقی برس دار کلاس ایستاده

امکانات بیش‌تر برای راحتی بیش‌تر

جاروبرقی‌ صنعتی اکو T 12/1 که پیش‌تر در موردش صحبت کردیم قابلیت دیگری هم دارد. آلودگی‌ها در این جاروبرقی به جای کیسه، مستقیم به مخزن دستگاه منتقل می‌شوند. این جاروبرقی از سیستم فلیترینگ بسیار قوی برخوردار است که می‌تواند استانداردهای بالای بهداشتی را تامین کند.

جاروبرقی حرفه ای

جاروبرقی صنعتی قدرتمند با شلنگ مکش بلند

جاروبرقی صنعتی CV 60/2 یک جاروی حرفه‌ای با قابلیت‌های بسیار زیاد است که به طور اتوماتیک خود را با هر جنس کف‌پوشی منطبق می‌کند. از سطوح سخت تا فرش و موکت، بدون اضافه کردن لوازم جانبی این ماشین می‌تواند نظافت قابل قبولی را ارائه دهد. استفاده از آن آسان است و قدرت مانور بالایی هم دارد. مجهز به برس‌های چرخشی و برس‌های جانبی و هم چنین شلنگ مکش است.

جاروبرقی آلمانی

راه‌حلی قدیمی برای تمیزی گوشه و کنارها

کماکان استفاده از لوله‌های تلسکوپی راه حلی بهینه برای تمیز کردن گوشه‌ی سطوح است.

بهترین جاروبرقی

راه‌حلی قدیمی برای تمیزی گوشه و کنارها

کماکان استفاده از لوله‌های تلسکوپی راه حلی بهینه برای تمیز کردن گوشه‌ی سطوح است.

پولیشر

نظافت مناطق وسیع

غیر از جاوربرقی کشیدن موکت‌ها برای جمع‌آوری گرد و غبار، خاک و آلودگی‌های روزمره گاهی در هتل‌ها موکت‌های کف به مرور زمان و بر اثر تردد و استفاده دائم کثیف و چرک می‌گردند در این حالت استفاده از موکت‌شوی‌‌های سری BRC کارچر، به شما کمک می‌کند تا موکت‌ها را با ماده شوینده شستشو نمایید. این سری از موکت‌شوی‌های کارچر از کارآیی و سرعت بالایی برخوردا بوده و به راحتی و در مدت زمانی کوتاه مساحت زیادی از موکت را برای شما شستشو داده و نظافت می‌نمایند.

فرش شوی صنعتی

نظافت مبلمان و اثاثیه

برای شستشوی مبلمان و اثاثیه می‌توانید از مبل و موکت‌شوی‌های سری Puzzi کارچر آلمان استفاده نمایید. نازل‌های مخصوص Puzzi کارچر می‌توانند به راحتی مبلمان و اثاثیه را تمیز کنند.

دستگاه مبل شوی

دسترسی به مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است

جاروبرقی کوله‌ای BV 5/1 کارچر را می‌توانید به راحتی در مکان‌های مختلف استفاده کنید. این جاروبرقی با استفاده از باطری کار میکند و به راحتی قابل جابه‌جایی است. بند این جاروبرقی کوله‌ای به صورت ارگونومیک طراحی شده است که استفاده از آن‌ را آسان‌تر می‌کند و موجب خستگی کاربر در حین کار نمی‌شود. از این جارو می‌توانید برای تمیز کردن پله‌ها، موکت روی آنها و صندلی‌ سالن‌های همایش و مهمانی‌ها و فضای بین آنها بهره ببرید.

جاروبرقی کوله ای

نظافت سرویس‌های بهداشتی بدون استفاده از مواد شیمیایی

بخارشوی SG 4/4 می‌تواند سخت‌ترین جرم‌ها و آلودگی‌های سرویس‌ بهداشتی را بزداید بدون آن که نیاز به استفاده از مواد شیمیایی باشد. این ماشین از دو مخزن برخوردار است یعنی علاوه بر مخزن اصلی از یک مخزن رزرو برای نگهداری آب تمیز بهره می‌برد که این موضوع سبب می‌شود که کاربر برای گرم شدن آب منتظر نشود.

بخارشوی کارچر

نظافت استخرها و سوناها

بهداشت و نظافت در استخرها از اهمیت بالایی برخوردار است. سیستمی که کارچر برای این محیط‌ها ارائه می‌دهد، هم نظافت و هم ضدعفونی کردن مکان را مد نظر قرار می‌دهد. هم از نظر تمیزی و هم از نظر اصول بهداشتی کارچر ابزار مناسب را به شما عرضه می‌کند.

تمیز کردن سریع

اسکرابر کوچک BR 30/4 C انتخاب مناسبی برای تامین بهداشت سطوح کف مناطقی است که معمولا افراد با پای برهنه در آن‌‌ها تردد می‌کنند.

اسکرابر کوچک

نظافت کف اطراف استخرها

اسکرابر BR 40/10 C نیز گزینه‌ای است که ویژگی‌های مثبتی خوبی دارد. جدای از آن که می‌تواند زمین را تمیز کند، می‌تواند آب را جمع کند و کف را پولیش نماید.

اسکرابر حرفه ای

دوستدار محیط زیست

پیش‌تر در مورد بخارشوی SG 4/4 صحبت کردیم. این بخارشوی برای تمیز کردن سوناهای هتل نیز گزینه بسیار مطلوبی است. با استفاده از این ماشین بدون نیاز به مواد شیمیایی می‌توانید به یک نظافت ایده‌آل دست یابید. استفاده نکردن از مواد شیمیایی هم برای انسان و هم برای محیط زیست مطلوب است.

بخارشوی صنعتی

ماشین نظافتی همه کاره قابل حمل

ماشین AP 100/50 M کارچر ابزاری چندکاره است که برای سطوح مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. با این ماشین هم می‌توانید مواد شوینده و آب را اسپری کنید و هم می‌توانید جارو کردن را انجام دهید.

ماشین نظافتی

مقابله با تشنگی

بعد از تعریق که معمولا در سونا اتفاق می افتد آب بدن کم می‌شود و نیاز است که به سرعت آب مورد نیاز بدن تامین شود. دستگاه تصفیه آب WPD 100 کارچر می‌تواند هم آب گرم و هم آب سرد مورد نیاز شما را تامین کند.

دستگاه تصفیه آب WDP 100

تمیز کردن سطوح سخت

اگر به دنبال تمیز کردن سطوح با کیفیت بالا هستید می‌توانید از ابزارهایی مانند FR 30 ME بهره گیرید. این ابزار تمیزی سطح محیط‌هایی با مساحت بالا را از نظر استانداردهای بهداشتی تامین می‌کند.

نازل شستشوی سطح

استفاده از جاروبرقی آب و خاک صنعتی برای نظافت سطوح

در بحث نظافت سطوح سخت در سونا و استخرها جاروبرقی آب و خاک NT 70/2 می‌تواند در عین حال که آب را جمع‌آوری می‌کند سطح را هم تمیز کند.

جاروبرقی آب و خاک

حذف میکروب‌ها و باکتری‌ها

یکی از لوازم جانبی که کارچر طراحی و ساخته است کیت‌هایی است که مخصوص تولید کف هستند. کف ضدعفونی‌کننده‌ای که از این ابزار خارج می‌شود ماندگار بالایی دارد. این ابزار دو خروجی دارد. یکی برای خروج کف و دیگری برای خروج پرفشار آب به کار می‌رود. یکی از نکات مثبت این کیت آن است که به راحتی با چرخش مچ دستتان می‌توانید نازل کف را غیرفعال کرده و نازل آب را فعال کنید.

نازل فوم پاش

نظافت آشپرخانه‌ها

تمیزی آشپزخانه‌ها اهمیت بسیاری برای رستوران‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری دارد. شکی باقی نیست که اصول بهداشتی باید با بالاترین استاندردها در آشپزخانه‌ها و مکان‌های طبخ غذا رعایت شود. کارچر ماشین‌آلات، لوازم جانبی و مواد شوینده‌ای متناسب با این فضاها ارائه می‌دهد. سیستم کارچر برای تمیز کردن سطوح فلزی، اجاق‌ها و سطوح آشپزخانه راهکار مناسبی عرضه می‌کند.

نظافت اولیه

پیش‌تر زمین‌شوی شارژی بدون سیم BR 30/4 C را معرفی کردیم. این ماشین می‌تواند برای تمیز کردن اولیه انتخاب مناسبی باشد. ضمن آن که می‌تواند حجم اندک مایعات را هم جمع‌آوری کند. نداشتن سیم باعث می‌شود که استفاده از آن آسان‌تر باشد و به راحتی در مناطق مختلف کارایی خود را نشان دهد.

زمین شوی شارژی

مخصوص آشپزخانه‌های صنعتی

کارچر ماشین‌ آلاتی دارد که آب را با فشار بالا خارج می‌کنند. یکی از این دستگاه‌ها، واترجت صنعتی مدل HD 7/10 CX F است که به طور خاص برای آشپزخانه‌های صنعتی طراحی شده است. این ماشین از شلنگ بلندی برخوردار است، که دسترسی به مکان‌های دورتر را نیز امکان‌پذیر می‌سازد. هم‌چنین چرخ‌های ضدسایش این ماشین هیچ ردی از خود به جا نمی‌گذارند.

واترجت صنعتی

برای کارهای سخت

جاروبرقی صنعتی آب و خاک NT 65/2 Ap با دو موتور و قابلیت‌های دیگری هم‌ چون مکش قوی می‌تواند گزینه مطلوبی برای آشپزخانه‌های صنعتی باشد.

جاروبرقی قدرتمند

بهداشت زیر قفسه‌ها را از یاد نبرید

اسکرابر BRS 40/1000 C ماشینی است که می‌تواند در تمام جهت‌ها سطوح سخت را تمیز و پاکیزه کند. ضخامت کم این ماشین باعث می‌شود که بتوانید زیر قفسه‌ها و کابینت‌ها را نظافت کنید. این موضوع برای بهداشت آشپزخانه‌ها مسئله مهمی است.

زمین شوی صنعتی

فشار آب داغ

معمولا بعد از پخت ‌و پز، لکه‌ها و جرم‌هایی باقی می‌مانند که برای پاک کردن آن‌ها نیاز به آب داغی داریم که با فشار بالا برای نظافت به کار رود. کارچر با ارائه واترجت‌ها و لوازم جانبی مخصوص فشار آب داغ این مسئله را رفع می‌کند. عرضه محصولاتی مانند نازل مخصوص آب داغ، برس‌های زبر مخصوص و کیت‌های پارچه‌ای در کنار دستگاه‌های واترجت آب گرم کارچر مثل HDS 10/20 که دمایی تا ۱۵۵ درجه سانتی‌گراد را تامین می‌نمایند از این دست محصولات است.

لوازم جانبی کارواش

نظافت فضاهای بیرونی را از یاد نبرید

افرادی که برای تفریح و گذران اوقات فراغت به یک هتل یا مکان گردشگری می‌روند اولین چیزی که با آن مواجه می‌شوند فضای ورودی است. اولین مکان ممکن است، پارکینگ روباز مجموعه باشد؛ یا مسیر ماشین ‌رو اولیه مکان اقامتی یا پیاده‌ راه منتهی به ساختمان اصلی یا پارکینگ سرپوشیده و یا در بعضی موارد استخر روباز مجموعه. تمیزی و نظافت اولین مکانی که مهمان با آن روبه‌رو می‌شود تاثیر بسیار مهمی بر مخاطب می‌گذارد و این تاثیر در تصمیم‌گیری او برای انتخاب مجدد مکان نیز بسیار حائز اهمیت است. کارچر با ارائه ماشین‌آلات، لوازم جانبی و مواد شوینده مخصوص محیط‌های بیرونی سعی در تامین تمام موارد لازم برای نظافت این مکان‌ها را دارد.

نظافت راحت محیط‌های بیرونی

یکی از ماشین‌های سوییپر کارچر KM 90/60 R نام دارد. این دستگاه حرفه‌ای به راحتی می‌تواند زمین مکان‌های بیرونی را تمیز کند. امکاناتی نظیر تنظیم صندلی اپراتور، تنظیم فرمان و چرخ‌های عقبی بزرگ باعث می‌شود که استفاده از این ماشین بسیار آسان باشد.

سوییپر سرنشین دار

سهولت در نظافت محیط‌هایی با مساحت کوچک

برای محیط‌هایی که مساحت زیادی ندارند می‌توانید از سوییپر KM 75/40 W بهره ببرید. قدرت مکش قوی این دستگاه‌ها محیط را بدون آن که گرد و غباری در هوا پخش کند، تمیز می‌کند. این ماشین هم می‌تواند با موتور بنزینی کار کند و هم با باتری. امکان استفاده از دستگاه به کمک باطری برای محیط‌های درون ساختمان که نیاز به تولید حداقل آلودگی صوتی است، در نظر گرفته شده است. هم‌چنین این ماشین می‌تواند به ست مخصوصی برای نظافت فرش و موکت مجهز شود.

سوییپر دستی

جاروی صنعتی حرفه‌ای با کاربری آسان

در فضاهای کوچک بیرونی به جای استفاده از جارو و خاک‌انداز می‌توانید از جاروبرقی KM 35/5 C کارچر استفاده کنید. این جارو توانایی نظافت نقاط گوشه و کنار کف را هم دارد. باتری لیتیومی قدرتمند این ماشین را از سیم برق بی‌نیاز کرده است.

جاروبرقی

شستشوی فضاهای بیرونی

برای شستن سطوح کف محیط‌های بیرونی اگر به دنبال تمیزی با کیفیت بسیار بالا هستید، کارچر لوازم جانبی مانند FR 30 طراحی کرده است که کار شما را آسان می‌کند. مدلی از این ابزار که پوشش پلاستیکی دارد هم برای استفاده در محیط‌های بیرونی و هم برای محیط‌های درونی مناسب است.

نازل شستشوی سطوح

جاروی صنعتی حرفه‌ای با کاربری آسان

اگر به دنبال نظافت محیط‌هایی مانند پارکینگ‌های چندطبقه سرپوشیده هستید، استفاده از اسکرابرها کار شما را آسان می‌کند. اسکرابر سرنشین‌دار B 250 R برای این کار ایده‌آل است. این ماشین می‌تواند در رمپ‌هایی با شیب حداکثر ۱۵٪ هم کارایی خود را نشان دهد. مخزن بزرگ این دستگاه و باتری قدرتمندش از دیگر ویژگی‌های این اسکرابر است.

زمین شوی سرنشین دار

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید